Sika Vainola tippui!
Voi ei, toiseksi paras hahmo putosi! Paras on tietenkin Jäbä Leisson, mutta Sika omalla listallani tiukkana kakkosena... Mikähän siinä on, ettei Kristan hahmot ikinä menesty? Ei koskaan kolmen parhaan joukossa, vaikka musta kaikki olleet tosi hyviä! Ihmiset, kadehditteko Krista Kososta vai mikä mättää?
Kommentit (71)
4. Palsta vahvuus on ajantasaisuus.
Hahmo oli loistava, ylivoimaisesti noista hauskin, mutta ehkä liian epäkorrekti menestyäkseen. Varsinkin kun esikuva lienee tehnyt kaikkensa, jotta noita lentää ruudusta.
Armi on lopettanut Ymmin toisten puheen päälle ininän. Varmaan saanut palautetta? Armin hahmo ei toimi edelleenkään, sillä ei ole mitään uutta annettavaa, eikä ole kehittynyt yhtään. Ei naurata yleisöäkään.
Jamo on ihan paras! Ja antsku on myös hyvä. Ymmi ja Sika huonoimmat! Jäbän suosiota en myöskään ymmärrä.
Mun suosikki on Antsku, mutta Sika oli ehdoton kakkonen! Niin väärin... Jamo Heikkinen tai Martin Niemi olis saanut lähteä! Slaikkakaan ei naurata! Krista on IHANA!
Oikein! Toisten kustannuksella ei saa naurattaa (tai yrittääkään).
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:34"]
Hahmo oli loistava, ylivoimaisesti noista hauskin, mutta ehkä liian epäkorrekti menestyäkseen. Varsinkin kun esikuva lienee tehnyt kaikkensa, jotta noita lentää ruudusta.
[/quote]
Turha siitä on Tainolaa syyttää, ettei kansa halunnut Kristan kanssa ilkeillä. Sketsihahmokisan pitäis olla positiivinen juttu, ei mikään ilkeilykisa.
Pikkasen olen urpo ja pyydän nyt anteeksi jo etukäteen kommenttiani kyseiseen aiheeseen.
Katsoin putousta tänään ensimmäistä kertaa elämässäni ja minusta oikea hahmo putosi. Eipä tässä muuta.
Olisi tosiaan hauska tietää, että onko hahmon esikuvalla ollut näppinsä pelissä. Ei hahmo nyt toki mikään paras ollut, mutta kyllä minä olisin häntä ennen tiputtanut Rikun tai Akun hahmot. Tai no Aku päässee tuolla surkealla hahmollaan finaaliin asti vain siksi, että sattuu olemaan Aku Hirviniemi - jopa kakkajutut ovat yhtäkkiä voi niin hauskoja, kun ne sanoo oikea ihminen. Tosin voihan olla, että Sika iski enemmän vähän aikuisempaan väkeen (ts. niihin, jotka tunnistavat esikuvan), mutta äänestyksen hoitavat pääasiassa lapset vanhempiensa laskuun.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:37"]
Mun suosikki on Antsku, mutta Sika oli ehdoton kakkonen! Niin väärin... Jamo Heikkinen tai Martin Niemi olis saanut lähteä! Slaikkakaan ei naurata! Krista on IHANA!
[/quote]
Ei Slaikka naurata minuakaan. Uskomatonta, ettei ollut pudotusuhassa! Ihmiset taitaa äänestää näyttelijää eikä hahmoa. ap
Ymmi on just hyvä :D Eikä Sika huonoin ollut. Martin tai se opettaja olisi saanut tippua.