Sika Vainola tippui!
Voi ei, toiseksi paras hahmo putosi! Paras on tietenkin Jäbä Leisson, mutta Sika omalla listallani tiukkana kakkosena... Mikähän siinä on, ettei Kristan hahmot ikinä menesty? Ei koskaan kolmen parhaan joukossa, vaikka musta kaikki olleet tosi hyviä! Ihmiset, kadehditteko Krista Kososta vai mikä mättää?
Kommentit (71)
Harmi että Sika Vainola tippui. Oli mun ehdoton suosikki.
Järjestetty juttuhan tää tuotannolta oli, taisi tosiaan tulla ylemmiltä tahoilta kehotus lakata pilkkaamasta Tainolaa. Tai sitten Kosonen alunperinkin oli varautunut esittämään hahmoa vain muutaman jakson verran.
Perinteisen äänestyksen vuoksi Krista ei pudonnut, Jugi sai satavarmasti vähemmän ääniä kuin Krista. Vähän sama juttuhan kävi sen Elena Leeven "mitä laitetaan"-hahmon kanssa, joka yllättäen ei tippunutkaan ekana vaikka en tiedä ketään joka olisi hahmosta pitänyt tai sitä vaivautunut äänestämään. Halusivat varmaan tuolloin antaa uudelle näyttelijälle jonkinlaisen uuden mahdollisuuden.
Sika Vainola oli "siloiteltu ja kauniimpi versio" kolhosta Riita Tainolasta. Rumeliini Rita ei tietenkään tätä kestänyt.. HARMI !!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:32"]No kiitos vaan sinulle, että kerroit. Ei ole käynyt mielessä, että palstoille voi laittaa aloituksen niin, että ei paljastu heille, jotka katsovat vaikka tallennuksen.
Mutta toisaalta, tyhmähän olin, että tältä palstalta sellaista odotinkaan.
[/quote]
Ä
Idiootti. Tuolla perusteella sarjoista ei saisi ikinä puhua!!!
Voi luoja. Eri asia jos ois vaikka katsonut ennakkoon niin kuin salkkarit (putouksen tapauksessa ei mahdollista mutta kuitenkin) ja sitte tulis spoilaamaan.
Sika oli niin hyvä, voi harmi. Olisin halunnut nähdä lisää botox-versiota. Ja oikeasti hyviä juttuja eikä vaan yninää. Eka kertaa tosi väärä hahmo putos. Kristan viimevuoden hahmo oli huono, se laivalle menijä, mutta Sika oli tosi hyvä.
En ole äänestänyt, mutta en äänestäisi näyttelijää vaan hahmoa.
Ylivoimaisesti surkeimmat hahmot ovat tänä vuonna Jugilla ja Akulla. Slaikka on rimanalitus ja saa ääniä vain Hirviniemen itsensä vuoksi.
No sittenhän se voitti!!! :D
alunperin putouksessa huoinoin hahmo voittaa.
Mä en juurikaan katso ko. sarjaa, mutta se mitä olen katsonut niin ne ainoat hauskat on olleet Sika Vainola ja se Imatralainen muija, joka soittaa Maikulle(?).. Se Ymmi Hinaaja on aivan idiootti, ei naurata pätkääkään!! Eikä Jäbä Leisson toimi hipsterinä.. :(
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:35"]
Mä en juurikaan katso ko. sarjaa, mutta se mitä olen katsonut niin ne ainoat hauskat on olleet Sika Vainola ja se Imatralainen muija, joka soittaa Maikulle(?).. Se Ymmi Hinaaja on aivan idiootti, ei naurata pätkääkään!! Eikä Jäbä Leisson toimi hipsterinä.. :(
[/quote]
Paljon tiedät yksityiskohtia vaikka et katokkaan?! .......
Ei tosiaankaan ollut huono hahmo, vaikka ymmärrän kyllä että ei ole korrektia noin selkeästi tehdä TUNNETUSTA :P henkilöstä pilkkaa. Vaikka henk. koht. oonkin sitä mieltä että meni piruilu oikeaan osoitteeseen... Mutta, Akun hahmo saa ääniä vain siksi että on Aku. Jugin hahmot ei ikävä kyllä naurata ketään, tänä vuonna hahmo sentään ei niin huono. Ymmi, Jäbä ja Antsku on ok, joku niistä sais voittaa. Mutta oisko tänä vuonna voitto Jugille? Kyllä nuo jotenkin järkätään kuka voittaa...
Vainola muistutti suuliikkeineen ja puhetyyleineen liikaa Eija Ahvon Soitinmenoissa ilmeilevää Unelma Suolletta, joka parodioi jo edesmennyttä mannekiinikouluttaja Sanelma Vuorretta.
Kun nostaa Jäbän ja Anskun porukasta pois, niin muut on niiiiiiin huonoja, ettei tosikaan. Ihan sama missä järjestyksessä tippuuvat, kunhan Ansku tai Jäbä ei tipu.
Slaikka ei ole kyllä naurattanut kertaakaan. Eikä patologi. Eikä Ymmikään.
Mustakin väärä hahmo tippui. Esimerkiksi Akun hahmo on tänä vuonna ihan surkea, ennemmin olisin sen tiputtanut. Ei naurata pätkääkään ne kakkajutut.
Jäbästä taas olisi mielestäni saanut hauskemmankin. Ei hipsterit ole tuollaisia, vaan sellaisia hyvinkin tyylikkäästi pukeutuvia muka-intellektuelleja tekotaiteellisia tyyppejä :D Esimerkiksi tuo pyllyn näkyminen ei mielestäni sovi hipstereihin ollenkaan. On Jäbä toki ihan huvittava noinkin ja varmaan ainakin lapsiin vetoaa, mutta itse olisin tykännyt enemmän sellaisesta kunnon hipsteri-parodiasta :)
Ihan oikea hahmo tippui.
Seuraavaksi vois tippua Rikun Heikkis-Jamo...
Mä haistan tässä taktikointia ja tuotannon väliintuloa. Selvästi maikkari saanut negatiivista palautetta IS:n "toimittajan" pilkkaamisesta eikä siksi uskallettu jatkaa moisella hahmolla.
Krista tiesi jo lavalle tullessaan että tulee tippumaan, siksi mukana oli laukkukin.
Harmi että Kosonen tippui, oli ainoa realistinen ja aidosti hauska hahmo. Karikatyyri suorastaan. Varmaan aika raskas hahmona näyttelijällekin tuo Sika.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:31"]
Huonohan se olikin. Jäbä tai Ymmi saisi pudota seuraavaksi. Valitettavasti naisilla on tänä vuonna heikoimmat hahmot.
[/quote]
Mun mielestä taas miesten hahmot ovat surkeimmat. En tajua, mitä Slaikka tai se ilmaisunohjaaja tekevät enää kisassa. Ei niillä ole enää annettavaa. Jotkut pikkupojat ja vanhat äijät äänestää niitä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:32"]
No kiitos vaan sinulle, että kerroit. Ei ole käynyt mielessä, että palstoille voi laittaa aloituksen niin, että ei paljastu heille, jotka katsovat vaikka tallennuksen.
Mutta toisaalta, tyhmähän olin, että tältä palstalta sellaista odotinkaan.
[/quote]
Tyhmä olet, olet oikeassa. Vai luulitko, että täällä ei käsitellä Putousta joka ohjelman jälkeen? Muista se sitten ensi viikolla.
Ymmin kehonkieli ja kaikki mitä se teki tänään, sossun törkyjutut ja pomputtaminen ... Tapa, jolla se tanssi, oli huippuhauskaa sille hahmolle.
Mikä siihen meni, kun se halusi Rikulta vaatteet pois? Puutteessa, kun urpo ilmaisutaidon ope ja luuseri kelpaa?
Musta Armi on nero. Antsku on tappavan tylsä. Jos istuis samaan pöytään baarissa, niin en tuon tyylisen muijan juttuja jaksais kuunnella minuuttiakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 01:07"]
Mustakin väärä hahmo tippui. Esimerkiksi Akun hahmo on tänä vuonna ihan surkea, ennemmin olisin sen tiputtanut. Ei naurata pätkääkään ne kakkajutut.
Jäbästä taas olisi mielestäni saanut hauskemmankin. Ei hipsterit ole tuollaisia, vaan sellaisia hyvinkin tyylikkäästi pukeutuvia muka-intellektuelleja tekotaiteellisia tyyppejä :D Esimerkiksi tuo pyllyn näkyminen ei mielestäni sovi hipstereihin ollenkaan. On Jäbä toki ihan huvittava noinkin ja varmaan ainakin lapsiin vetoaa, mutta itse olisin tykännyt enemmän sellaisesta kunnon hipsteri-parodiasta :)
[/quote]
mulla on köntsä housuissa
Ymmi on ihana! <3