Sika Vainola tippui!
Voi ei, toiseksi paras hahmo putosi! Paras on tietenkin Jäbä Leisson, mutta Sika omalla listallani tiukkana kakkosena... Mikähän siinä on, ettei Kristan hahmot ikinä menesty? Ei koskaan kolmen parhaan joukossa, vaikka musta kaikki olleet tosi hyviä! Ihmiset, kadehditteko Krista Kososta vai mikä mättää?
Kommentit (71)
Sika Vainola oli 2 jaksossa huippuhauska!
mun mielestä antsku on kanssa tylsä, ei ollenkaan nerokas. mutta kun kansa ja kaikki mammat fanittaa häntä, niin huomaa miten SURKEA huumorintaju voi olla.."voi että mie romahan ku se antsku on niin symppis!!!" mikä tuossa hahmossa on huvittavaa?
Huumorintajuja on toki erilaisia, mutta ihan tosi, jos täällä on joku, joka aidosti fanittaa Slaikkaa (ei siis vain Akua), niin kertoiskohan hän meillekkin, MIKÄ SIINÄ ON HAUSKAA?? Jopa Jugi on tehnyt tänävuonna hauskemman hahmon, kun Aku...
Ymmi ja Antsku on minun mieleeni. Antsku ei ole niinkään hauska, vaan äärettömän sympaattinen ja lämmin. Ymmi sen sijaan on todellakin hauska, varsinkin nyt kun on lakannut puhumasta muiden päälle ja ynisemästä yksikseenkin kokoajan...
Sika oli huonolla huumorilla varustettu, eikä siitä saanut kunnolla edes selvää mitä se puhui. Lisäksi epäilen, palautetta tulleen ns."korkeammalta taholta", jotta tuo ei voi enää jatkua. Sääli, Krista on hyvä näyttelijä, Sika huono hahmo...
Apua ihmiset:D te jotka haukutte Jäbän hipsteriyttä ja kuinka ei ole aito hipsteri, tässä teille salaisuus: Jäbä on feikkihipsteri!! Siis se pilkkaa noita ah niin ainutlaatuisia "hipstereitä", jotka keksii kaikkee "uutta" eli tosiasiassa kopioi muita :D itse oon nauranu ihan vääränä, tulee jopa pari tutun tuttua mieleen ja niin osuva hahmo XD tietty ois siitä voinu tehä ns "oikean" hipsterin joka sit pilailis oikeiden hipstereiden kustannuksella, mutta Iina teki hyvän valinnan ja vääntää vitsiä noista feikkihipstereistä :D
Ja niinpä - miksei Aku ollu pudotusuhassa?? Ärsyttää ku toi äänestys on maksullista, nii ei ketkää vanhemmat (ja meidän muiden vanhempien mielestä hyvän huumorintajun omaavat) viitti käyttää rahojaan. Takas ilmane nettiäänestys:(
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:19"]
Ihan vilpittömästi kysyn, mikä siinä slaikassa naurattaa?
[/quote]
mulla on köntsä housussa
Ja tossa kakka-huumorissa naurattaa mikä??
Oikeesti, miten ketään voi naurattaa, jos toisella on paskat housussa?!
Ja jos toi on se mikä pitää Slaikan mukana kisassa, niin se kertoo kyllä jo jotakin.
Voi Aku, olisit ollut edes tänä vuonna se mopo... :D
Mielestäni parhaat kisassa ovat Antsku, Jäbä ja Sikasta tykkäsin myös. Ne ovat ainoat, mitkä ovat naurattaneet ja kaikkien hahmojen näyttelijäntyö on ollut aivan mahtavaa: Antsulla ne hienovaraiset elehdinnät, Jäbällä kehonkieli ja Sikalla ihan koko paletti, etenkin naaman ilmeet... Kuka pystyisi edes yrittämällä samaan? Kristan muistakin hahmoista tykännyt kovasti, paitsi siitä laivalla kävijäistä.Ymmi toistanut liikaa hymähtelyä, kakkajutuissa ei mitään hauskaa eikä Slaikassa muutenkaan yrittämistä, kuten ei Ilmaisutaidonopettajassajaan tai lekurissa. Hieno show jokatapauksessa ollut ja viihdyttävvää katsottavaa. Näyttelijääkaarti on lahjakas ja kiva, että on pysynyt samana vuodesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:27"]
Ei tosiaankaan ollut huono hahmo, vaikka ymmärrän kyllä että ei ole korrektia noin selkeästi tehdä TUNNETUSTA :P henkilöstä pilkkaa. Vaikka henk. koht. oonkin sitä mieltä että meni piruilu oikeaan osoitteeseen... Mutta, Akun hahmo saa ääniä vain siksi että on Aku. Jugin hahmot ei ikävä kyllä naurata ketään, tänä vuonna hahmo sentään ei niin huono. Ymmi, Jäbä ja Antsku on ok, joku niistä sais voittaa. Mutta oisko tänä vuonna voitto Jugille? Kyllä nuo jotenkin järkätään kuka voittaa...
[/quote]
Ainahan krista on julkkiksille laittanut viestiä! :D esim Yossu Näätä, vaikka ei niinkään suorasti. Tuksua se siinä esitti..
rikun Heikkis-Jamo on harvinaisen onnistunut hahmo, koska se on siinä ärsyttävyydessään niin aito. Se on just se tyyppi, jota kohtaan joutuu aina tuntemaan myötähäpeää, kun se luulee olevansa fiksu ja tietävänsä asioista mutta ei oikeasti tiedä. Ja joka paikassa yrittää olla esillä, omasta mielestä hauskoilla jutuilla mutta suurin osa toivois, että se olis vaan hiljaa Mutta kukaan ei kehtaa sanoa sitä. Ja vaikka siitä sanottas, typpi ei vaan sitä tajua. Tiedän muutaman tälläisen nolon tyypin ihan oikeassa elämässä.
Jugin lääkärillä on oikeasti hyviäkin juttuja, esim. se aukesko? No, nyt aukes?- juttu mutta esitystyyli ei minuun uppoa.
Jäbä on lasten suosikki, Antsku on kyllä jotenkin aito ja Slaikan oisi saanut jättää keksimättä. On melkein huonoin hahmo ikinä.
Akun hahmo on niin tylsä, että välillä tekisi mieli vaihtaa kanavaa siksi aikaa. Jopa Hinaaja kaikessa raivostuttavuudessaan on viihdyttävämpi.
Akun hahmoista se Arja Lainekin on parempi kuin Slaikka.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 04:02"]
Ja jos toi on se mikä pitää Slaikan mukana kisassa, niin se kertoo kyllä jo jotakin.
[/quote]
Koska hoitsut :D
Aku Hirviniemi olis joutanu laulukuoroon.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 04:02"]
[/quote]
Koska hoitsut :D
[/quote]
Koska... Mitä?!
Aku on yleisön suosikki aina, tekee kai välillä tarkotuksella huonompia hahmoja että muillakin ois hetkensä...
En ymmärrä minäkään miksi tippui. Kristan hahmot ehdottomasti parhaimmistoa!
Mua normaalisti naurattaa kakkahuumori, mutta toi Slaikka on ihan surkea. Ei se tolla huonolla kuulolla voi pitkälle pötkiä.
Mua ärsyttää kun tyypit mollaa aina Jugia. Patologi on loistava. Jugi ei vaan taida olla niin mediaseksikäs, kuin nuo nuoremmat starat..?
Mä en ymmärrä Akun hypettämistä. Onko fanit nähneet sen muita roolisuorituksia? Mä olen nähnyt 21 tapaa pilata avioliitto ja Risto ja niissä molemmissa roolisuorotus on aivan surkea! Toisin kuin esim. Rikun suoritus ensiksi mainitussa on loistava. En ole myöskään Riku fani, toivoisin, että hänkään ei olisi Putouksessa. Mutta vertailuksi sopii hyvin. Molemmat ärsyttäviä persoonia, mutta toinen osaa kuitenkin näytellä.
Ymmi ja Ylviksen kettulaulu oli ihan huippua
Antsku on söppänä ja Ymmikin nyt kivempi kun ei ymise muiden päälle.
Ihmiset äänestään sitä, kenestä ne tykkää eniten. Krista oli monella kakkosena, siksi tippui.... tosi harmi!
Ihan vilpittömästi kysyn, mikä siinä slaikassa naurattaa?