Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille: Mikä on miehen unelmapituus

Vierailija
21.10.2020 |

Kysymys otsikossa eli mikä on miehen unelmapituus jotta se olis just täydellinen

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin ajattelin että noin itseni pituinen olisi täydellinen. Olen kuitenkin todennut että taidan olla liian iso tällaiselle enkä voi olla aidosti ensimmäinen valinta, joten mies saisi mielellään olla reilusti minua pidempi. Mitään tarkkaa pituutta en osaa sanoa.

Miten niin et voi olla ensimmäinen valinta aidosti?

Yritätkö keksiä jotain tekosyitä?

Olen 174cm ja seurustelu- ja tapailusuhteeni ovat olleet n. 160-173 senttisiin naisiin. Jos saisin jonkun noista naisista takaisin, niin se olisi se 173 senttinen. Eli olisi aidosti ensimmäinen valinta.

M/40

Mulle on tullut vaikutelma että mies ottaa itsensä pituisen tai pidemmän usein vain siinä tapauksessa, jos ei mitään muuta saa. Ihanteellinen on yleensä selvästi lyhyempi. En halua että minuun tyydytään.

Nyt on kyllä jo kieroutunutta ajattelua. Yritätkö muille naisille todistella jotain vai mitä?

Minulle ainakin se 173 senttinen nainen oli rakkain, ja on edelleen tietyllä tavalla surullista, että suhde hajosi etäisyyteen. En ole kovin pinnallinen ihminen, joten ulkonäkö ei minulle ole kenessäkään naisessa tärkein asia, vaan tässäkin naisessa tärkein oli se, että minulla oli kivaa hänen kanssaan. Niin tai näin, mitään vikaa en keksi hänen vartalostaan verrattuna muihin. Hän oli oikein sopiva minulle vartaloltaan ja nautin hänen katselemisesta, jos sitä haluaa kovasti painottaa.

Miksi naiset antavat toisten naisten päättää elämässään jopa siitä, sopivatko yhteen jonkun miehen kanssa vai eivät? Aika iso hinta sinullakin joidenkin satunnaisten kanssasisarien hyväksynnälle, kun olet sitä saadaksesi valmis skippaamaan hyviä kumppaniehdokkaitakin.

M/40

Siis varmasti joillekin miehille myös joku samanpituinen tai pidempi nainen voi olla ykkösvalinta. Mutta kyllä deittaillessa on tullut selväksi että monen miehen mielestä pituutta (ja kokoa muutenkin) olisi suotavaa olla selvästi vähemmän kuin miehellä. Deittisovelluksessa pituutta kysellään ja jos ei, sitten treffeillä pettymys oikein loistaa tyypin kasvoista kun nainen onkin pidempi (ja muutenkin isokokoisempi) kuin on mies on ennakkoon kuvitellut. Olen treffeillä kuullut vihjailuja koostani niin ettei mitään jäänyt arvailujen varaan.

Vierailija
122/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole. Siis mittaako joku nainen mahdollisesti kiinnostavan miehen ensin ja sanoo sitten että sori, mutta oot sentin verran alimittanen, joten hyvästi. Jos mies kiinnostaa niin se kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kohtaa sen unelman, pituudella ei ole merkitystä.

Näinhän se on. Mutta jos unelmista puhutaan, niin omalla kohdallani pituus on n. 180-185 cm. Jos olisin nyt sinkku, niin pituus olisi pariutumisessa täysin toisarvoinen asia. Unelmat on vaan unelmia. Ei tuolla ulkomaailmassa mitään unelmien prinssejä kulje muutenkaan. Tai ei ainakaan täällä meillläpäin.

Vierailija
124/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman toki suht pieni otanta on antanut osviittaa siihen, että lyhyillä (alle 170cm) miehillä saattaa olla ns. Napoleon kompleksia ja vihamielisyyttä tai katkeruutta pitkiä miehiä kohtaan. Johtunee huonosta itsetunnosta.

Saman huomannut, että Napoleon-kompleksi toki yleisempää lyhyemmillä. Toisaalta olen tavannut myös pitkiä laihoja, urheilullisia ja lihavia miehiä, jotka ovat kuvitelleet pituutensa lisäävän viehätysvoimaa automaattisesti nollasta sataan kaikkien naisten silmissä. Aika älytöntä. Sama kuin joku "mallipituinen, näyttävä" 182 nainen palstalla kertoo saavansa miehen kuin miehen ja tietysti ainoan sen "kaikkien haluaman" miehen.. tai minä 160 balleriinana väittäisin, että kaikki miehet käy eniten kuumana juuri minuun ja eikun iltikseen tekemään numero itsestään ja siitä kuinka kaikki on just mulle kateellisia ja kukaan ei uskoisi, että olen kolmen lapsen äiti ja kaikki luulee että oon 25 v vaikka olenkin jo 40+...

Jos vaan kaikki oltaisiin rehellisiä siitä mistä tykätään ja luotettaisiin toistemme rehellisyyteen niin eiköhän aika moni löydä kivaa seuraa.

Vierailija
125/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

185-190 cm

Vierailija
126/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

185, pitkä ja paksu

Vierailija
127/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185-190 cm

Itse 174cm siis

Vierailija
128/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

185-190

Itse olen 173 joten jäisi korkkarivaraa☺️

Vierailija
129/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 minimi, lihastakin jonkun verran ja se toinenkin pituus sais olla vähintään tasoa hyvä. Itse olen 163cm, hyvä kroppanen ja koulutettu ja vaadin samaa ”tasoa” partneriltakin.

Ei vain tapit sytytä ja vaikee jotain 170 cm miestä ottaa tosissaan, kun tuntuu ihan lapsekkaalta.

Vähän tollasta ”nöyristely” asennetta naisilla tässä ketjussa, ihan rohkeesti vaan saa kertoa mistä haaveilee - jos pari napoleonkompleksista kärsijää alkaa ruikuttaan niin siinähän ruikuttakoon :) Heille vinkiksi - keskittykää asioihin joihin voitte vaikuttaa/parantaa niin kyllä tappikin voi löytyy omaa tasoa vastaavan ihmisen.

PS. Ja en tarkoita, että jokaisella lyhyellä miehellä olisi n-kompleksi 🙄

Vierailija
130/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran taluttanut matalissa kengissä sellaista pikkukaveria, joka halusi pitää kädestä kiinni ja tuttuja tuli vastaan. Siis käpy oli mua vanhempi. Ja istunut sohvalla niin että kainaloon meno ois tarkoittanut lattialla istumista.

Jos naisen pitää olla laiha, miehen pitää olla pitkä.

Lyhyitäkin naisia on, ei tarvi aina vinkua meitä yli 170vm.

Jättäkää jo hitto vie rauhaan.

Vierailija
131/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen pituus mun miehelle on 175.

Eksä oli sen pituinen ja meillä oli täydellinen pituusero. Seuraava oli kymmenen senttiä pidempi ja mielestäni hankala ”käsitellä”, esimerkiksi spontaania pussailua varten se oli tavoittamattomissa omissa korkeuksissaan. Nykyinen on 180 ja myös liian pitkä, mutta siedän ne liialliset sentit sillä, kun on muuten niin mahtava tyyppi.

Itse olen 167.

Vierailija
132/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman toki suht pieni otanta on antanut osviittaa siihen, että lyhyillä (alle 170cm) miehillä saattaa olla ns. Napoleon kompleksia ja vihamielisyyttä tai katkeruutta pitkiä miehiä kohtaan. Johtunee huonosta itsetunnosta.

121212:n sääntö

Nainen tapaa k*sipäisen lyhyen miehen -> ei enää koskaan lyhyttä miestä!

Nainen tapaa k*sipäisen pitkän miehen -> ei enää koskaan k*sipäistä miestä!

Niin, hän on tosiaan kuuluisa näistä kehäpäätelmistään.

Vierailija
133/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran taluttanut matalissa kengissä sellaista pikkukaveria, joka halusi pitää kädestä kiinni ja tuttuja tuli vastaan. Siis käpy oli mua vanhempi. Ja istunut sohvalla niin että kainaloon meno ois tarkoittanut lattialla istumista.

Jos naisen pitää olla laiha, miehen pitää olla pitkä.

Lyhyitäkin naisia on, ei tarvi aina vinkua meitä yli 170vm.

Jättäkää jo hitto vie rauhaan.

Nuorista naisista jo hitto vie suurinosa on 170vm. Älkää nyt hitto vie kaikki miehet alkako piirittää sitä alle 170vm vähemmistöä. Mikä järki siinäkin olisi? Miesten keskipituus taas on se 180vm. On ihan tutkittu tätä ja miehiltä kun kysytään ihannetta niin se on 10 senttiä alle miehen pituus. Aika hyvä, jokaiselle riittäisi joku. Naisilta kysyttäessä ihanne on 20 senttiä yli naisen pituus. Ei kauheen hyvä, isoin enemmistö 170 senttiset haaveilisi 190 senttisistä marginaali-korstoista.

Vierailija
134/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

193

Vierailija
135/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut että sama käytös aiheuttaa naisissa erilaisia tuntemuksia, riippuen siitä kuinka pitkä tai komea mies on.

Naiset mielellään puhuvat siitä kuinka tietynlainen käytös komistaa, mutta oikeasti onkin niin että tietynlainen ulkonäkö parantaa luonnetta. Pitkä ja komea mies koetaan itsevarmemmaksi, älykkäämmäksi, hauskemaksi ja myös luotettavammaksi ("onkohan tuo pikkusmies passiivis-aggressiivinen, tms").

Pienen miehen dilemma on sitten siinä että jos käyttäytyy kuten sytyttävän itsevarmat ja assertiiviset pitkät miehet, on Napoleon-kompleksi.

Jos taas käyttäytyy kuin ihanan ujot komistukset, on yksinkertaisesti näkymätön.

Vierailija
136/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmapituus on itseäni 10-15cm pidempi, eli n. 180-185cm. Exäni oli sentin itseäni lyhyempi, ei haitannut. Nykyinen on 183cm.

Vierailija
137/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille:

Miten se on mahdollista että mies voi olla 20cm tai jopa 30cm pidempi mutta silti pussailu sujuu ja on just sopiva kokoero, mutta jso mies on 5cm lyhyempi niin kaikki on ihan mahdotont kun joutuu kumartelemaan ja istumaan lattialla kun mies istuu sohvalla?

Rikkovatko pituuserot fysiikan lakeja tai jotain, kun 5cm voi ola enemmän kuin 20-30cm?

Vierailija
138/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille:

Miten se on mahdollista että mies voi olla 20cm tai jopa 30cm pidempi mutta silti pussailu sujuu ja on just sopiva kokoero, mutta jso mies on 5cm lyhyempi niin kaikki on ihan mahdotont kun joutuu kumartelemaan ja istumaan lattialla kun mies istuu sohvalla?

Rikkovatko pituuserot fysiikan lakeja tai jotain, kun 5cm voi ola enemmän kuin 20-30cm?

Naisena vastaan, että pussailu just ei suju jos mies on kamalasti pidempi. Vähän kuin yrittäisi kurkottaa jotakin ylähyllyltä, siihenhän tarvitsee tuolin.

Olet siis käsittänyt juuri väärinpäin.

Vierailija
139/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sanovat miehiä pinnallisiksi, jos mies valittaa naisen painosta, mutta naisen on ok valittaa miehen pituudesta. You know, asiasta jolle mies ei voi yhtään mitään.

Vierailija
140/145 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanovat miehiä pinnallisiksi, jos mies valittaa naisen painosta, mutta naisen on ok valittaa miehen pituudesta. You know, asiasta jolle mies ei voi yhtään mitään.

Eihän naiset mitään valita tässä. Katso otsikko – naisilta kysyttiin. Naiset vastaavat.

Jos et halua lukea tällaista ketjua niin älä avaa sitä. Lue se otsikko.