Kysymys naisille: Mikä on miehen unelmapituus
Kysymys otsikossa eli mikä on miehen unelmapituus jotta se olis just täydellinen
Kommentit (145)
Riippuu framesta. Jos on skrode saliäijä, 172 on ok (olen itse 170 cm). Jos ruipelompi, saisi olla väh. 185. Joku 190 cm iskämahalla olisi ideaali :P
Mä sytyn käytännössä vain itseäni lyhyemmistä miehistä. Lyhyin on ollut n. 160 cm. Ehkä ihanne menee sinne 170-175 välille. Mutta ei se ehdoton ole; jos jonkun pitkän kanssa "naksahtaisi", niin sitten olisin varmaan sen pitkän kanssa.
N180cm
Olen 161, mieheni 182. Ei sen ainakaan yhtään pidempi tarttis olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Unelma on eri asia kuin se, mikä todellisuudessa kiehtoo.
Paljo se ero sit o? :D 2 senttii, 5 senttii vai 8 senttii? Mie oon aina kuvitellu, et ku oon 172 senttii, nii se kelpaisi, mut pitäs saada sellaset 8 senttii lisää, et olis 180 senttii. Ei tuo ny varmaa mikää deal breaker ole, mut kyl se harmittaa, ku en kasva vaikka kuinka pinnistän. :/ M25
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tarkkoja miehen pituudesta. Mies ei mahda pituudelleen mitään.
Miehet ovat tarkkoja naisten painosta. Nainen voi aina laihduttaa.
Mies on pinnallinen, kun haluaa hoikan, mutta nainen on rohkea, kun haluaa pitkän miehen.
#naistenolisikorkeaaikahyväksyälyhyetmiehet
Hoikkuus ei tee naisesta automaattisesta siroa. Itse en ole koskaan päässyt alle 62 kg edes näännyttämällä, vaikka olen 169 cm. Pitkä selkä, leveät hartiat ja lantio, isot hinkit ja iso pää ...
Vierailija kirjoitti:
Mies on pinnallinen, kun haluaa hoikan, mutta nainen on rohkea, kun haluaa pitkän miehen.
Ikään kuin kaikki miehet olisivat hoikkia? Ei naisen lihavuutta voi verrata miehen pituuteen. Ennemminkin voidaan verrata sitä, että naisissa miehet tykkäävät itseään nuoremmista. Eikä nainen voi vanhenemiselleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus ei tee naisesta automaattisesta siroa. Itse en ole koskaan päässyt alle 62 kg edes näännyttämällä, vaikka olen 169 cm. Pitkä selkä, leveät hartiat ja lantio, isot hinkit ja iso pää ...
Sori mutta eihän toi nyt voi pitää millään paikkaansa. Jos haluat oikeasti olla hoikempi niin näännytä lisää.
Itse olen 165 ja mies 168. Ei ole mitään väliä pituudella. Tärkeämpää on että mies on rakastava, luotettava ihana mies. Miehisyys on ihan jotain muuta kuin pituus. Muistakaa miehet se.
185-196cm olis ideaalein. Pisin mieheni on ollut 194cm ja lyhin 160cm. Itse olen 162cm. Kyllä tuo 160cm oli "liian lyhyt", pidän pitkistä miehistä.
Ehkä joku 180-190 cm. Ei sillä oikeesti ole kyllä väliä.
No sinänsä pituudella ei ole mulle merkitystä, mutta 187 cm olisi ”unelma”.
Olen 161cm pitkä ja yleensä miehet/poikaystävät ovat olleet vähän päälle 170cm pitkiä, mutta muutama pitempikin on ollut. En ole kuitenkaan koskaan kiinnittänyt huomiota pituuteen. Monesti olen ihastunut itseni pituisiin miehiin ja muutama on tainnut olla pari senttiä lyhyempikin eli pituudella ei ole merkitystä, suuntaan eikä toiseen.
175-180cm. Jostakin syystä minua lähestyy aina hurjan pitkät miehet, kaikki kumppanit olleet n. 190cm ja minusta se on vaan vähän liian pitkä. Olen itse 172cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen 162 cm ja 198 cm pituinen mies oli aivan ihana fyysisesti. Se on ns. unelmapituus, mutta kelpuuttaisin hyvin vaikka 170 cm miehen, kun ei se pituus mikään kriteeri parisuhteelle ole vaan henkiset ominaisuudet.
Kerrot, että pituus ei ole mikään kriteeri parisuhteelle, mutta kyllähän tuosta käy selväksi se, että haluat miehen kuitenkin olevan aika lailla itseäsi pitempi. En minäkään kyllä itseäni lyhyemmän miehen kanssa pystyisi hengailemaan, vaikka kuulostaisi miten lapselliselta. Mulle joku minimi olisi 180 cm, sillä itse olen 175 cm. Totta kai luonne, tavat, jutut ja alussa varmaankin ulkonäkökin ratkaisevat loppupeleissä, mutta ulkoisestahan sitä ensimmäisenä kaiketi kiinnostuu.
Itse olen 166cm, niin ehkä joku 175cm olis ihan ok.