Kysymys naisille: Mikä on miehen unelmapituus
Kysymys otsikossa eli mikä on miehen unelmapituus jotta se olis just täydellinen
Kommentit (145)
Yli 190 cm ja riittävästi lihasmassaa
Oma mies on täydellinen. 214 cm. :)
Alle 180. Meillä on miehen kanssa 14 sentin pituusero, enimmäkseen aivan helvetin ärsyttävää.
Olen tai olin joskus 167 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
168-180 cm. Olen itse 168 ja kumppanini 188. Kyllästyttää, kun suudellessa sattuu niskaan.
Kuinka pitkiä teidän suutelusessiot on kun alkaa niskaan sattua? :D
Kyllä tämä on oikea ongelma. Ei tunnu kivalta suudella edes pientä hetkeä niska kaksinkerroin. Olen 160 cm ja mieheni on 183 cm. Se on epämukavan pitkä. Oma ihannepituus 175-180. Ja huom ihanne. Miehen pituus on toissijainen verrattuna tärkeämpiin asioihin.
Olen tuo 162 cm nainen ja seurustelin sen 198 cm miehen kanssa. Ei kyllä sattunut niskaan suudellessa, vaikka suudeltiin paljon. Kun seistiin niin mies alentui aina alemmas kun suudeltiin ja minä kohteliaisuuttani pinnistin varpailla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ajattelin että noin itseni pituinen olisi täydellinen. Olen kuitenkin todennut että taidan olla liian iso tällaiselle enkä voi olla aidosti ensimmäinen valinta, joten mies saisi mielellään olla reilusti minua pidempi. Mitään tarkkaa pituutta en osaa sanoa.
Miten niin et voi olla ensimmäinen valinta aidosti?
Yritätkö keksiä jotain tekosyitä?Olen 174cm ja seurustelu- ja tapailusuhteeni ovat olleet n. 160-173 senttisiin naisiin. Jos saisin jonkun noista naisista takaisin, niin se olisi se 173 senttinen. Eli olisi aidosti ensimmäinen valinta.
M/40
Mulle on tullut vaikutelma että mies ottaa itsensä pituisen tai pidemmän usein vain siinä tapauksessa, jos ei mitään muuta saa. Ihanteellinen on yleensä selvästi lyhyempi. En halua että minuun tyydytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Unelma on eri asia kuin se, mikä todellisuudessa kiehtoo.
Paljo se ero sit o? :D 2 senttii, 5 senttii vai 8 senttii? Mie oon aina kuvitellu, et ku oon 172 senttii, nii se kelpaisi, mut pitäs saada sellaset 8 senttii lisää, et olis 180 senttii. Ei tuo ny varmaa mikää deal breaker ole, mut kyl se harmittaa, ku en kasva vaikka kuinka pinnistän. :/ M25
Olen naimisissa itseäni 8 cm lyhyemmän miehen kanssa, vaikka unelmamieheni olisi minua 20 cm pidempi.
Ja todennäköisesti en edusta itse mieheni unelmaa, en pituuden, painon, tissien ja perseen koon tai minkään muun puolesta.
Todellisuus on ihmeellistä.
Pekka Routalempee lainaten, todellisuus on jännä juttu. :D Huojentavaa kuulla, et meil lyhyillä on toivoo. :) Ite ajattelen nii, et jossai vaihees me kaikki ollaa ryppysii rusinoita, nii sil ulkonäöl ei oo niin välii. M25
En usko hetkeäkään, jos joku muu kuin sokea väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä (ja tiedostan, että sanoit ettei ole niin väliä).
Maailmassa on paljon sellaisia ihmisiä, jotka näyttävät niin vastenmielisiltä, etteivät saa parisuhdetta kenenkään kanssa sen takia.
99,99 %:lla kriteeri on vähintään se, että pitää näyttää normaalilta.
Ulkonäöllä on väliä, mutta sillä ei voi peittää sitä jos on tosi vastenmielinen, tyhmä tai vaikka epärehellinen. Ei vain voi. Kaikki paistaa naamasta, oli miten nätti naama tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ajattelin että noin itseni pituinen olisi täydellinen. Olen kuitenkin todennut että taidan olla liian iso tällaiselle enkä voi olla aidosti ensimmäinen valinta, joten mies saisi mielellään olla reilusti minua pidempi. Mitään tarkkaa pituutta en osaa sanoa.
Miten niin et voi olla ensimmäinen valinta aidosti?
Yritätkö keksiä jotain tekosyitä?Olen 174cm ja seurustelu- ja tapailusuhteeni ovat olleet n. 160-173 senttisiin naisiin. Jos saisin jonkun noista naisista takaisin, niin se olisi se 173 senttinen. Eli olisi aidosti ensimmäinen valinta.
M/40
Mulle on tullut vaikutelma että mies ottaa itsensä pituisen tai pidemmän usein vain siinä tapauksessa, jos ei mitään muuta saa. Ihanteellinen on yleensä selvästi lyhyempi. En halua että minuun tyydytään.
Nyt on kyllä jo kieroutunutta ajattelua. Yritätkö muille naisille todistella jotain vai mitä?
Minulle ainakin se 173 senttinen nainen oli rakkain, ja on edelleen tietyllä tavalla surullista, että suhde hajosi etäisyyteen. En ole kovin pinnallinen ihminen, joten ulkonäkö ei minulle ole kenessäkään naisessa tärkein asia, vaan tässäkin naisessa tärkein oli se, että minulla oli kivaa hänen kanssaan. Niin tai näin, mitään vikaa en keksi hänen vartalostaan verrattuna muihin. Hän oli oikein sopiva minulle vartaloltaan ja nautin hänen katselemisesta, jos sitä haluaa kovasti painottaa.
Miksi naiset antavat toisten naisten päättää elämässään jopa siitä, sopivatko yhteen jonkun miehen kanssa vai eivät? Aika iso hinta sinullakin joidenkin satunnaisten kanssasisarien hyväksynnälle, kun olet sitä saadaksesi valmis skippaamaan hyviä kumppaniehdokkaitakin.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Unelma on eri asia kuin se, mikä todellisuudessa kiehtoo.
Paljo se ero sit o? :D 2 senttii, 5 senttii vai 8 senttii? Mie oon aina kuvitellu, et ku oon 172 senttii, nii se kelpaisi, mut pitäs saada sellaset 8 senttii lisää, et olis 180 senttii. Ei tuo ny varmaa mikää deal breaker ole, mut kyl se harmittaa, ku en kasva vaikka kuinka pinnistän. :/ M25
Olen naimisissa itseäni 8 cm lyhyemmän miehen kanssa, vaikka unelmamieheni olisi minua 20 cm pidempi.
Ja todennäköisesti en edusta itse mieheni unelmaa, en pituuden, painon, tissien ja perseen koon tai minkään muun puolesta.
Todellisuus on ihmeellistä.
Pekka Routalempee lainaten, todellisuus on jännä juttu. :D Huojentavaa kuulla, et meil lyhyillä on toivoo. :) Ite ajattelen nii, et jossai vaihees me kaikki ollaa ryppysii rusinoita, nii sil ulkonäöl ei oo niin välii. M25
Ei kyllä ole..
Ei sellaista ole. Hölmö kysymys. Miehet on eri pituisia ja mallisia.
178.7 cm. Ei saa lyhentyä milliäkään vanhetessaan tai se on avioeron paikka.
Itseäni pidempi, olen 170 cm. Aviomieheni on 180 cm.
Oman toki suht pieni otanta on antanut osviittaa siihen, että lyhyillä (alle 170cm) miehillä saattaa olla ns. Napoleon kompleksia ja vihamielisyyttä tai katkeruutta pitkiä miehiä kohtaan. Johtunee huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on täydellinen. 214 cm. :)
Wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen miehen pitää sitten olla niin paljon pidempi? Että lyö päänsä johonkin? Että teidän liikakilot hämärtyy vähän kokonaisuuskuvassa? En ymmärrä. En ole koskaan huomannut minkäänlaista korrelaatiota miehekkyyden ja miehen pituuden välillä.
Huono. :D
En ole kuin tosissani. Olen hyvin normaalipituinen ja esmes lujimmat ja itsevarmimmat kädenpuristukset on tulleet itseäni vähän tai paljon lyhyemmiltä miehiltä. Pidemmät olleet limaisia ja epäluotettavia.
Pitkät on olleet limaisia ja epäluotettavia, just :D
Pituutta tärkeämpi ominaisuus on rotevuus. ja lihaksikkuus Mikään kaksimetrinen kukkakeppi ei sytytä lainkaan, mieluummin jopa vähän lyhyenläntä ja miehekäs. Tämä siksikin, etten ole kovin pitkä nainen, minkä vuoksi valtava pituusero on häiritsevää.
168-172, jos liian epäselvä niin vaikka tasan millilleen 170. Itse olen 160 cm pitkä.
170-195. Alle 170 on liian lyhyt koska olen itse 170. Yli 195cm näyttää usein hassulta kun on jotenkin liian pitkä :D
Oma mies on 182cm mikä on ihan sopiva.
Naisten suosima pituusero keskimäärin: 20cm.
Todellinen pituuero keskimäärin: 13m.
Hienoa että naisilla on niin realistiset toiveet!
Vierailija kirjoitti:
Oman toki suht pieni otanta on antanut osviittaa siihen, että lyhyillä (alle 170cm) miehillä saattaa olla ns. Napoleon kompleksia ja vihamielisyyttä tai katkeruutta pitkiä miehiä kohtaan. Johtunee huonosta itsetunnosta.
121212:n sääntö
Nainen tapaa k*sipäisen lyhyen miehen -> ei enää koskaan lyhyttä miestä!
Nainen tapaa k*sipäisen pitkän miehen -> ei enää koskaan k*sipäistä miestä!
Minkä ikäinen olet, ap? Miksi kysyt tuollaista? Mitä hyötyä tai iloa sinulle on näistä tiedoista? Ajatteletko ylipäänsä, että aikuisilla naisilla (koska aikuisille tämä palsta on suunnattu) on vastakkaiselle sukupuolelle joku unelmapituus? No, sanon että minun unelmapituuteni miehelle on 174,98 cm. Oletko nyt tyytyväinen?
N57