Kysymys naisille: Mikä on miehen unelmapituus
Kysymys otsikossa eli mikä on miehen unelmapituus jotta se olis just täydellinen
Kommentit (145)
Ei jeesus että on tyhmä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
175-180cm. Jostakin syystä minua lähestyy aina hurjan pitkät miehet, kaikki kumppanit olleet n. 190cm ja minusta se on vaan vähän liian pitkä. Olen itse 172cm.
Kateus. Minua ei ole koskaan lähestynyt yksikään oikeasti pitkä mies. Lähestyjien pituus on ollut tyypillisesti max 170 cm. Ja näitä on ollut paljon. Jostain syystä vedän lyhyitä puoleeni.
T: 168cm
Vierailija kirjoitti:
Mä sytyn käytännössä vain itseäni lyhyemmistä miehistä. Lyhyin on ollut n. 160 cm. Ehkä ihanne menee sinne 170-175 välille. Mutta ei se ehdoton ole; jos jonkun pitkän kanssa "naksahtaisi", niin sitten olisin varmaan sen pitkän kanssa.
N180cm
Jaa, että joku tästäkin pahoitti mielensä. Kyllä on kummallinen palsta.
-Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Unelma on eri asia kuin se, mikä todellisuudessa kiehtoo.
Paljo se ero sit o? :D 2 senttii, 5 senttii vai 8 senttii? Mie oon aina kuvitellu, et ku oon 172 senttii, nii se kelpaisi, mut pitäs saada sellaset 8 senttii lisää, et olis 180 senttii. Ei tuo ny varmaa mikää deal breaker ole, mut kyl se harmittaa, ku en kasva vaikka kuinka pinnistän. :/ M25
Olen naimisissa itseäni 8 cm lyhyemmän miehen kanssa, vaikka unelmamieheni olisi minua 20 cm pidempi.
Ja todennäköisesti en edusta itse mieheni unelmaa, en pituuden, painon, tissien ja perseen koon tai minkään muun puolesta.
Todellisuus on ihmeellistä.
Pekka Routalempee lainaten, todellisuus on jännä juttu. :D Huojentavaa kuulla, et meil lyhyillä on toivoo. :) Ite ajattelen nii, et jossai vaihees me kaikki ollaa ryppysii rusinoita, nii sil ulkonäöl ei oo niin välii. M25
Miksi sen miehen pitää sitten olla niin paljon pidempi? Että lyö päänsä johonkin? Että teidän liikakilot hämärtyy vähän kokonaisuuskuvassa? En ymmärrä. En ole koskaan huomannut minkäänlaista korrelaatiota miehekkyyden ja miehen pituuden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen miehen pitää sitten olla niin paljon pidempi? Että lyö päänsä johonkin? Että teidän liikakilot hämärtyy vähän kokonaisuuskuvassa? En ymmärrä. En ole koskaan huomannut minkäänlaista korrelaatiota miehekkyyden ja miehen pituuden välillä.
Huono. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Paljo se ero sit o? :D 2 senttii, 5 senttii vai 8 senttii? Mie oon aina kuvitellu, et ku oon 172 senttii, nii se kelpaisi, mut pitäs saada sellaset 8 senttii lisää, et olis 180 senttii. Ei tuo ny varmaa mikää deal breaker ole, mut kyl se harmittaa, ku en kasva vaikka kuinka pinnistän. :/ M25
Olen naimisissa itseäni 8 cm lyhyemmän miehen kanssa, vaikka unelmamieheni olisi minua 20 cm pidempi.
Ja todennäköisesti en edusta itse mieheni unelmaa, en pituuden, painon, tissien ja perseen koon tai minkään muun puolesta.
Pekka Routalempee lainaten, todellisuus on jännä juttu. :D Huojentavaa kuulla, et meil lyhyillä on toivoo. :) Ite ajattelen nii, et jossai vaihees me kaikki ollaa ryppysii rusinoita, nii sil ulkonäöl ei oo niin välii. M25
En usko hetkeäkään, jos joku muu kuin sokea väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä (ja tiedostan, että sanoit ettei ole niin väliä).
Maailmassa on paljon sellaisia ihmisiä, jotka näyttävät niin vastenmielisiltä, etteivät saa parisuhdetta kenenkään kanssa sen takia.
99,99 %:lla kriteeri on vähintään se, että pitää näyttää normaalilta.
Tällä hetkellä olen ihastunut itseäni lyhyempään mieheen. Ei ole eka kerta. Pituudella ei ole pahemmin merkitystä, vaan ajatuksilla ja vaikkapa käytöstavoilla. N167cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono. :D
En ole kuin tosissani. Olen hyvin normaalipituinen ja esmes lujimmat ja itsevarmimmat kädenpuristukset on tulleet itseäni vähän tai paljon lyhyemmiltä miehiltä. Pidemmät olleet limaisia ja epäluotettavia.
Mieheni on 190 ja ehkä ihanne olisi muutaman sentin lyhyempi, itse olen 171.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, jos joku muu kuin sokea väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä (ja tiedostan, että sanoit ettei ole niin väliä).
Maailmassa on paljon sellaisia ihmisiä, jotka näyttävät niin vastenmielisiltä, etteivät saa parisuhdetta kenenkään kanssa sen takia.
99,99 %:lla kriteeri on vähintään se, että pitää näyttää normaalilta.
Miks tää kommentti, ku sanoin nii välii, enkä mitään välii? Ja itekki tiedostit sen… M25
Aikaisemmat mieheni ovat olleet lyhyehköjä 167-175cm. Nykyään tapailen 197 pitkää miestä ja kyllähän se nyt vaan tuntuu tosi kuumalta, vaikka en aiemmin tiennytkään välittäväni miehen pituudesta. Itse olen pieni 159cm.
Naisen pituus + 15-20 cm eli mulle 185-190. No mieheni onkin 186 ja just hyvä.
Jonkun tutkimuksen mukaan ihanteellisin pituusero oli 10cm. Kyseessä oli siis Jenkeissä iso otanta naisten mielipiteestä.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ajattelin että noin itseni pituinen olisi täydellinen. Olen kuitenkin todennut että taidan olla liian iso tällaiselle enkä voi olla aidosti ensimmäinen valinta, joten mies saisi mielellään olla reilusti minua pidempi. Mitään tarkkaa pituutta en osaa sanoa.
Miten niin et voi olla ensimmäinen valinta aidosti?
Yritätkö keksiä jotain tekosyitä?
Olen 174cm ja seurustelu- ja tapailusuhteeni ovat olleet n. 160-173 senttisiin naisiin. Jos saisin jonkun noista naisista takaisin, niin se olisi se 173 senttinen. Eli olisi aidosti ensimmäinen valinta.
M/40