Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin

Vierailija
21.10.2020 |

En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, onneksi mulla on mies, joka osaa käydä kaupassa ja valmistaa tarjottavat itsekin.

Viimeksi hänelle tuli mökille vieras ja ihan itse osasi savustaa kalaa ja tehdä uuniperunoita ja salaattia sekä paistaa muurikalla lettuja 😄

Ei tarvinnut äitiä eikä vaimoa siihen.

Kyllä mun mies on kokannut esim. mulle ja äidilleni, sekä mulle ja ystävälleni vaikka osataan itsekin.

Halusi olla isäntä ja hemmotella meitä, antoi minulle mahdollisuuden keskittyä yhdessä oloon.

Vaimon sukulaisten tullessa kylään keitän kahvit, katan pöydän ja teen mitä muonapuolella osaan, että hän saa keskustella vieraiden kanssa. Saan kohteliaan isännän maineen, eikä tarvitse höpöttää kaikkien tätien kera.

Vierailija
42/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pullo jallua jokaiselle ja muutama kori kaljaa. Pari pussia sipsejä on aivan riittävä ruoka. Ei sinne kukaan syömään tule.

Vierailija
44/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa suhteissa oon koittanut olla hyvä emäntä ja kestitä miesporukkaakin tekemällä pihvejä ja paisteja jne.

Turhaa se on :D ne on onnellisia kun on kaljaa ja osaavat tilata pitsaa. Ota säkin vaan rennosti.

Vierailija
45/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei itse tee kavereilleen purtavaa?

Kuulostaa aika oudolta minun mielestä. Varsinkin jos kyseessä on peli-ilta. Luulisi, että miehet keskenään sopivat mitä syövät ja lienee tuollaisilla illoilla se on tyyliin pitsaa ja muuta roskamättöä.

Vierailija
46/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pointti heti alussa. Eikö miehellä oikeus pettyä myöhemmin, kun nainen eräänä päivänä pyytääkin laittamaan astian itse tiskikoneeseen sen sijaan, jos on aina itse tehnyt sen miehen puolesta? Sama naisten osalta ketkä luulevat saavansa kerrankin miehen kuka tykkää puhua syvällisiä, mutta myöhemmin osoittautuukin kännykkää tuijottavaksi sohvaperunaksi. Vaikka puolisolleen voi tehdä mukavia, piristäviä yllätyksiä, ei ole pers44stä heitettyä varoittaa antamasta väärää kuvaa omasta hyysäysinnokkuudestaan. Kuinka monta miesten kirjoittamaa vastaavaa aloitusta täältä löytyy?

Vierailija
47/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden itse hoitaa. Tilaavat pizzaa kuitenkin.

Vierailija
48/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, omat kaverini kokisivat vaimon tekemät kokkaamiset vaivaannuttavina ja jopa tungettelevina. Jokainen tuo oman kaljasalkkunsa ja kun tulee nälkä, pirautetaan Mahmoudille että nyt micran keula tännepäin.

Vierailija
49/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo o kumma, ku näin moni vastustaa sitä, jos nainen haluaa laittaa miehelleen ja vieraille ruokaa. :o En voi ymmärtää. AP vaikuttaa ystävälliseltä ja huomaavaiselta. Jos mies ei siis pakota häntä, nii en voi ymmärtää. Ainoastaan hyvä juttu! :) Jotakin, joka ei sotke käsiä, ku samalla pelaa. Cocktail-tikut olisivat tosi kivoja! Ei sotke, ja ovat ruokasampii ku jotkut karkit sun muut lihottavat naksut. Pitäkää hyvä peli-ilta! :) M25

Vierailija
50/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla se on lähes rikos, jos nainen tekee miehensä eteen yhtään mitään. Säälittävää. Älä kuuntele näitä katkeroituneita feministejä, niillä mitään miestä ole, vaan tee niinkuin parhaaksi katsot. Yksi vegaani mahtuu yleensä miesjoukkoonkin mutta muu porukka syö melkoisen määrän esim. janssonin  (lohi)kiusausta, perunasalaattia, patonkia, maustejuustoja ja paljon juotavaa.

Vierailija
51/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suunnittelee ja toteuttaa yhdessä kavereidensa kanssa. Jakavat reseptejä ja saavat mieluista ruokaa, vähemmän kokkaavatkin ottavat kätevimmät reseptit käyttöön ja ovat tyytyväisiä kun itse saavat maistuvat sapuskat aikaan. Nykyään mökkireissujen suunnittelu keskittyy enemmän ruokapolitiikan ympärille ja ilmeisesti on kivaa yhdessä tehdä.

Vierailija
52/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää heille mitään laittaa. Jos kyse olisi minun miehestäni, niin hän saisi laittaa ihan itse tarjottavansa, jos sipsit ja suolatikut ei riitä.

Vierailija
53/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapusalaattia, prinssinakkeja sekä rakettispaghettia. 

Vierailija
54/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin voisin ihan mielelläni tehdä tarjottavat miehen kavereille! Mies ei oikein itse ole parhaimmillaan keittiössä, ja tiedän että arvostaisi kyllä jos minä ottaisin huolehtiakseni tarjoilut. En koe mitään iloa siitä että olisin ilkeä miestäni kohtaan, enkä koe että mitenkään erityisesti ”palvelen” häntä. Mun mielestä on ihan normaalia parisuhteessa auttaa toista asioissa joissa itse on parempi ja se sujuu luontevammin. Musta olis kummallista jos mies kieltäytyisi vaikka vaihtamasta renkaat mun autoon, koska ei halua ”palvella” mua. Meillä ei kyllä tällaisista asioista riidellä, ne hoituu ihan yhteisymmärryksessä ja apua on tarjolla puolin ja toisin. Mun mielestä olisi ihan ilkeilyä olla auttamatta asiassa jonka tietää olevan toiselle vaikea, mutta itselle pieni vaiva. Se on sitä arjen välittämistä. Varmaan tekisin tarjottavat valmiiksi ja lähtisin itse viettämään aikaa omien kavereiden kanssa.

Vierailija
55/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa

Joo kaljaa aperitiiveiksi ja loppuillasta single malt tynnyrivahvuista viskiä.

Vierailija
56/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies nimenomaan kysynyt voitko laittaa? Jos ei, niin varmaan haluavat ihan itse tilata pitsat jne.

Vierailija
57/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaruokaa ;-)

Vierailija
58/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin antipastia ja pataleipää. Toimii aina.

Vierailija
59/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letun viuhakkeet ovat kosteiden saunailtojen klassikkotarjottavaa. Juomaksi pennuille jaffaa, mukitolkulla.

Vierailija
60/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kirkasta 1 per lärvi pöytään. Ei mitään muuta. Näytä niille, että meillä ei pelleillä.