Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin

Vierailija
21.10.2020 |

En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä, omat kaverini kokisivat vaimon tekemät kokkaamiset vaivaannuttavina ja jopa tungettelevina. Jokainen tuo oman kaljasalkkunsa ja kun tulee nälkä, pirautetaan Mahmoudille että nyt micran keula tännepäin.

Tämä juuri. Vieraat voi myös ostaa kebabbinsa jo tulomatkalla. Omat eväät mukaan.

Vierailija
82/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja läskit akat jakavat taas viisauksiaan. Huvittavaa. Itse eivät ole saanet, eivätkä tule saamaan miestä ja nyt kehottavat naista, jolla on mies tuhoamaan suhteen olemalla katkera. Surullista. Erittäin surullista. MGTOW on muuttunut WGTOW:ksi. Varmaan ärsyttää, kun ei saa miestä ja täytyy tyytyä ruikuttamiseen.

AP, älä välitä näistä ikisinkuista. Äläkä missään nimessä katkeroidu samalla tavalla, kuin nämä mi es vihaajat. Maailma tarvitsee sinunlaisia naisia.

Höpö höpö. Minun neuvoni on , että kannattaa hankkia sen verran vttumainen maine, ettei miehen kaverit uskalla tontille astua. Näin kannattaa toimia jo heti seurustelun aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana miehen kanssa yhdessä loihtia jotain tarjottavaa tuli sitten minun vieraita tai mieheni vieraita. Mieheni on ihan loistava tekemään kaikkia erilaisia pizzoja ja suolaisia piiraita. Minä taas yleensä hoidan makeat tarjottavat.

Vierailija
84/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näistä kommenteista kannata ap välittää, loihdi vaan jotain pikkusyötävää jos se susta hyvältä tuntuu. Niin minäkin tein aina edesmenneen mieheni sukulaisille ja kavereille, se oli mulle aivan itsestään selvä asia. MINÄ olin sen yhteisen kotimme sydän ja lämpö, minä tein siitä asunnosta KODIN. Mieheni ei pyytänyt mitään, ei vaatinut mitään, tein kaiken sydämestäni. Ajatusmaailmani on sellainen, että jos joku tulee kotiini, minun parasta antia on pitää hänestä huolta ja toivottaa hänet tervetulleeksi ( vaikkei hän olisikaan MINUN vieraani ): tähän kuuluu seuranpito, tarjoilut ja yleisen viihtyvyyden ylläpito. Onko niin saatanan vaikeaa? No ei ole ei. Paitsi tietenkin jos se sotii jotain tasa-arvomaailma-asioita vastaan. Tuntuu täysin typerältä ja kylmältä jättää miehesi vieraat huomioimatta ja lukittautua siksi aikaa toiseen huoneeseen räpläämään puhelinta, koska "minähän en piiaksi ala".  Annatpa todella lämpimän kuvan itsestäsi ihmisenä.

Nuoresta iästäni huolimatta edustan siis vanhanliiton naisia, meitä ei täällä enää montaa näköjään olekaan. No, tuleva mieheni saakin minusta loistoemännän, olen sanan varsinaisessa merkityksessä ns.vaimomatskua ja helvetin ylpeä siitä, en ole enkä edes suostu olemaan mikään turhake. Olen todella onnellinen, etten ole syntynyt mieheksi, tämän päivän naisista ei vain ole enää mihinkään. Kylmää, kylmää, kylmää ja vielä helvetin kylmää....Nainen ei ole enää lämminhenkinen ja -sydäminen henkilö.

"Minä, minä, minä.. minä hyvää hyvyyttäni... Kyllä minä teen vaikka ei mulle kuulukaan"

Onko sulla käynyt mielessä että joku voi kokea tuon tuputtamisen vaivaannuttavina ja tunkeilevana?

Missä kohtaa tuputetaan ? Miten niin ei kuulu ? Entä jos haluaa ihan omasta tahdosta , pitääkö kieltäytyä koska nykyään niin on parisuhteessa tehtävä ?

Tämä yleinen sääntö on kirjattu minne ?

Et ap ole iltapala ehdotuksia saanut sen sijaan haukut ja syyllistämisen:

Nyky akat ei prkl miehille safkaa eikä muutakaan tee.

eri

Vierailija
85/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltti toimittaa ihan mitä äijät haluaa itselleen tilata.

Vierailija
86/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tarjoilujen valmistamisen lisäksi tarjoile? Se menee kyllä mielestäni ainakin liiallisuuksiin.

Vierailija
87/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näistä kommenteista kannata ap välittää, loihdi vaan jotain pikkusyötävää jos se susta hyvältä tuntuu. Niin minäkin tein aina edesmenneen mieheni sukulaisille ja kavereille, se oli mulle aivan itsestään selvä asia. MINÄ olin sen yhteisen kotimme sydän ja lämpö, minä tein siitä asunnosta KODIN. Mieheni ei pyytänyt mitään, ei vaatinut mitään, tein kaiken sydämestäni. Ajatusmaailmani on sellainen, että jos joku tulee kotiini, minun parasta antia on pitää hänestä huolta ja toivottaa hänet tervetulleeksi ( vaikkei hän olisikaan MINUN vieraani ): tähän kuuluu seuranpito, tarjoilut ja yleisen viihtyvyyden ylläpito. Onko niin saatanan vaikeaa? No ei ole ei. Paitsi tietenkin jos se sotii jotain tasa-arvomaailma-asioita vastaan. Tuntuu täysin typerältä ja kylmältä jättää miehesi vieraat huomioimatta ja lukittautua siksi aikaa toiseen huoneeseen räpläämään puhelinta, koska "minähän en piiaksi ala".  Annatpa todella lämpimän kuvan itsestäsi ihmisenä.

Nuoresta iästäni huolimatta edustan siis vanhanliiton naisia, meitä ei täällä enää montaa näköjään olekaan. No, tuleva mieheni saakin minusta loistoemännän, olen sanan varsinaisessa merkityksessä ns.vaimomatskua ja helvetin ylpeä siitä, en ole enkä edes suostu olemaan mikään turhake. Olen todella onnellinen, etten ole syntynyt mieheksi, tämän päivän naisista ei vain ole enää mihinkään. Kylmää, kylmää, kylmää ja vielä helvetin kylmää....Nainen ei ole enää lämminhenkinen ja -sydäminen henkilö.

Vai oikein vaimomatskua... Vaikutat pikemminkin joltain huomionhakuiselta hössöttäjältä. Kai muistat aina kaikille toitottaa, kuinka SINÄ olet nyt loistanut.

Vierailija
88/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kori olutta ja lenkkimakkara.

Vierailija
89/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää omia kavereitaan pelaamaan, niin ei ne ihan oikeasti tykkää, jos vaimo istuu sohvalla ja haluaa seurustella. Siinä nainen kyselee ja höpöttelee ja välillä huutelee miehiä pöytään. Oikein vieraanvarainen emäntä ehtii järjestää ruuat ja kahdet kahvit yhden illan aikana. Ettei illan suunnitelmat mene miehistä vähän pois raiteilta?

Vierailija
90/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piika sinä olet? Mies järjestää haluamansa tarjoilut ihan itse. Helpoiten se hoituu paikalliselta kebulta. Näin työllistää stää paikallisia yrittäjiä samalla .

Vierailija
91/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään mitään? Varsinkin jos parisuhde on tuore ja haluat tehdä vaikutuksen passaamisellasi. Ei, ei ja ei. Teet väärän vaikutelman, mies katsoo että tuo ihana emäntä haluaa suunnitella ja tehdä kaiken aina yksin ja yllättyy 5v päästä kun näin ei olekaan. Jos suhde on jo pidempään jatkunut niin tietenkin kysyt mieheltäsi, että mitä ajatteli tarjota ystävilleen?

Ei munkaan mies ala mun ystäville järjestämään yhtään mitään.

Oletkin onneton ressukka. Ehkä vähän ylipainoinen? Englannissa et kovin etevä ja et välttämättä edes ruoanlaitossa.

Vierailija
92/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoile samaa mitä miehesi tarjoaa sinun ystävillesi kun tulevat illanistujaisiin.

Vierailija
93/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein vaimomatskua... Vaikutat pikemminkin joltain huomionhakuiselta hössöttäjältä. Kai muistat aina kaikille toitottaa, kuinka SINÄ olet nyt loistanut.

Kait sinä muistat käydä välillä älykkyystestissä jos et huomaa että tämä on provo. Silti voisi vastata asiallisesti ellet olisi noin huomionhakuinen palstoille kirjoittaja. Ja jonkun pettävän miehen avopuoliso.

Vierailija
94/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätä heidät pikkutuhmalla striptease showlla. Tarjoa sen jälkeen cocktaileja ja pikkupurtavaa.

Joo selllanen tuuleti kuiin marilyn monroen showssa etttä nousee mekko korviiin. Tarjoa jotaiin muuuta kuin saunamakkaraaa jnee.. vaikka tabascoja ja tuliiiista salsaa. Selllainen bufeee nachoista, lihasta ja kasvikksista että voi itse koota omansalaisen mieleiseensä lautaseeen.

Vierailija
95/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni tekee tarjottavat mielellään. Hän onkin kultainen vaimo eikä mikään riivinrauta.

Vierailija
96/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese-lippikset näyttää ihan hyvälle.

Vierailija
97/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hookoon blöötä pari kieppiä kiukaalle ja kori kaljaa. Iso tuubi sinappia ja pullo ketsuppia. 

Vierailija
98/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait sinä muistat käydä välillä älykkyystestissä jos et huomaa että tämä on provo. Silti voisi vastata asiallisesti ellet olisi noin huomionhakuinen palstoille kirjoittaja. Ja jonkun pettävän miehen avopuoliso.

Vai oikein provo...

Vierailija
99/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv? Miksi sä siinä hösäät? Et ole miehesi ÄITI. Mä ainakin hoidan itse syömiset ja juomiset miesköörille. Vaimoni ei tarvitse tehdä

Vierailija
100/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä, minä, minä.. minä hyvää hyvyyttäni... Kyllä minä teen vaikka ei mulle kuulukaan"

Onko sulla käynyt mielessä että joku voi kokea tuon tuputtamisen vaivaannuttavina ja tunkeilevana?

Missä kohtaa tuputetaan ? Miten niin ei kuulu ? Entä jos haluaa ihan omasta tahdosta , pitääkö kieltäytyä koska nykyään niin on parisuhteessa tehtävä ?

Tämä yleinen sääntö on kirjattu minne ?

Et ap ole iltapala ehdotuksia saanut sen sijaan haukut ja syyllistämisen:

Nyky akat ei prkl miehille safkaa eikä muutakaan tee.

eri

No jos mä kutsuisin tyttökavereitani kylään, niin kyllä mä kokisin vaivaannuttavana jos mies siinä tarjoilisi cocktail-paloja ja viihdyttäisi tyttöjä. Ja vielä enemmän ne vieraat ihmettelisi.

Oon siis itsekin ihan äärimmäisen miellyttämisen haluinen ja palvelualtis vanhan ajan malliin, mutta oon oppinut että ukkoja on turha hyysätä kun ne tosiaan on ihan tyytyväisiä siihen kaljaan ja kebuun. Ja kun oikeasti joskus ne kaverukset haluaa vaan jauhaa keskenään pskaa ja pelailla, niin se on heille vaan ylimääräinen vaiva jos täytyy esittää kohteliasta ja ottaa tää nainen nyt jotenkin erityisesti huomioon koska se on nähnyt niin paljon vaivaa illan eteen. Kyllä se on silloin tuputtamista kun sysätään toisten niskaan palveluksia mitä he ei ole edes pyytänyt tai osannut haluta. Siinä tehdään itsestä vaan turhantärkeä.

Oikeasti nää "minä hyvää hyvyyttäni"-ihmiset on todella rasittavia parisuhteessa, oon itsekin siihen syyllistynyt.

Ja aapee ei ole edelleenkään siltä mieheltä edes kysynyt, että haluaako hän edes mitään. Jos oikeasti ajattelis miestä eikä itseään ja omaa huomiota niin ei kyselis täällä vaan ois puhunut miehen kanssa.