Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin
En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei ilmeisesti tykäkä laittaa ruokaa, kun tuntuu niin kummalliselta, että puolisolle kavereineen voisi kokata eikä ole edes vastapalvelusta vailla. Toiset tykkää kokata ja toiset ei näköjään.
Enemmän kertoo parisuhteiden kieroutuneisuudesta. Mitään ei olla valmis tekemään toisen kanssa tai toisen puolesta, toiselle. Kaikkeen pitäisi olla joku järkiperäinen selitys, eikä tietenkään kelpaa - koska mä tykkään, miksen puolisoani jelppais... jne.
Hyvin harva pariskunta on enää me.
ohis
Olen huomannut että miehet tykkää rasvaruuasta eli riippuen miehistä (tunnen ja tiedän etukäteen) teen joko moussakaa/kreikkalaisen salaatin (nämä helppo tehdä etukäteen ja lämmittää) tai tacoja erilaisilla täytteillä (helppo ja nopea) tai tietylle porukalle fiinimpää, viimeksi tein omat ranskalaiset, naudan sisäfilettä ja täytettyjä pekonisieniä plus tietty punaviinikastiketta. Jokainen sai oman pihvinsä makunsa mukaisesti. Iltapalaksi varasin itsetehtyjä karjalanpiirakoita, munavoita, kinkkua, juustoa ja mansikkakakku lautanen tyhjenee yleensä viidessä minuutissa.
Eiköhän kaikki kaverit tuo omat kaljat mukaan ja parilla on varmaan sipsipussi.
Nälän yllättäessä on helppo tilata kotiin pitsat tai kebabit.
Lähde jonnekin ja nauti elämästäsi.
En ihmettele, että avioeroja on niin paljon kun miehen kavereiden vierailu on noin raskasta. Tsiisus teitä naisia.
Ottaisin miehen lompakon ja soittaisin kotiin pitsat. Juuri ne isoimmat ja kalleimmat. Vähän extraa vielä, ettei lopu kesken.
Vanha ketju ja tarjoukset on taatusti tarjottu aikapäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju ja tarjoukset on taatusti tarjottu aikapäiviä sitten.
Mitä sitten. Aina relevantti aihe.
Et mitään. Aikuinen mies osaa itse laittaa omille vierailleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tulee vieraita ja sinä hyysäät? Kyllä minä lähtisin omiin menoihin ja mies järjestää itse tarjottavat. Laittaako miehesi tarjottavat, jos sinun ystäväsi tulevat?
No siis ihan normaalia mielestäni, että tarjottavat tekee se, joka asian parhaiten osaa. On ihan kiva valmistella tarjottavaa ja suunnitella. Tulee ihan nuoruusvuodet exän kanssa mieleen, hällä oli (ennen lapsen syntymää) paljon kavereita ja vietettiin usein viikonloput yhdessä. Tykkäsin tehdä tarjoiltavia, mitä milloinkin. Suolaisia piirakoita, salaatteja yms. Kanasalaatti grillatusta broilerista hyvä (grillatut broilerinkoivet euron kappale lähimarketista, silputtu rucola tms maukas salaatti,,lihaliemessä keitetty riisi, herne-maissi-paprika), samoin savukalasalaatti, jossa keitettyä perunaa pieneksi pilkottuna ja savusiikaa tms savukalaa sekä kastike jossa majoneesia ja kermaviilisä sekaisin maustettuna ripauksella sitruunapippuria ja tuoreella tillillä
Pari vuotta sitten lokakuussa eipä juuri ketään tapailtu. Saati tarjoiltu.
Jos mies kutsuu omia kavereita, niin kyllä mies tarjoilunkin hoitaa. Mä voin autella.. Nyt perjantaina mies on pyytänyt kavereitaan. Mies pyysi mua tekemään papusalaatin, perunasalaatin, salsaa ja paria erilaista täytettä. Ovat olleet tykättyjä ennenkin. Ok, mä teen. Ehdin tehdä kaikki huomenna, ettei perjantaina tarvii duunin jälkeen.
Mies hakee grillattavat yms tänään ja huomenna sitten työstään ne mahdollisimman pitkälle myös.