Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin

Vierailija
21.10.2020 |

En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja täällä, ei mulla ole ongelmaa laittaa tarjottavia mieheni ystäville.

Voit pyöräyttää nachopellin yksinkin, ei oo suuritöinen ja on hyvä snacks illanviettoon.

Vierailija
22/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leipoisin varmaan kotitekoista pizzaa ja sitten joku hyvä salaatti siihen lisäksi.

Jos miehelleni tulee kavereita, niin mielelläni heille kokkaan, mutta en halua koko iltaa viettänheidän seurassaan. Eli nuo voi tehdä valmiiksi.

Jälkiruuaksi, vaikka joku kahvijuoma. Irish cofee tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ulkopuolelle jätetyt naiset sitten ihmettelevät säälittävää tilaansa. ”Älä ala piiaksi!” -kommentit puhuvat puolestaan.

Vierailija
24/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onneksi mulla on mies, joka osaa käydä kaupassa ja valmistaa tarjottavat itsekin.

Viimeksi hänelle tuli mökille vieras ja ihan itse osasi savustaa kalaa ja tehdä uuniperunoita ja salaattia sekä paistaa muurikalla lettuja 😄

Ei tarvinnut äitiä eikä vaimoa siihen.

Vierailija
25/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen?

Vierailija
26/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tarjoilut vastaavissa tilanteissa on jotain tämän suuntaista:

Alkupalaksi voissa paistettuja kampasimpukoita, patonkia

Valkoviiniä

Sitten entrecotepihvit ja ranskalaiset, itsetehtyä punaviinikastiketta

Punaviiniä

Ruoan jälkeen juustolajitelma ja punaviiniä pyödälle tarjolle, myös sipsejä yms. joita voi ottaa vapaaseen tahtiin

Kun sauna on kuuma, vodka- tai tequilasnapsit ja kylmäsavulohiruisnapit suupalaksi. Näitä myös vilvoitteluhetkinä, sillä kroppa tarvitsee suolaa hikoillessaan. Snapsit tekevät hövelin tunnelman. 

Loppuilta sitten jämien rääppimista, jos jäi nälkä.

Kaikki valmistuu todella nopeasti, varsinkin jos on iso pannu. Siihen menee helposti 3 pihviä kerralla. Kahdella pannulla saa samaan aikaan 6 pihviä. Ranut menee uunissa itsekseen ja punaviinikastike porisee kun paistaa pihvit. Helppoa ja herkullista!

Haluaisin nähdä sen sipsitarjoilun josta ei saa ottaa vapaaseen tahtiin. :D

Todella tuhdit tarjottavat teillä tapaa olla. Menee jo ajatuksesta suoli tukkoon. Mutta varmasti kyllä moni arvostaa.

Vierailija
27/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä kysyn mieheltä, mitä tykkäisivät syödä. Sitten teen valmiiksi sen, mitä etukäteen voi, loput esivalmistelen ja mies hoitaa loput.

Mahdollisuuksien mukaan olen itse sen illan pois, että saavat olla ihan rauhassa.

Enkä itsekään jaksa sitä hulinaa kuunnella ellei ole pakko.

Autan tarjoiluissa mielelläni, niin mieskin auttaa minua kun minulle tulee vieraita, jopa kuskaa heitä. Asumme seudulla jolla ei iltaisin kulje joukkoliikenne.

Vierailija
28/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa, patonkia, tuorejuustoja, ranskalaisia, hyvää salaattia, lihapullia ja kiuasmakkaraa

Vierailija
29/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkukiusaus, pizzaa+olutta.

Vierailija
30/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ulkopuolelle jätetyt naiset sitten ihmettelevät säälittävää tilaansa. ”Älä ala piiaksi!” -kommentit puhuvat puolestaan.

Ei vaan me ollaan kyselty, mitä ap:n mies valmistaa vuorostaan vaimon vieraille. Eipä ole tullut vastausta.

Vierailija
31/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkoon pizzaa, jos nälkä yllättää.

Vierailija
32/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miksi ihmeessä ap ei saisi valmistaa tarjottavaa miehensä kavereille.

Päteekö tämä myös ettei hän saa tarjota kahvia anopilleen ? Taas tätä sun ja mun ja exceliin jokainen villakoira kunhan ensin analysoitu kumman se on.

Miten teidän parisuhteet noin yleisesti toimii ja onko se edes parisuhde vai enemmänkin työnjako kommuuni.

Toiseksi ihme yleistys , että miehille riittää kalja . Tiedän n.30 vuotiaiden miesten porukan, joka mökkiviikonloppuna on kyllä enemmän tai vähemmän juovuksissa pari päivää putkeen . Ruoka on kuitenkin viimeisen päälle katkarapu vartaineen ja grillattune anaksineen liköörillä maustetun kermavaahdon kera esim.

Kolmanneksi anteeksi ap, eksyin aiheesta. Keitti vaan taas pahasti.

En osaa ehdottaa mitään kuin jotain helposti syötävää chicken wings ?

Vierailija
33/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tämäkin provo on palstalla vähän väliä? Mikä tässä aloittajaa viehättää?

Vierailija
34/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feta-pinaattipiirakka

Vierailija
35/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, onneksi mulla on mies, joka osaa käydä kaupassa ja valmistaa tarjottavat itsekin.

Viimeksi hänelle tuli mökille vieras ja ihan itse osasi savustaa kalaa ja tehdä uuniperunoita ja salaattia sekä paistaa muurikalla lettuja 😄

Ei tarvinnut äitiä eikä vaimoa siihen.

Kyllä mun mies on kokannut esim. mulle ja äidilleni, sekä mulle ja ystävälleni vaikka osataan itsekin.

Halusi olla isäntä ja hemmotella meitä, antoi minulle mahdollisuuden keskittyä yhdessä oloon.

Vierailija
36/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipiirakka maistuu aina.

Vierailija
37/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaisia käteviä pieniä pasteijoja joita myydään pakasteina. Ne vaan uuniin ja jotain muuta närppimistä tueksi. Italian salaattia, suolakurkkuja yms.

Vierailija
38/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tulee vieraita ja sinä hyysäät? Kyllä minä lähtisin omiin menoihin ja mies järjestää itse tarjottavat. Laittaako miehesi tarjottavat, jos sinun ystäväsi tulevat?

Just näin! Tosiaan mielenkiintoista ois tietää kestitseekö mies vaimon naiskaverit. Meillä tilattais pizzaa tms, sään salliessa paistetaan pihalaavulla makkaraa. Riippuu tietty minkätyylisiä nää miehen kaverit on.

Vierailija
39/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tulee vieraita ja sinä hyysäät? Kyllä minä lähtisin omiin menoihin ja mies järjestää itse tarjottavat. Laittaako miehesi tarjottavat, jos sinun ystäväsi tulevat?

Eri jolle vastaat, mutta mun mies hoitaa mulle ja mun kavereille tarjottavat. Laittaa ne niin että ei tarvitse kuin lämmittää. Olen täysi käsi ruuanlaitossa eikä se kiinnosta muutenkaan joten parempi niin :D

Vierailija
40/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse leipoisin varmaan kotitekoista pizzaa ja sitten joku hyvä salaatti siihen lisäksi.

Jos miehelleni tulee kavereita, niin mielelläni heille kokkaan, mutta en halua koko iltaa viettänheidän seurassaan. Eli nuo voi tehdä valmiiksi.

Jälkiruuaksi, vaikka joku kahvijuoma. Irish cofee tms.

Mä taas en todellakaan leivo tai kokkaa mitään vaan vietän aikaa porukassa.