Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin
En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä
Kommentit (170)
Sillee niiku elokuvissa. Käyt pöydälle selälles herkkupaloilla peitettynä. Kaverit tykkää taatusti.
Nyotaimori tekisi varmasti vaikutuksen!
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdottaisin antipastia ja pataleipää. Toimii aina.
😂
Sitä silliäsi ne vaan haluavat ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa ihan suolaisia piirakoita ja pari ruokaisampaa salaattia. Mies varmaan osaa hoitaa juomien hankkimisen. Ja teille piika-huutelijoille, olette naurettavia katkeroita.
Mikä on katkero, juoma? Mies OSAA itse hoitaa juomat, eikö mies itse osaa hankkia tarjottavia?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla se on lähes rikos, jos nainen tekee miehensä eteen yhtään mitään. Säälittävää. Älä kuuntele näitä katkeroituneita feministejä, niillä mitään miestä ole, vaan tee niinkuin parhaaksi katsot. Yksi vegaani mahtuu yleensä miesjoukkoonkin mutta muu porukka syö melkoisen määrän esim. janssonin (lohi)kiusausta, perunasalaattia, patonkia, maustejuustoja ja paljon juotavaa.
Hyvähän tässä on ajatus mutta kun se vaan on useimmiten ihan turhaa kun kukaan ei ole sitä pyytänyt ja sit siinä on taas naiselle mahdollisuus uhriutua kun "kukaan ei taaskaan arvostanut".
Ukot varmasti itsekin tietää mitä tekee milloinkin mieli ja voivat kokea ne hienot suupalat ja naisen emännöinnin vaivaannuttavina kun itse ois halunnut vaan kaljaa ja tilata pitsan.
Onko ap edes kysynyt tältä mieheltä mitä haluaa vai olettaako vaan arvostavan?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen ulkopuolelle jätetyt naiset sitten ihmettelevät säälittävää tilaansa. ”Älä ala piiaksi!” -kommentit puhuvat puolestaan.
Eihän siinä miehen kavereille kokkaamisessa ole ongelmaa jos mieskin kokkaa naisen kavereille. Yksinkertaista.
Siis mikä ihme tässä muka huutaa provoa? Miksi yleinen asenne tähän aloitukseen oli HETI se, että "mies kyllä osaa tehdä itse!!!1 senkin piika!!1" ? Musta on ihan normaalia, että tekee PUOLISOLLEEN jotain mukavaa silloin tällöin ja pyydettäessä, ihan vaikka sitten ruokaa hänelle ja kavereillensa. Siinä ei ole mitään epänormaalia, ei mitään naista kyykyttävää eikä mitään outoa :D olette tosi kummallisia ihmisiä, ei muuta
Eikä miehen tarvitse edes vastapalveluksi kokata naisen kavereille. Ei kaikkea tässä maailmassa tarvitse tehdä 50/50, missä ihmeen maailmassa te elätte
On ihan sellaista normaalia elämää tehdä jotain puolisonsa eteen. Parisuhteen kantava ajatus taitaa olla se että tehdään jotain toisen hyväksi, ei se että missään nimessä ei tehdä mitään toisen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tämäkin provo on palstalla vähän väliä? Mikä tässä aloittajaa viehättää?
Vastaukset tietenkin :D puolet ottaa tosissaan, 1/4 huutaa provoa ja 1/4 lähtee leikkiin mukaan hauskoilla tai vähemmän hauskoilla kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
On ihan sellaista normaalia elämää tehdä jotain puolisonsa eteen. Parisuhteen kantava ajatus taitaa olla se että tehdään jotain toisen hyväksi, ei se että missään nimessä ei tehdä mitään toisen hyväksi.
Totta.
Mutta tästä tulee vähän semmonen mieleen että ap kaipaa suitsutusta ja haluaa itse hyysätä ja olla hyvä emäntä.
Ei ole edes käynyt mielessä kysyä mitä se mies haluaisi, oletetaan vaan. Ehkä se mies vaan haluaa pelata ja saunoo rauhassa ja tilata pitsaa kun nälkä tulee ilman ylimääräistä pyörimistä ja pakkokohteliaisuuksia.
Joidenkin kohdalla se vaivannäkö vaan on täysin turhaa kun ne mieluummin olis ilman.
Ja parhaassa tapauksessa porukka vetää semmoset kännit, että sammuu kesken illan ja sit nainen itkee kun kaikki meni hukkaan vaikka vaan hyvää tarkoitti.
Kysy herranjestas siltä ukoltas mitä se halua jos haluat olla kiva.
Ei näistä kommenteista kannata ap välittää, loihdi vaan jotain pikkusyötävää jos se susta hyvältä tuntuu. Niin minäkin tein aina edesmenneen mieheni sukulaisille ja kavereille, se oli mulle aivan itsestään selvä asia. MINÄ olin sen yhteisen kotimme sydän ja lämpö, minä tein siitä asunnosta KODIN. Mieheni ei pyytänyt mitään, ei vaatinut mitään, tein kaiken sydämestäni. Ajatusmaailmani on sellainen, että jos joku tulee kotiini, minun parasta antia on pitää hänestä huolta ja toivottaa hänet tervetulleeksi ( vaikkei hän olisikaan MINUN vieraani ): tähän kuuluu seuranpito, tarjoilut ja yleisen viihtyvyyden ylläpito. Onko niin saatanan vaikeaa? No ei ole ei. Paitsi tietenkin jos se sotii jotain tasa-arvomaailma-asioita vastaan. Tuntuu täysin typerältä ja kylmältä jättää miehesi vieraat huomioimatta ja lukittautua siksi aikaa toiseen huoneeseen räpläämään puhelinta, koska "minähän en piiaksi ala". Annatpa todella lämpimän kuvan itsestäsi ihmisenä.
Nuoresta iästäni huolimatta edustan siis vanhanliiton naisia, meitä ei täällä enää montaa näköjään olekaan. No, tuleva mieheni saakin minusta loistoemännän, olen sanan varsinaisessa merkityksessä ns.vaimomatskua ja helvetin ylpeä siitä, en ole enkä edes suostu olemaan mikään turhake. Olen todella onnellinen, etten ole syntynyt mieheksi, tämän päivän naisista ei vain ole enää mihinkään. Kylmää, kylmää, kylmää ja vielä helvetin kylmää....Nainen ei ole enää lämminhenkinen ja -sydäminen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä kommenteista kannata ap välittää, loihdi vaan jotain pikkusyötävää jos se susta hyvältä tuntuu. Niin minäkin tein aina edesmenneen mieheni sukulaisille ja kavereille, se oli mulle aivan itsestään selvä asia. MINÄ olin sen yhteisen kotimme sydän ja lämpö, minä tein siitä asunnosta KODIN. Mieheni ei pyytänyt mitään, ei vaatinut mitään, tein kaiken sydämestäni. Ajatusmaailmani on sellainen, että jos joku tulee kotiini, minun parasta antia on pitää hänestä huolta ja toivottaa hänet tervetulleeksi ( vaikkei hän olisikaan MINUN vieraani ): tähän kuuluu seuranpito, tarjoilut ja yleisen viihtyvyyden ylläpito. Onko niin saatanan vaikeaa? No ei ole ei. Paitsi tietenkin jos se sotii jotain tasa-arvomaailma-asioita vastaan. Tuntuu täysin typerältä ja kylmältä jättää miehesi vieraat huomioimatta ja lukittautua siksi aikaa toiseen huoneeseen räpläämään puhelinta, koska "minähän en piiaksi ala". Annatpa todella lämpimän kuvan itsestäsi ihmisenä.
Nuoresta iästäni huolimatta edustan siis vanhanliiton naisia, meitä ei täällä enää montaa näköjään olekaan. No, tuleva mieheni saakin minusta loistoemännän, olen sanan varsinaisessa merkityksessä ns.vaimomatskua ja helvetin ylpeä siitä, en ole enkä edes suostu olemaan mikään turhake. Olen todella onnellinen, etten ole syntynyt mieheksi, tämän päivän naisista ei vain ole enää mihinkään. Kylmää, kylmää, kylmää ja vielä helvetin kylmää....Nainen ei ole enää lämminhenkinen ja -sydäminen henkilö.
"Minä, minä, minä.. minä hyvää hyvyyttäni... Kyllä minä teen vaikka ei mulle kuulukaan"
Onko sulla käynyt mielessä että joku voi kokea tuon tuputtamisen vaivaannuttavina ja tunkeilevana?
Mä tein vastaavassa tapauksessa tämmöistä. Juotiin laulettiin karaokea ja pelasimme. Lisäksi oli valkoviiniä, lonkeroa, olutta, kivennäisvettä, coca-colaa, tortillasipsejä, cuocamolea ja juustodippiä.
https://www.kaleva.fi/kata-kotiin-juhlapoyta-italian-malliin/2315251
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa viettää poikien illan niin sun on pakko silti saada olla keskipisteenä ja huomion kohteena?
Kysyisin tietysti ihan ensiksi, mitä mies itse on illaksi suunnitellut. Tilaavatko pizzaa tms. Jos hän on ajatellut järjestää tarjoilut, tarjoutuisin kyllä auttamaan.
En ole itse mikään häävinen kokki, mutta tekisimme varmaan hodareita tai burgereita. Hodareihin voisi ostaa jotain laadukkaampaa makkaraa. Ehkä dipattavia porkkanatikkuja naposteltavaksi myös.
Järjestin mieheni lapsuuden/nuoruudenystäville joskus joka kesä juhlat, keksin teeman, jonka mukaan pöytäliinat, servetit, sapuskat, ajanvietteen seurustelun lomaan. Laadin teemasta vihjaavan kutsun, ilmoitatko tulostasi jne... MINULLE. Arvaatte, kenelle ilmoittivat :-(
Vieraat seurustelivat keskenään/mieheni kanssa, minä olin vain seremoniamestari, ruuan pöytään kantaja.
Jaksoin 5-6 juhlat, koska mieheni ei juuri muulloin ehtinyt noita ystäviään tavata. Vastavuoroisesti yksi kutsui kylään 3 kertaa, toinen kahdesti, jokut eivät koskaan. Eipä enää kiinnostanut juhlia järjestää.
Meni ohi aiheen, tiedän!
Ap:lle - jos mies kutsuu kaverinsa peli-iltaan, hän hoitaa tarjottavan. Miettii, mitä tarjoaa, etsii reseptit, käy kaupassa ostamassa tarvikkeet, tekee itse ( tai tilaa ne pizzat) , olet vain ja ainoastaan apukokkina!
Asia eri, jos mukana myös sinun ystäviäsi, mutta silloinkaan sinun ei pidä uhrautua tekemään kaikkea, jos olette heidät yhdessä kutsuneet, yhdessä myös hoidatte homman.
Nauravat nakit ja Mikki Hiiren pottumuusi. Jälkkäriksi Keppos-kaken karkkeja ja Lillin limunaati. Tutimaan mennään klo 21 joka pikku-poikuli.