Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin

Vierailija
21.10.2020 |

En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä heidät pikkutuhmalla striptease showlla. Tarjoa sen jälkeen cocktaileja ja pikkupurtavaa.

Vierailija
2/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies osaa omille vierailleen tarjottavaa hankkia?

Älä ala piiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa

Vierailija
4/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mitään? Varsinkin jos parisuhde on tuore ja haluat tehdä vaikutuksen passaamisellasi. Ei, ei ja ei. Teet väärän vaikutelman, mies katsoo että tuo ihana emäntä haluaa suunnitella ja tehdä kaiken aina yksin ja yllättyy 5v päästä kun näin ei olekaan. Jos suhde on jo pidempään jatkunut niin tietenkin kysyt mieheltäsi, että mitä ajatteli tarjota ystävilleen?

Ei munkaan mies ala mun ystäville järjestämään yhtään mitään.

Vierailija
5/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein meillä on alkuillaksi tacoja/tortilloja ja loppuyöksi juustolautanen ja tapaksia, riippu toki mihin aikaan vieraat tulevat. 

Vierailija
6/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa ihan suolaisia piirakoita ja pari ruokaisampaa salaattia. Mies varmaan osaa hoitaa juomien hankkimisen. Ja teille piika-huutelijoille, olette naurettavia katkeroita. 

Vierailija
7/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tulee vieraita ja sinä hyysäät? Kyllä minä lähtisin omiin menoihin ja mies järjestää itse tarjottavat. Laittaako miehesi tarjottavat, jos sinun ystäväsi tulevat?

Vierailija
8/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nachopeltiä voisit siippasi kanssa yhdessä valmistaa :)

Vierailija
9/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkupiirakka, helppo tehdä iso satsi uunipellillä. Tai nyhtöpossulla täytetyt sämpylät lisukkeineen.

Vierailija
10/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellillinen pitsaa ja salaatti.

Vierailija
11/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nachopeltiä voisit siippasi kanssa yhdessä valmistaa :)

Kaljaa ne haluaa, ei mitään peltejä

Vierailija
12/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa

Tämä. Ei kai siinä muuta tarvita.

Vierailija
13/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegeä, ja varmistat etteivät tule enää koskaan

Vierailija
14/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tulee vieraita ja sinä hyysäät? Kyllä minä lähtisin omiin menoihin ja mies järjestää itse tarjottavat. Laittaako miehesi tarjottavat, jos sinun ystäväsi tulevat?

Eli jos anoppi tulee kylään, mies voi maata paskaisena ja kännissä sohvalla, kun se ei ole miehen vieras?

Miesvihaa much? 

Vierailija
15/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä, ei mulla ole ongelmaa laittaa tarjottavia mieheni ystäville.

Vierailija
16/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos anoppi tulee kylään, mies voi maata paskaisena ja kännissä sohvalla, kun se ei ole miehen vieras?

Miesvihaa much? 

Aikoiko aloittaja tehdä noin? Sinulla on aika huono sisälukutaito.

Vierailija
17/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegeä, ja varmistat etteivät tule enää koskaan

Tämä on hyvä idea. Kaljankin voi vaihtaa sokerittomaan siideriin tai alkoholittomaan viiniin, kivaa vaihtelua ainaiseen kaljaan.

Vierailija
18/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa much? 

No ei kukaan makaa kännissä sohvalla, jos vieraita kutsutaan. Anoppi on yleensä molempien vieras. Jos toisen kavereita tulee niin onhan se outoa, jos puoliso hyysää. Kyllä minä lähtisin pois kotoa, että kaverit viettäisivät keskenään aikaa.

Vierailija
19/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkupiirakka, helppo tehdä iso satsi uunipellillä. Tai nyhtöpossulla täytetyt sämpylät lisukkeineen.

Olispa tuollainen nainen.

Vierailija
20/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tarjoilut vastaavissa tilanteissa on jotain tämän suuntaista:

Alkupalaksi voissa paistettuja kampasimpukoita, patonkia

Valkoviiniä

Sitten entrecotepihvit ja ranskalaiset, itsetehtyä punaviinikastiketta

Punaviiniä

Ruoan jälkeen juustolajitelma ja punaviiniä pyödälle tarjolle, myös sipsejä yms. joita voi ottaa vapaaseen tahtiin

Kun sauna on kuuma, vodka- tai tequilasnapsit ja kylmäsavulohiruisnapit suupalaksi. Näitä myös vilvoitteluhetkinä, sillä kroppa tarvitsee suolaa hikoillessaan. Snapsit tekevät hövelin tunnelman. 

Loppuilta sitten jämien rääppimista, jos jäi nälkä.

Kaikki valmistuu todella nopeasti, varsinkin jos on iso pannu. Siihen menee helposti 3 pihviä kerralla. Kahdella pannulla saa samaan aikaan 6 pihviä. Ranut menee uunissa itsekseen ja punaviinikastike porisee kun paistaa pihvit. Helppoa ja herkullista!