Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
~~MAALISKUISTEN VIIKKO 30~~
24.07.2006 |
Ja tässä viikko 29: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7811555&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
[color=coral]Meilläkin yöt menee ihan mukavasti, jos ei Lintsipäivän jälkeistä yötä lasketa mukaan, mutta meneehän siinä menossa isommiltakin pää sekaisin, niin miksei noin pieneltä pojalta ;) Nooa käy yöunille normaalisti klo 20-21 välillä, nukahtaa huudon saattelemana ja nukkuu aika tarkalleen puoli tuntia ja herää syömään. Seuraavan kerran syö sitten kahden-kolmen välillä ja sitten vielä viiden-kuuden aikaan ja heräilee yhdeksän pintaan.
Täällä molemmat lapset jo untenmailla, mies terassilla kavereiden kanssa... koskahan on mun vuoro??? Oon pessy eilisestä asti ihan hullunlailla pyykkiä, kun mökillä kertyi kuitenkin pestävää, vaikka mun vanhemmilla pyykit pestiinkin. Viimesen viikon keräilin pyykit kotiin pesua varten ja sen lisäksi on miljoona kiloa sellasta vähän käytettyä vaatetta, jota ei kaappiin voi laittaa ilman pesua. Keittiön matonkin pesin tänään laiskana ihmisenä pesukoneessa, eikä hajonnu edes kone ;) Hieman jännitti!
Tänään annoin Nooalle jo välipalan erikseen, mangososetta. Tähän asti ollaan vaan maisteltu mangoa jälkkärinä porkkana-perunasoseen jälkeen. Myös isosisko on aina hedelmäsoseapajilla :) Ja maistuu se äidillekin.
Nyt on aivot niin jäässä, etten yhtään muista mistä ollut puhetta... taidan mennä sohvalle lukee kirjaa ja syömään iltapalaa.
-Monkey-