Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriskiihotus käsin pannessa, oliko minulla nuorena vain hyvää tuuria?

Vierailija
21.10.2020 |

Minulla oli kaksikymppisenä pari kumppania, jotka takaapäin pannessa antoivat minullekin nautintoa, hieroivat siis klitorista samalla. Oli tietysti hyvää seksiä, koska laukesin.
Nyt 15 vuotta myöhemmin tuntuu, että en voi tuollaista ehdottaa ja on vaivalloista jos ehdotan. Haluaisin tietysti itsekin nautintoa.
Oliko minulla vain nuorena hyvä tuuri vai löytyykö miehiä, jotka mielellään tekevät noin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies nykyään viitsii hieroa pantaessa. Takaapäin tykkään itse hieroa, kun se käy suht helposti. Mutta uuden kumppanin kanssa ei aina "uskalla" alkaa itseään hieromaan. Kerrankin eräs mies tuntui vähän loukkaantuvan asiasta. Ei vissiin reppana tiennyt ettei läheskään kaikki naiset laukea pelkästä panosta. Voisi verrata siihen että kuin moni mies laukeaa jos vaan vartta hyväilee, eikä nuppia ollenkaan. Hyvältä tuntuu kyllä, mutta onhan se klitta vaan herkin kohta ainakin itselläni.

Tohon voi kyllä sanoo miehenä että sitä vartta juuri pitääkin hyväillä jos meinaa saada miehen laukeamaan. Ei mulla ainakaan tuu orgasmi ikinä jos pelkkää nuppia hieroo.

Mulla on kyllä toisin päin. Jos pelkkää vartta hinkkaa, niin ei tule, mutta nuppia hieroo niin tulee hetkessä. M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan