Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriskiihotus käsin pannessa, oliko minulla nuorena vain hyvää tuuria?

Vierailija
21.10.2020 |

Minulla oli kaksikymppisenä pari kumppania, jotka takaapäin pannessa antoivat minullekin nautintoa, hieroivat siis klitorista samalla. Oli tietysti hyvää seksiä, koska laukesin.
Nyt 15 vuotta myöhemmin tuntuu, että en voi tuollaista ehdottaa ja on vaivalloista jos ehdotan. Haluaisin tietysti itsekin nautintoa.
Oliko minulla vain nuorena hyvä tuuri vai löytyykö miehiä, jotka mielellään tekevät noin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina noin, koska naisystäväni ei halua itse tehdä sitä. Hankalaahan se miehelle on, yrittää sitä sitten naisen reiden etu- tai takakautta. Jos olisi kymmentuumainen onnistuisi helpommin.

Vierailija
2/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mielelläni, mutta rouva ei moisesta tykkää, eikä enää oikein tahdo käsi yltääkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minunkin mies tekisi mieluusti, mutta hankalaahan tuo on. Mutta ah niin ihanaa! Mutta tuohan onnistuu hyvin lusikassa; nainen vaan nostaa jalan ylös mihen selänpäälle, ja kas, reitti on selvä. Ja orgasmit valtavia!! Aina squirttaan ja mies hulluna..

Vierailija
4/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole koskaan pyytänyt tehdä sitä, mutta olen alkanut välillä tekemään. Vaimo ei aina pidä siitä ja siirtää käden pois, mutta joskus saa hieroa loppuun asti. Vaimo tulee ilmankin takaapäin pannessa aika helposti.

Vierailija
5/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittäkymppiä lähestyvä ukko auttaa kumppania käsin aina takaa - ja myös muissa siihen soveltuvissa asennoissa. Miksen antaisi kumppanille hyvää kaikin mahdollisin keinoin. Jos ylettäisin niin nuolisin samalla kun yhdyn häneen :)

Vierailija
6/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirrän käden pois sieltä jos joku mies on yrittänyt räpeltää klitorista liian voimakkaasti tai kuivin sormin. Se sattuu!

Jos taas sormet on liukkaat ja tekee sitä hellästi niin ah se tuntuu niin hyvältä. 🙂

Vierailija
7/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siirrän käden pois sieltä jos joku mies on yrittänyt räpeltää klitorista liian voimakkaasti tai kuivin sormin. Se sattuu!

Jos taas sormet on liukkaat ja tekee sitä hellästi niin ah se tuntuu niin hyvältä. 🙂

Liukkaria! Ja sitten ohjeita vaan.

Vierailija
8/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee takaapäin pannessa klitoris jotenkin niin piiloon, ettei siihen saa sorminkaan tuntumaa. On siis hyvin syvällä piilossa muutenkin, harmi kyllä. Ja omat orgasmit vaatii klitoriksen kiihottamisen käsin, joten doggyssa en saa orgasmia koskaan. Onneks se on muutenkin nautinnollinen asento, varsinkin, kun mies oikein innostuu panemaan tosi rajusti. Muissa asennoissa klitoriksen kiihottaminen sormin onnistuu, ja niissä saan orgasmejakin.

Vierailija
9/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee takaapäin pannessa klitoris jotenkin niin piiloon, ettei siihen saa sorminkaan tuntumaa. On siis hyvin syvällä piilossa muutenkin, harmi kyllä. Ja omat orgasmit vaatii klitoriksen kiihottamisen käsin, joten doggyssa en saa orgasmia koskaan. Onneks se on muutenkin nautinnollinen asento, varsinkin, kun mies oikein innostuu panemaan tosi rajusti. Muissa asennoissa klitoriksen kiihottaminen sormin onnistuu, ja niissä saan orgasmejakin.

Ootko kokeillut painaa klitoriksen vartta molemmin puolin, silleen 1-1,5cm klitoriksesta vähän kuin pihtiotteella hieroisit? Mulla se toimii kun on doggyssä. Ei tuu suoraa kontaktia klitorikseen, mutta jos keskittyy niin tarpeeksi kuitenkin ;)

Vierailija
10/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies nykyään viitsii hieroa pantaessa. Takaapäin tykkään itse hieroa, kun se käy suht helposti. Mutta uuden kumppanin kanssa ei aina "uskalla" alkaa itseään hieromaan. Kerrankin eräs mies tuntui vähän loukkaantuvan asiasta. Ei vissiin reppana tiennyt ettei läheskään kaikki naiset laukea pelkästä panosta. Voisi verrata siihen että kuin moni mies laukeaa jos vaan vartta hyväilee, eikä nuppia ollenkaan. Hyvältä tuntuu kyllä, mutta onhan se klitta vaan herkin kohta ainakin itselläni.

Vierailija
11/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies nykyään viitsii hieroa pantaessa. Takaapäin tykkään itse hieroa, kun se käy suht helposti. Mutta uuden kumppanin kanssa ei aina "uskalla" alkaa itseään hieromaan. Kerrankin eräs mies tuntui vähän loukkaantuvan asiasta. Ei vissiin reppana tiennyt ettei läheskään kaikki naiset laukea pelkästä panosta. Voisi verrata siihen että kuin moni mies laukeaa jos vaan vartta hyväilee, eikä nuppia ollenkaan. Hyvältä tuntuu kyllä, mutta onhan se klitta vaan herkin kohta ainakin itselläni.

Just näin! Mutta miehet valitettava tori´via, ja jos ei torvia, niin itsekkäitä.

Vierailija
12/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja naiset voisivat kyllä vaatia tätä. Ei mitenkään tarvitse tyytyä mihinkään puolikkaaseen, vain ollakseen miehelle miliksi, Ei nekään ole yhtään mielksi naiselle! Terästäytykää!!

Ja te naiset, jotka ette voi muutakuin mielistellä miehiä, pitäkää edes solidaarisuuden nimissä suunne.

Vierailija
13/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina uuden kumppanin kanssa totean, että aion nauttia sängyssä, ja että teen ja pyydän sen mukaisia asioita, ja sama toimii toisin päin. Hyvin on mennyt. Hyvä tuuri lienee käynyt, koska toinen osapuoli on aina innostunut siitä, että olen rohkea ja vaadin (ja toisaalta myös annan).

Vierailija
14/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies hieroo, joskus käsi ihan krampissa 😅

Itselläni on valitettavasti ”kuollut käsi”, en saa mitään nautintoa omasta kädestä, ilmeisesti aivojen synopsit vaatii toisen käden antamaan kosketuksella nautintoa.

Vierailija
15/21 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Ei kai kukaan halua omalla kädellä..onhan aivan eriasia kun toinen kädellään tekee.

Vierailija
16/21 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies hieroo, joskus käsi ihan krampissa 😅

Itselläni on valitettavasti ”kuollut käsi”, en saa mitään nautintoa omasta kädestä, ilmeisesti aivojen synopsit vaatii toisen käden antamaan kosketuksella nautintoa.

Todellakin, miehen käsi pillussa on ekstaasia!

Vierailija
17/21 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina onnistunut hieromaan klitoristani kaikissa seksiasennoissa, joissa olen halunnut.

Vierailija
18/21 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Ei kai kukaan halua omalla kädellä..onhan aivan eriasia kun toinen kädellään tekee.

No mä tarvi kyllä sen oman käden, jolloin kosketus tulee juuri oikealla paineella ja nopeudella.

Vierailija
19/21 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon voi kyllä sanoo miehenä että sitä vartta juuri pitääkin hyväillä jos meinaa saada miehen laukeamaan. Ei mulla ainakaan tuu orgasmi ikinä jos pelkkää nuppia hieroo.

Vierailija
20/21 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina onnistunut hieromaan klitoristani kaikissa seksiasennoissa, joissa olen halunnut.

No kai sitä itse voi hieroa vaikka ilma miestä, mutta mitä sitten. Meskin vois vetää käteen  vierellä - se olis siinä sitten. Hieno yhteinen/erikseen kohtaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi