Finnair palkkasi kesätyöntekijöitä tissien koon perusteella
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5c05f936-62c9-4ff4-99ca-55db11ceaba2 Rumat naiset oli rankattu jo pois. Myös muut lentoyhtiöt harrastavat samaa, on mukava myös asiakkaille kun työkaverina on hyvännäköisiä naisia, joilla on isot tissit
Kommentit (192)
Meillä kans pomo tykkää isorintaisista ja pikkuperäisistä. Koko firmassa ei taida olla yhtään D pienempää. Naisia kumminkin työpaikalla 12kpl.
No, mitäs Finnair heteronaisille tarjoaa? Mua ei hirveesti toisten naisten munkit kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs Finnair heteronaisille tarjoaa? Mua ei hirveesti toisten naisten munkit kiinnosta.
Kapteenin munaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Taidan lentää tänä kesänä poikkeuksellisesti Finnairilla.
Et kai sinä nyt matkalle kuitenkaan keittiöstä lähde?
Näkyviä tatuointeja tai lävistyksiä ei lentoemännillä saa myöskään olla, olisi noloa jos ne näyttäisivät joltain mt-narkeilta ja saisi ruoka-annosta ottaessaan ajatella että mitäköhän hepatiitteja tollakin on.
Lukisitte sen jutun ennenkuin kommentoitte. Kesätyöntekijöitä palkattu keittiöön. Siis keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kiinnostaa, ne kiinnostavat homojakin. Mitä pitäisi tarjota heteronaisille? Karvaisia perseitä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kyllä naisetkin haluavat pitkän ja komean miehen, jolla iso kulli. Ulkonäkö merkkaa tosielämässä.
Eikä pelkästään naiset. T. Pekka
Tissien koko sama asia kuin kaunis?🤔
Taidanpa vaihtaa alaa ja ryhtyä lentoemännäksi
Terveisin isorintainen nainen jonka naama on kuin petolinnun perse
Mielestäni joihinkin tehtäviin tulee valita kauniita ihmisiä. Esim. lentoemännät ja moni muu ammattiryhmä mikä toimii firman käyntikorttina.
Itse en ainakaan halua asioida vaikkapa kauneushoitolassa jossa on luonnottoman lihavat ihmiset palvelemassa. Ei myöskään toimi, jos lihava personal trainer, lääkäri/hoitaja tai ravitsemusterapeutti on neuvomassa terveellisiä elintapoja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni joihinkin tehtäviin tulee valita kauniita ihmisiä. Esim. lentoemännät ja moni muu ammattiryhmä mikä toimii firman käyntikorttina.
Itse en ainakaan halua asioida vaikkapa kauneushoitolassa jossa on luonnottoman lihavat ihmiset palvelemassa. Ei myöskään toimi, jos lihava personal trainer, lääkäri/hoitaja tai ravitsemusterapeutti on neuvomassa terveellisiä elintapoja.
Lisäisin listaan tv-juontajat ja muut tv-esiintyjät.
Eihän ne tissit paljaana ole. Mitäs jos joku käyttää topattuja tai pumpattuja liivejä siellä kauluspaidan, jakun ja huivin alla? Hah!
Eli miehiä ei palkattu lainkaansukupuolen vuoksi - mutta se ei tietysti ole ongelma...
Iljettävää, mutta jotenkin en edes yllättynyt yhtään.