Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin eilen että mulla on rintsikoiden kuppien välissä oleva ihoalue kipeä! Voitteko testata onko teillä tuo alue ihan ok vai kuuluuko sen ollakin kosketusarka

Vierailija
21.10.2020 |

Eli huomasin eilen suihkuun mennessä että tuo rintaliivien kuppien keskiosan ihoalue on kipeä koskettaessa. Myös hieman turvonnut. En tajua mistä se on tullut noin kipeäksi? Kun sitä painaa niin sattuu.

Onko tämä normaalia ja jos ei niin mikä siinä on? Jos voisitte kokeilla omaanne? Eli rintojen välissä oleva alue johon rintaliivien keskiosa tulee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonosti istuvat liivit. Liian kireät ehkä.

Vierailija
2/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla siinä lihasjumi ja siinä tulehdus. Mun miehellä oli jotain kipua siinä joskus ja oli myös joku toinen, suht tavallinen vaiva, joka siihen rintalastaan voi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei siis ole rintalastassa vaan alempana siinä kohtaa mihin rintsikoiden keskiosa tulee.

Ap

Vierailija
4/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon nukkunut vatsallaan niin et rintsikat on painanut tai on ollut väärän kokoiset liivit josta itsellä johtunut tuo.

Ota ihan rauhassa ja katsele yön yli.

Vierailija
5/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa on siis pallea ja nyt pelkään että mulla on palleatyrä.

Ap

Vierailija
6/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituki hiertänyt? Mulla joskus tullut kaarituki läpi ja oli ehtinyt hinkata aika ison alueen araksi. Ihme kyllä sitä ei pitäessä juuri huomannut vasta pois ottaessa.

Vierailija
7/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallean kohdalla melkein kaikilla on enemmän tai vähemmän lihasjumeja. Stressi pahentaa niitä. Voit kokeilla kevyesti hieroa aluetta.

Vierailija
8/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varmasti huuhdellut rintaliivisi kunnolla?

Pesuainetta? Iho ärtyy.

Vierailija
9/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee yksistä rintsikoista kipua juuri siihen keskiosaa, kun ovat jotenkin huonot malliltaan, vaikka eivät ole liian kireät. Pari kertaa yritin pitää niitä ja sitten poistin niistä kaarituet ja nyt ne ovat hätävararintsikoina eli en juuri käytä.

Pidä muutama päivä muita rintsikoita ja jos kipu jatkuu, niin sitten lääkäriin. Eihän tuossa kohtaa tietenkään kuulu olla kipua.

Vierailija
10/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit painavat? On erittäin tavallista.

Vierailija
11/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi käytän vain kaarituettomia. Mallinvaihto ehkä paikallaan?

Vierailija
12/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei siis ole rintalastassa vaan alempana siinä kohtaa mihin rintsikoiden keskiosa tulee.

Ap

Siis mun rintaliivien keskiosa on nimenomaan rintalastan päällä, ei palleassa. Palleakipu voi olla ihan ylävatsavaivoja.

Vierailija
13/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä ympärysmitta, jolloin paino lurpahtaa liian alas eteen ja hakaset kiipeää selän puolella kohti niskaa.

Vierailija
14/14 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä ympärysmitta, jolloin paino lurpahtaa liian alas eteen ja hakaset kiipeää selän puolella kohti niskaa.

Itselläni liivit painavat, kun ovat liian pienet. Ei suinkaan isot. Hakaset eivät kiipeä niskaan. Juuri ostin taas isompia liivejä, että voi hengittää. Rintojen välistä voi painaa ihan vain väärän kokoiset kaarituet, jotka nousevat liian ylos, koska malli ei sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän