Vinkki vähänkin uskovaisille sinkkumiehille!
Menkää seurakuntiin ja jumalanpalveluksiin mukaan tai edes kristittyjen sinkkupalstoille Facebookiin. Niissä on NIIN suuri naisenemmistö, että teidät suorastaan revitään käsistä! Tilanne on täysin päinvastainen kuin Tinderissä. Kristittyjen sinkkupalstoilla työtön, täysin tavallisen näköinen mies on todella kuumaa valuuttaa, jos siis arvot täsmäävät edes suunnilleen.
Siellä siis naiset käytännössä jopa "jonottavat" ja ovat itsekin aloitteellisia ja mies saa valita sen mieluisimman esim. viiden-kymmenen naisen joukosta. Toki muistutan sitten myös vastuusta eli miehen tulee olla aidosti kristitty ja vähän innokkaampi kuin tapakristitty edes.
Kommentit (102)
kokematon.m.37v kirjoitti:
Noinkohan varmasti. 20-45- vuotiaissa on kuitenni joka ikäluokassa miehiä reilusti enemmä kö naisia
Tässä puhuttiinkin uskovaisista kristityistä, etkö lukenut aloitusta?
Nuoret ja nuorehkot miehet ovat selvä vähemmistö kristillisissä piireissä ja samanikäisiä naisia on varmaan tuplasti enempi.
Mutta tää aloityus on silti yliampuva ja provohko.
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan varmasti. 20-45- vuotiaissa on kuitenni joka ikäluokassa miehiä reilusti enemmä kö naisia
Nuoret ja nuorehkot miehet ovat selvä vähemmistö kristillisissä piireissä ja samanikäisiä naisia on varmaan tuplasti enempi.
Mutta tää aloityus on silti yliampuva ja provohko.
Ei ole provo. Tosiaan ihan tavalliset miehet saavat siellä helposti todella hyvien naisten huomion. Varsinkin, jos ihan tuoreina menevät palstalle ja esittelevät kuvan kanssa itsensä lyhyesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti oikeasti, kun taannoin yhteen uskovaisten sinkkuryhmään tuli päälle viisikymppinen, kalju, täysin tavallinen mies -> naiset villiintyivät totaalisesti. Sama juttu yhden vatsakkaan viisikymppisen perusjampan kohdalla. Ihan absurdia touhua... Ja juuri siksi sinne kaivataan uusia ihmisiä.
Tähän sopis hyvin tämä..
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
mies52v
Ei tuo tuohon mielestäni sovi, mutta tuntevat tosiaan halua ihan taviksen näköisiäkin miehiä kohtaan. Sitten ne harvat komeat tosiaan vasta viedäänkin käsistä minuuteissa/tunneissa.
???????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää aloityus on silti yliampuva ja provohko.Ei ole provo. Tosiaan ihan tavalliset miehet saavat siellä helposti todella hyvien naisten huomion. Varsinkin, jos ihan tuoreina menevät palstalle ja esittelevät kuvan kanssa itsensä lyhyesti.
Ja nämä siis pelkästään jossain Facessa? Vai onko jotain muutakin?
Joo, kannattaa kokeilla, mutta muistakaa, että p****a saatte vasta kun olette naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa kokeilla, mutta muistakaa, että p****a saatte vasta kun olette naimisissa.
Ei nyt niin haittaa, jos naimissa myös ollaan kunnes kuolema erottaa. Pinnalliset yhden yön jutut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No tuo on yleensä taattua jokaisen naisen kohdalla. Enemmän tai vähemmän.:D Mutta moni muu typeryys voi jäädä pois.
mies52v
Eipä ole revitty vaikka monenlaisessa tilaisuudessa mukana ollut, sen sijaan on aina saanut katsoa sivusta miten toiset uudetkin uskoon tulleet löytävät itselleen seuralaisen joko ihan alku käynneillä tai "vuoden, parin" käyntien jälkeen, ärsyttävästi vielä tekee se että yleensä uskovat vielä oyse mainostavat omaa parisuhdettaan erilaisissa lehdissä ym., mutta sitten taas puolestaan sinkku uskovien uskon elämästä ollaan hiljempaa, sanotaan että Jumala eheyttää, ja totta se on mutta eheytyksen sijasta itse 14 vuotta sinkkuna ilman yhtiäkään treffejä, ilman seksiä ym. nykyään vaan ärsyttää lukea ja kuulla näitä miten Jumala järjesti jollekin puolison ym. kaikkien niiden juttujen lukemisen jälkeen tunnen itseni todella haavoitetuksi ja vialliseksi ...on nöyryyttävää ja hävettää kun toistamiseen joutuu omien vanhempienkin edessä aina vaan selittämään että "ei se vaimon löytäminen niin helppoa ole" ym. Haloo , kyllä saisi enemmän myös Uskovien keskuudessa tuoda esille SINKKU uskovankin tarinaa, ei kaikki vaimoa/miestä löydä, koska ihminen lihallisuudessaan tekee myös virhevalintoja, ei se lihallisuus ole Uskoon tulon myötä minnekään hävinnyt, ja sen huomaa monesta vähän aikaa olleesta uskovasta, ja siitä sietäisi tehdä parannus, ei Jersuksellakaan ole suosikkeja toisin kuin lihallinen uskova valikoi ne miellyttävimmät tyypit, terv. Uskova mies
Eipä ole revitty vaikka monenlaisessa tilaisuudessa mukana ollut, sen sijaan on aina saanut katsoa sivusta miten toiset uudetkin uskoon tulleet löytävät itselleen seuralaisen joko ihan alku käynneillä tai "vuoden, parin" käyntien jälkeen, ärsyttävästi vielä tekee se että yleensä uskovat vielä itse mainostavat omaa parisuhdettaan ja hehkuttavat miten hyödyllinen elämänkumppani on jne. erilaisissa lehdissä ym., mutta sitten taas puolestaan sinkku uskovien uskon elämästä ollaan hiljempaa, sanotaan että Jumala eheyttää, ja totta se on mutta eheytyksen sijasta itse 14 vuotta sinkkuna ilman yhtiäkään treffejä, ilman seksiä ym. nykyään vaan ärsyttää lukea ja kuulla näitä miten Jumala järjesti jollekin puolison ym. kaikkien niiden juttujen lukemisen jälkeen tunnen itseni todella haavoitetuksi ja vialliseksi ...on nöyryyttävää ja hävettää kun toistamiseen joutuu omien vanhempienkin edessä aina vaan selittämään että "ei se vaimon löytäminen niin helppoa ole" ym. Haloo , kyllä saisi enemmän myös Uskovien keskuudessa tuoda esille SINKKU uskovankin tarinaa, ei kaikki vaimoa/miestä löydä, koska ihminen lihallisuudessaan tekee myös virhevalintoja, ei se lihallisuus ole Uskoon tulon myötä minnekään hävinnyt, ja sen huomaa monesta vähän aikaa olleesta uskovasta, ja siitä sietäisi tehdä parannus, ei Jeesuksellakaan ole suosikkeja toisin kuin lihallinen uskova valikoi ne miellyttävimmät tyypit, terv. Uskova mies
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on "ateisti" mutta suosii kristillisiä arvoja?
Sorry, mutta ei käy, jos nainen on uudestisyntynyt kristitty. Itse jätin nuorena kaksi sinun kaltaistasi miestä siitä huolimatta, että olin hyvin rakastunut ja tunne oli molemminpuolinen.
Jotkut uskovaiset kyllä alkavat suhteeseen ja avioituvat ei-uskovan miehen kanssa ja kärsivät sitten siitä kun ei ole hengellisesti yhteistä.
Oishhan se komeaa ehtoollisjonossa joku neitsyt amishi-lesta iskeä tosijjaa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, ehkä harkitsen tätä. Haittaako gnostilaiset oppini?
Kyllä haittaa, jos kyseessä on uudestisyntynyt elävässä uskossa oleva kristitty nainen. Kaikenlaiset opit ovat aivan eri asia kuin uudestisyntyminen ja elävä usko. Ei siinä ole mitään yhteistä jonkin gnostilaisuuden kanssa. Itse en alkaisi suhteeseen ihan tuon takia.
Niin, pitäisikö sitä etsiä ensin Jumalan valtakuntaaa jotta myös kaikki muu annetaan, vai kuinka se iskulause meni. Mutta ensin täytyisi spyykata issensä mieliterveeksi että pystyy unelmoimaan pariutumisesta ylipäätään häpeämättä itseään maanrakoon. J atäytyisi kyssyä Jumallalta että ongko pariutumienn mun jobi vai suunnitteliko hää munsta aseksuaalin yksinolian
Uskovissa piireissä se on mennyt välillä melkein komiikan puolelle kun useampi nainen piirittää täysin vakavissaan yhtä ja samaa miestä kunnes se mies tekee valintansa. Olen nähnyt näitä tapauksia läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Uskovissa piireissä se on mennyt välillä melkein komiikan puolelle kun useampi nainen piirittää täysin vakavissaan yhtä ja samaa miestä kunnes se mies tekee valintansa. Olen nähnyt näitä tapauksia läheltä. No sellaiset ovat satasaletisti jotain jeehhovan toistajia tahi mornooneja jotka on laitettu keräämään lahkoihinsa lisäväkiä tarjoutumalla jonkun vääräuskoisen puolissoksi. Mä tiiän nä temput
Aloittaja on aivan oikeassa. Esim.eräälle aloitekyvyttömälle läheiselleni, x-alkoholistille, tosin työssäkäyvä kuitenkin, tekivät jopa parikymmppiset naiset seurakunnassa aloitteita seurusteluun.
Tosin sitten uskovat sukulaismiehet järjestivät tälle miehelle treffit erään toispakkakuntalaisen uskovan naisen kanssa. Nyt he ovat olleet aviossa jo pitkään.
Lemmenkipeitä tytsyjä löytyy ainakin hellareista.
Ei ainakaan mun kohdalla oo toiminut, ei koskaan vaikka kunnossa oon ja muusikko jne. ja käytän deotora
nttia, ei oo revitty, kun pituus166, ei kelpaa, pitkät ja rotevat kyllä näkyy kelpaavan
Ainakaan paikallisessa seurakunnassa ei ole yhtään sinkkunaista. Tai ainakaan eivät käy tilaisuuksissa. Ellei sitten >70v leskirouvia lasketa.
Et unohdu. Ollaan nyt jo varmaan match : )