Vinkki vähänkin uskovaisille sinkkumiehille!
Menkää seurakuntiin ja jumalanpalveluksiin mukaan tai edes kristittyjen sinkkupalstoille Facebookiin. Niissä on NIIN suuri naisenemmistö, että teidät suorastaan revitään käsistä! Tilanne on täysin päinvastainen kuin Tinderissä. Kristittyjen sinkkupalstoilla työtön, täysin tavallisen näköinen mies on todella kuumaa valuuttaa, jos siis arvot täsmäävät edes suunnilleen.
Siellä siis naiset käytännössä jopa "jonottavat" ja ovat itsekin aloitteellisia ja mies saa valita sen mieluisimman esim. viiden-kymmenen naisen joukosta. Toki muistutan sitten myös vastuusta eli miehen tulee olla aidosti kristitty ja vähän innokkaampi kuin tapakristitty edes.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Huvitti oikeasti, kun taannoin yhteen uskovaisten sinkkuryhmään tuli päälle viisikymppinen, kalju, täysin tavallinen mies -> naiset villiintyivät totaalisesti. Sama juttu yhden vatsakkaan viisikymppisen perusjampan kohdalla. Ihan absurdia touhua... Ja juuri siksi sinne kaivataan uusia ihmisiä.
Tähän sopis hyvin tämä..
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti oikeasti, kun taannoin yhteen uskovaisten sinkkuryhmään tuli päälle viisikymppinen, kalju, täysin tavallinen mies -> naiset villiintyivät totaalisesti. Sama juttu yhden vatsakkaan viisikymppisen perusjampan kohdalla. Ihan absurdia touhua... Ja juuri siksi sinne kaivataan uusia ihmisiä.
Tähän sopis hyvin tämä..
mies52v
Ei tuo tuohon mielestäni sovi, mutta tuntevat tosiaan halua ihan taviksen näköisiäkin miehiä kohtaan. Sitten ne harvat komeat tosiaan vasta viedäänkin käsistä minuuteissa/tunneissa.
Seurakunnan tilaisuuksissa olen käynyt jo vuosia panemassa jotku ei anna pillua mutta kun vetoaa kristillisyyteen ja toisen auttamiseen niin saa naida pyllyyn
Ja siis huom. jopa sellaiset übernörtin näköiset peräkammarinpojatkin saavat flirttailevia kommentteja naisilta. Siksi kannattaa mennä noihin mukaan, jos yhtään kiinnostaa ja jättää hyvästit sinkkuelämälle. 🙂
Mitä "käy flaksi" tarkoittaa näissä ympyröissä? Ovatko kristyt naiset alkaneet lutkiksi muun yhteiskunnan mukana?
Mä olen tavannut mieheni kristillisellä deittisivustolla ja kyllä mulle olennaista oli nimenomaan se, että toinen oli uskossa ja eli sitä myös todeksi arjessaan. Ollaan oltu naimisissa kohta kaksikymmentä vuotta ja onnellisia ollaan. Mutta oli selvää, että seurustelu ei voi syventyä vakavaksi ellei molemmat ajattele, että se johtaa avioliittoon ja arvomaailman ja kaiken muunkin, kuten huumorin piti natsata. Ja mä kyllä raakkasin todella tiukalla kädellä miesten ilmoitukset siellä, ainakin silloin oli sielläkin ns. naisten markkinat.
Eli uskoisin, että kristillisillä palstoilla ollaan tosissaan liikkeellä, irtoseksiä ei irtoa edes tuurilla ja uskovaisen esittämisellä menestys jää nollaan. Kun taas oikeasti uskovan elämänkumppanin etsimiseen nuo palstat voi toimia hyvin.
Jos nyt vertaisin vielä, ne palstat on kuin joku Temptation Island, jossa on kaksi tavismiestä ja 30 naista (osa oikein hehkeitä, osa taviksia, osa jopa ns. heruttajiakin). Ja ne naiset suorastaan taistelevat niistä miehistä, jotka eivät ehkä ikinä saisi matcheja jossain Tinderissä. Ja sitten jos sinne eksyy joku komea, niin se saa oman kullan välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "käy flaksi" tarkoittaa näissä ympyröissä? Ovatko kristyt naiset alkaneet lutkiksi muun yhteiskunnan mukana?
Käy flaksi = löytää parisuhteen
Irtosuhteet ovat noissa nounou.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut mieheni kristillisellä deittisivustolla ja kyllä mulle olennaista oli nimenomaan se, että toinen oli uskossa ja eli sitä myös todeksi arjessaan. Ollaan oltu naimisissa kohta kaksikymmentä vuotta ja onnellisia ollaan. Mutta oli selvää, että seurustelu ei voi syventyä vakavaksi ellei molemmat ajattele, että se johtaa avioliittoon ja arvomaailman ja kaiken muunkin, kuten huumorin piti natsata. Ja mä kyllä raakkasin todella tiukalla kädellä miesten ilmoitukset siellä, ainakin silloin oli sielläkin ns. naisten markkinat.
Eli uskoisin, että kristillisillä palstoilla ollaan tosissaan liikkeellä, irtoseksiä ei irtoa edes tuurilla ja uskovaisen esittämisellä menestys jää nollaan. Kun taas oikeasti uskovan elämänkumppanin etsimiseen nuo palstat voi toimia hyvin.
Nykyään on kyllä miesten markkinat ainakin FB-ryhmissä. Olen ihan ok-näköinen, feminiininen, pitkähiuksinen ja hoikka sekä mukava luonteeltani, mutta vaikeaa sieltä on löytää miestä. Joidenkin kanssa on kirjoiteltu, mutta kukaan mies ei oikein tee mitään aloitteita ja lopulta keskustelu hiipuu.
En ainakaan itse tunnu kelpaavan edes monen viikon kirjoittelun myötäkään (mies on tehnyt kirjoitteluun aloitteen). Kukaan mies ei ole tehnyt aloitetta tapaamiseen/treffeihin siellä koskaan! Syy on todennäköisesti siinä, että en vain ole itse riittävän tasokas siinä ympäristössä, kun siellä on riittävän paljon melkein instabeibetason naisia kuitenkin. Ne miehet valitsevat sitten jonkun kauniimman ja paljon itseään nuoremman niitä treffejä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopis hyvin tämä..
mies52v
Ei tuo tuohon mielestäni sovi, mutta tuntevat tosiaan halua ihan taviksen näköisiäkin miehiä kohtaan. Sitten ne harvat komeat tosiaan vasta viedäänkin käsistä minuuteissa/tunneissa.
Jos peli on noin raakaa, niin taidan kuitenkin pysyä poissa. Kyllä naisia miehet kiinnostaa, vaikka uskovaisia olisivatkin., wink
Kaveri löysi aikanaan (20 vuotta sitten) uskovaisen akateemisen (jos nyt ketään kiinnostaa) naisen ja hyvin heillä tuntuu menneen..kesytti kaverin joka oli häntäheikki ja totaalisesti. Uskovainen nainen todennäköisesti säästäisi monelta paskalta parisuhteessa.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy flaksi = löytää parisuhteen
Irtosuhteet ovat noissa nounou.
Sopii ainakin minulle. Saa nähdä miten tässä käy...
Kannattaako mennä johonkin livenä (kun vaan tietäisi minne?) vai tutkia ensin netin palstoja? Vinkkejä Turun suuntaan.
m
Ap:lla menee tää mainostaminen ja hehkutus jo ihan överiksi. Ilman tuota saman jankkaamista kerta toisensa jälkeen, tää provo olisi voinutkin mennä ihan aidosta aloituksesta. Ei ne naiset noin epätoivoisia ole siellä. Miehet sen sijaan on naistenkin eestä, ja monet valittavat, kun ei ne naiset vastaa mitään tai tee aloituksia.
T. Kristillisellä deitillä ollut ja siellä olevia tunteva
Summa summarum: niissä ääritapauksissa työttömät peräkammarinpojat tai ex-linnakundit saavat vapaasti valita jonkun instatypyn näköisen, mutta siveellisen, koulutetun ja työssäkäyvän naisen, sillä niin epäsuhtainen tarjonta niissä on. Siksi niihin kaivataan miehiä todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopis hyvin tämä..
mies52v
Jos peli on noin raakaa, niin taidan kuitenkin pysyä poissa. Kyllä naisia miehet kiinnostaa, vaikka uskovaisia olisivatkin., wink
Kaveri löysi aikanaan (20 vuotta sitten) uskovaisen akateemisen (jos nyt ketään kiinnostaa) naisen ja hyvin heillä tuntuu menneen..kesytti kaverin joka oli häntäheikki ja totaalisesti. Uskovainen nainen todennäköisesti säästäisi monelta paskalta parisuhteessa.
mies52v
Näin minäkin luulen. Ovat enemmän vaimomatskua ja tuskin ovat tinderissä tyrkyllä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopis hyvin tämä..
mies52v
mies52v
Kannattaa silti yrittää, jos kiinnostaa. Kokeile kepillä jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla menee tää mainostaminen ja hehkutus jo ihan överiksi. Ilman tuota saman jankkaamista kerta toisensa jälkeen, tää provo olisi voinutkin mennä ihan aidosta aloituksesta. Ei ne naiset noin epätoivoisia ole siellä. Miehet sen sijaan on naistenkin eestä, ja monet valittavat, kun ei ne naiset vastaa mitään tai tee aloituksia.
On niitä ryhmiä monenlaisia ja monia toki, mutta muutamassa tapauksessa olen ollut aivan järkyttynyt melkein. Ja se (joidenkin) naisten into ei enää edes kovin siveältä vaikuttanut, jos se mies oli tarpeeksi tasokas niihin ympyröihin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Seurakunnassani on monta sinkkumiestä ja ihan rauhassa ne saavat olla. Vaikka naisia taitaa olla miehiä enemmän niin yhtä kykenemättömiä ne naiset ovat tekemään aloitteita tai edes sosialisoimaan miesten kanssa kuin muutkin suomalaiset naiset. Taitavat jopa olla tavallista huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopis hyvin tämä..
mies52v
mies52v
Kannattaa silti yrittää, jos kiinnostaa. Kokeile kepillä jäätä.
En oo oikeastaan hakemassa sen kummemmin ketään, joten ei ajankohtaista.. Yx kyllä on pyöriny pitkään mielessä ja olis aika päästä jo eroon...no katotaan..pidetään mielessä. Varmasti kyllä katsomisen arvoinen paikka sinkkumiehille
mies52v
Osa heistä kaipaa tuollaistakin suhdetta kyllä ja jopa siis ovat maininneet toivovansa itsekin sellaista.