Vinkki vähänkin uskovaisille sinkkumiehille!
Menkää seurakuntiin ja jumalanpalveluksiin mukaan tai edes kristittyjen sinkkupalstoille Facebookiin. Niissä on NIIN suuri naisenemmistö, että teidät suorastaan revitään käsistä! Tilanne on täysin päinvastainen kuin Tinderissä. Kristittyjen sinkkupalstoilla työtön, täysin tavallisen näköinen mies on todella kuumaa valuuttaa, jos siis arvot täsmäävät edes suunnilleen.
Siellä siis naiset käytännössä jopa "jonottavat" ja ovat itsekin aloitteellisia ja mies saa valita sen mieluisimman esim. viiden-kymmenen naisen joukosta. Toki muistutan sitten myös vastuusta eli miehen tulee olla aidosti kristitty ja vähän innokkaampi kuin tapakristitty edes.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla menee tää mainostaminen ja hehkutus jo ihan överiksi. Ilman tuota saman jankkaamista kerta toisensa jälkeen, tää provo olisi voinutkin mennä ihan aidosta aloituksesta. Ei ne naiset noin epätoivoisia ole siellä. Miehet sen sijaan on naistenkin eestä, ja monet valittavat, kun ei ne naiset vastaa mitään tai tee aloituksia.
T. Kristillisellä deitillä ollut ja siellä olevia tuntevaOn niitä ryhmiä monenlaisia ja monia toki, mutta muutamassa tapauksessa olen ollut aivan järkyttynyt melkein. Ja se (joidenkin) naisten into ei enää edes kovin siveältä vaikuttanut, jos se mies oli tarpeeksi tasokas niihin ympyröihin.
Et sitten voi kertoa missä seurakunnissa mukamas on sellainen meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut mieheni kristillisellä deittisivustolla ja kyllä mulle olennaista oli nimenomaan se, että toinen oli uskossa ja eli sitä myös todeksi arjessaan. Ollaan oltu naimisissa kohta kaksikymmentä vuotta ja onnellisia ollaan. Mutta oli selvää, että seurustelu ei voi syventyä vakavaksi ellei molemmat ajattele, että se johtaa avioliittoon ja arvomaailman ja kaiken muunkin, kuten huumorin piti natsata. Ja mä kyllä raakkasin todella tiukalla kädellä miesten ilmoitukset siellä, ainakin silloin oli sielläkin ns. naisten markkinat.
Eli uskoisin, että kristillisillä palstoilla ollaan tosissaan liikkeellä, irtoseksiä ei irtoa edes tuurilla ja uskovaisen esittämisellä menestys jää nollaan. Kun taas oikeasti uskovan elämänkumppanin etsimiseen nuo palstat voi toimia hyvin.
Nykyään on kyllä miesten markkinat ainakin FB-ryhmissä. Olen ihan ok-näköinen, feminiininen, pitkähiuksinen ja hoikka sekä mukava luonteeltani, mutta vaikeaa sieltä on löytää miestä. Joidenkin kanssa on kirjoiteltu, mutta kukaan mies ei oikein tee mitään aloitteita ja lopulta keskustelu hiipuu.
En ainakaan itse tunnu kelpaavan edes monen viikon kirjoittelun myötäkään (mies on tehnyt kirjoitteluun aloitteen). Kukaan mies ei ole tehnyt aloitetta tapaamiseen/treffeihin siellä koskaan! Syy on todennäköisesti siinä, että en vain ole itse riittävän tasokas siinä ympäristössä, kun siellä on riittävän paljon melkein instabeibetason naisia kuitenkin. Ne miehet valitsevat sitten jonkun kauniimman ja paljon itseään nuoremman niitä treffejä ajatellen.
Kuulostaa kovin merkilliseltä, jos siellä tuollaista on. Sinun kaltaistasi naista etsin, joten ehkä tavataan vielä ; )
Onko niitä sivuja muuallakin kuin Facebookissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut mieheni kristillisellä deittisivustolla ja kyllä mulle olennaista oli nimenomaan se, että toinen oli uskossa ja eli sitä myös todeksi arjessaan. Ollaan oltu naimisissa kohta kaksikymmentä vuotta ja onnellisia ollaan. Mutta oli selvää, että seurustelu ei voi syventyä vakavaksi ellei molemmat ajattele, että se johtaa avioliittoon ja arvomaailman ja kaiken muunkin, kuten huumorin piti natsata. Ja mä kyllä raakkasin todella tiukalla kädellä miesten ilmoitukset siellä, ainakin silloin oli sielläkin ns. naisten markkinat.
Eli uskoisin, että kristillisillä palstoilla ollaan tosissaan liikkeellä, irtoseksiä ei irtoa edes tuurilla ja uskovaisen esittämisellä menestys jää nollaan. Kun taas oikeasti uskovan elämänkumppanin etsimiseen nuo palstat voi toimia hyvin.
Nykyään on kyllä miesten markkinat ainakin FB-ryhmissä. Olen ihan ok-näköinen, feminiininen, pitkähiuksinen ja hoikka sekä mukava luonteeltani, mutta vaikeaa sieltä on löytää miestä. Joidenkin kanssa on kirjoiteltu, mutta kukaan mies ei oikein tee mitään aloitteita ja lopulta keskustelu hiipuu.
En ainakaan itse tunnu kelpaavan edes monen viikon kirjoittelun myötäkään (mies on tehnyt kirjoitteluun aloitteen). Kukaan mies ei ole tehnyt aloitetta tapaamiseen/treffeihin siellä koskaan! Syy on todennäköisesti siinä, että en vain ole itse riittävän tasokas siinä ympäristössä, kun siellä on riittävän paljon melkein instabeibetason naisia kuitenkin. Ne miehet valitsevat sitten jonkun kauniimman ja paljon itseään nuoremman niitä treffejä ajatellen.
Kuulostaa kovin merkilliseltä, jos siellä tuollaista on. Sinun kaltaistasi naista etsin, joten ehkä tavataan vielä ; )
Kiitos! Tosin kun bongaat ne minua kauniimmat (joita siellä riittää), niin siinä vaiheessa unohdun täysin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä sivuja muuallakin kuin Facebookissa?
Googleta vaikkapa kristillistä deittipalstaa/sinkkupalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla menee tää mainostaminen ja hehkutus jo ihan överiksi. Ilman tuota saman jankkaamista kerta toisensa jälkeen, tää provo olisi voinutkin mennä ihan aidosta aloituksesta. Ei ne naiset noin epätoivoisia ole siellä. Miehet sen sijaan on naistenkin eestä, ja monet valittavat, kun ei ne naiset vastaa mitään tai tee aloituksia.
T. Kristillisellä deitillä ollut ja siellä olevia tuntevaOn niitä ryhmiä monenlaisia ja monia toki, mutta muutamassa tapauksessa olen ollut aivan järkyttynyt melkein. Ja se (joidenkin) naisten into ei enää edes kovin siveältä vaikuttanut, jos se mies oli tarpeeksi tasokas niihin ympyröihin.
Et sitten voi kertoa missä seurakunnissa mukamas on sellainen meno.
FB-palstoilla. Sitten ehkä helluntaiseurakunnissa on suhteessa vähiten miehiä, mutta paljon nuoria ja nättejä sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kristillisellä deitillä ollut ja siellä olevia tuntevaNiinpä. Seurakunnassani on monta sinkkumiestä ja ihan rauhassa ne saavat olla. Vaikka naisia taitaa olla miehiä enemmän niin yhtä kykenemättömiä ne naiset ovat tekemään aloitteita tai edes sosialisoimaan miesten kanssa kuin muutkin suomalaiset naiset. Taitavat jopa olla tavallista huonompia.
Tosin seurakunnissa naiset ehkäpä keskivertoa aavistuksen innokkaammin toivovat niitä aloitteita miesten puolelta.
Ehkä. Vaikea sanoa kun ei sitä ulkopäin tai käytöksestä näy mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kristillisellä deitillä ollut ja siellä olevia tuntevaNiinpä. Seurakunnassani on monta sinkkumiestä ja ihan rauhassa ne saavat olla. Vaikka naisia taitaa olla miehiä enemmän niin yhtä kykenemättömiä ne naiset ovat tekemään aloitteita tai edes sosialisoimaan miesten kanssa kuin muutkin suomalaiset naiset. Taitavat jopa olla tavallista huonompia.
Tosin seurakunnissa naiset ehkäpä keskivertoa aavistuksen innokkaammin toivovat niitä aloitteita miesten puolelta.
Yleensähän naiset itse toivovat aloitteita miehiltä. Se on se perusoletus. Vain ne yltiösosiaaliset, -itsevarmat tai -feministiset naiset tekevät niitä aloitteita itse. Mitä konservatiivisempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän toivoo mieheltä sitä aloitetta.
On se kyllä näin kuin ap sanoo! Olen ihan normikomea, pitkä tapaluterilainen, vakavasti otettavasta naisseurasta ei ole pulaa (En etsi erityisen kaunista, vaan älykästä ja mukavaa enemmän).
Eipä tinderissäkään kovin hiljaista ole mutta etsin mielellään vähän vakavampaa, jota sieltä ei välttämättä helpolla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän naiset itse toivovat aloitteita miehiltä. Se on se perusoletus. Vain ne yltiösosiaaliset, -itsevarmat tai -feministiset naiset tekevät niitä aloitteita itse. Mitä konservatiivisempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän toivoo mieheltä sitä aloitetta.
Tämä aloitteen teko ei ole ongelma, jos sieltä noin kiinnostavia vapaita naisia löytyy. Olen kyllä edelleen yllättynyt näistä jutuista. Vapaata naista on hankala löytää mistään ja tinder ei kiinnosta.
Jopa harmittaa näin uskovana miehenä paljastaa tällainen kultakaivos mutta ehkä se naisia kohtaan on reilua: mutta kyllä se vain näin on, noista ryhmistä löytyy upeita naisia!
Missä eniten on nuorehkoja vapaita naisia? :-)
Noinkohan varmasti. 20-45- vuotiaissa on kuitenni joka ikäluokassa miehiä reilusti enemmä kö naisia
Vierailija kirjoitti:
Missä eniten on nuorehkoja vapaita naisia? :-)
Onko nuoreko = alle 30-vuotias? Vastaus on helluntailaiset. Mutta fb-ryhmistäkin löytyy, ne vain eivät kovin kauan siellä pysy, kun heille ilmeisesti kirjoittelevat käytännössä kaikki miehet. Ne lähemmäs kolmekymppiset fiksut ja nätit naiset eivät niissä ryhmissäkään löydä miestä välttämättä, puhumattakaan vanhemmista.
kokematon.m.37v kirjoitti:
Noinkohan varmasti. 20-45- vuotiaissa on kuitenni joka ikäluokassa miehiä reilusti enemmä kö naisia
Nuorehkoista miehistä vain hyvin harva on seurakunta-aktiivi tai kristittyjen sinkkuryhmissä.
Mites huonossa parisuhteessa elävä 40v mies?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisesta? Kannattaa mennä pariterapiaan, jos suhteenne ei toimi. Ei sitä kumppania vaihtamalla yleensä korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisesta? Kannattaa mennä pariterapiaan, jos suhteenne ei toimi. Ei sitä kumppania vaihtamalla yleensä korjata.
Tottakai vaihtamalla paranee.
Vähän huono on noihin lähteä mukaan, kun ei etukäteen mitään niistä tiedä.