Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotusvastaiset! Kommentoikaas nyt Lohjan tuhkarokkoepidemiaa

Vierailija
24.01.2014 |

Vastuutonta jättää lapset rokottamatta ja siiten kaataa kustannukset ja hoito valtiolle. 

Kommentit (1052)

Vierailija
61/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten edelleen odotan sitä tietoa, miten aiemmin diagnosoitiin aspergerit ja autistit, jos niiden määrä on nyt kuulemma lisääntynyt. Niin ja ADHD:t kanssa...

Vierailija
62/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -71 ja sairastin tuhkarokon 8 vuotiaana. Sain keuhkokuumeen jälkitautina. Olin poissa koulusta 4 viikkoa ja 2 päivää. Olin todella sairas. Omat lapseni on rokotettu rokoteohjelman mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:25"]

Kas kummaan kun tuhkarokosta henkiin jääneet ovat täällä kertomassa kuinka vaaraton tauti on. Vähän sama kuin jotka selviävät leukemiasta voivat tulla tänne natisemaan, että melko vaaraton tauti kyseessä, minäkin siitä parannuin. Paksusuolen syövästäkin on muutama parantunut, eli vaaraton sekin. Jees SIR, venäjälle vaan muilutus näille lastensa rokottamatta jättäneille aikuisille.

[/quote]

En tiedä kenenkään kuolleen tuhkarokkoon, vaikka 1960-luvulla syntyneistä sen suurin osa sairasti. Tuhkarokkoon kuollaan maissa, joissa on huono hygienia ja surkea elinolosuhteet. Suomi ei ole sellainen ollut vuosikymmeniin.

Vierailija
64/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD,tuo on romukoppadiagnoosi. Asperger-oireyhtymiä ei tavattu ennen vanhaan, niitä ei ollut eikä autismia. 

Vierailija
65/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:49"]

Olen syntynyt -71 ja sairastin tuhkarokon 8 vuotiaana. Sain keuhkokuumeen jälkitautina. Olin poissa koulusta 4 viikkoa ja 2 päivää. Olin todella sairas. Omat lapseni on rokotettu rokoteohjelman mukaisesti.

[/quote]

Lapseni on syntynyt 2001 ja hän sai keuhkokuumeen sikainfluenssarokotuksen jälkeen. Kuulemma asioilla ei ollut yhteyttä, joten mistä tiedät, että keuhkokuumeesi johtui tuhkarokosta eikä esim., aliravitsemuksesta tai huonosta hygieniasta?

Vierailija
67/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:48"]

Todella harvinaista tuhkarokon jälkitauti, mutta elämä on. Lastentauti ei anna aihetta paniikkiin,muille kuin rokotusfanaatikoille. Heikot sortuu elontiellä jne.

[/quote]

Eipä tuhkarokko ole enää lastentauti, koska se ei ole Suomessa endeeminen. "Lastentauti" vain kuulostaa niin viattomalta, vaikka nimitys tulee vain siitä, että aikuiset olivat jo sen joko sairastaneet tai siihen kuolleet.

Vierailija
68/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että rokotuksesta tulee reaktio on hyvä asia mun käsittääkseni. Tarkoittaa sitä että homma toimii ja tulee hyvä suoja. Ja sitäkin voi miettiä että jos rokotettu reagoi tosi vahvasti rokotukseen, mitenköhän olisi sitten ollut varsinaisen taudin kanssa? Olisko siinä sitten potentiaalinen vammautuja?

Vierailija
69/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:44"]

Tuhkarokon jälkitauti voi olla aika suuden invaliditeetin aiheuttaminen, harvinaista, mutta mahdollista ja tämän nähneenä mielelläni ajattelen että yksikin rokottamatta jättäminen on tyhmyyttä.

[/quote]

Samanlaista invaliditeettia aiheuttaa tavallinen flunssa. Harvinaista, mutta mahdollista.

Vierailija
70/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sairastin tuhkarokon 10-vuotiaana, olinko viikon poissa koulusta, ei jälkitauteja, en pitänyt pahana. Sain vapaata koulusta,ei paha lainkaan. Neuvolakortista löytyy.

Vierailija
71/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:25"]

Kas kummaan kun tuhkarokosta henkiin jääneet ovat täällä kertomassa kuinka vaaraton tauti on. Vähän sama kuin jotka selviävät leukemiasta voivat tulla tänne natisemaan, että melko vaaraton tauti kyseessä, minäkin siitä parannuin. Paksusuolen syövästäkin on muutama parantunut, eli vaaraton sekin. Jees SIR, venäjälle vaan muilutus näille lastensa rokottamatta jättäneille aikuisille.

[/quote]

En tiedä kenenkään kuolleen tuhkarokkoon, vaikka 1960-luvulla syntyneistä sen suurin osa sairasti. Tuhkarokkoon kuollaan maissa, joissa on huono hygienia ja surkea elinolosuhteet. Suomi ei ole sellainen ollut vuosikymmeniin.

[/quote]

Eli esim. Ranska, Saksa ja Britannia ovat siis maita joissa on huono hygienia ja surkeat elinolosuhteet?

Tuo sun kommentti oikeastaan kertoi kaiken, nimittäin sen että sulla ei ole tuhkarokosta edes perustietoja. Hienolle perustalle tuon rokottamattomuusideologiasi perustat. Luuloille.

Vierailija
72/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:51"]

ADHD,tuo on romukoppadiagnoosi. Asperger-oireyhtymiä ei tavattu ennen vanhaan, niitä ei ollut eikä autismia. 

[/quote]

Ei tietenkään niitä ollut, koska niitä ei oltu vielä keksittykään. Ei ollut myöskään syöpää, eikä bakteereitakaan.

Vierailija
73/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:52"]

[/quote]

Lapseni on syntynyt 2001 ja hän sai keuhkokuumeen sikainfluenssarokotuksen jälkeen. Kuulemma asioilla ei ollut yhteyttä, joten mistä tiedät, että keuhkokuumeesi johtui tuhkarokosta eikä esim., aliravitsemuksesta tai huonosta hygieniasta?

[/quote]No en tiedäkään vaikka keuhkokuume rokon perään tulikin. Silloin sanottiin että on jälkitauti. Aliravittu en ollut eikä hygieniakaan ollut huono :) Ei asuttu missään tuvassa jossa ulkohuussi ym.

Vierailija
74/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tää touhu enää huolesta koska omat lapset on jo sen verran isoja ja rokotettuja. Koska heti kun saadaan oikeesti maistaa sitä ihanaa luomuelämää ja lapsia rupeaa oikeasti kuolemaan ja vammautumaan, piikille on taas jonoa. Vai mitenköhän rokotuskattavuus on alun perin saatu Suomessa ja länsimaissa yleensä näin korkealle tasolle? Olisko jotain tekemistä vaikka sen kanssa että sekä mun äidiltä että isältä on kuollut sisarus näihin tauteihin. Nyt Sitte kermaperseet haluaa taas kokeilla luomuelämää kun siitä just päästiin kymmenientuhansien vuosien kärvistelyn jälkeen. Noh, siperia opettaa.

Vierailija
75/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia vielä opettaa rokotekriittisyyttä. Heikot ne menee ensin.

76/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:48"]

Todella harvinaista tuhkarokon jälkitauti, mutta elämä on. Lastentauti ei anna aihetta paniikkiin,muille kuin rokotusfanaatikoille. Heikot sortuu elontiellä jne.

[/quote]

Justhan tossa todettiin että tuhkarokkoon sairastuneista noin yksi kolmestasadasta saa pysyvän keskushermoston vaurion ja yhtä monta kuolee taudin komplikaatioihin. Tämäkö sun mielestä on vähäinen määrä?? 

Jos yksi sadastaviidestäkymmenestä on sinun mielestöäsi "todella harvinaista" niin siihen verrattuna mikään käytössä oleva rokote ei aiheuta merkittäviä riskejä Suomessa tunnetusti haitallinen Pandermix mukaanluettuna. Se aiheutti vakavia haittoja yhdelle kymmenestätuhannesta ja narkolepsian yhdelle 25000 rokotetusta.

Tuhkarokon sairastaminen aiheuttaa lapselle kuoleman lähes sata kertaa todennäköisemmin kuin Pandermix aiheutti narkolepsian.

Vierailija
77/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpö!

Joka kylässä oli omat "löylynlyömänsä", "oudot", "kylähullut", "rasavillit" jne. Niitä sitten rangaistiin väkivallalla lapsesta lähtien.

70-luvulla oli MBD, joka ADHD yms diagnoosit ovat korvanneet.

Omalla luokallani 80-luvulla oli kaksi poikaa, jotka eivät olleet hetkeäkään paikallaan ja toinen yritti mm. polttaa luokan. Aina on ollut.

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:51"]

[/quote]

Vierailija
78/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:46"]

Sellittäkääpä tyhmemmälle, että kuinka uniikki se on?

Eli kuinka montaa eri sormenjälkeä Suomessa arvellaan olevan?

Vai onko joka kantajalla täysin omansa (jolloin ei mitää arvoa oikeudenkäynnissä)?

Vai onko Suomessa samaa sormenjälkeä kuin esim. Euroopassa tai Virossa?

[/quote]

Viruksen sormenjälki? HIV-tapauksessa täysin uniikki. Kuten DNA.

Vierailija
79/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuhkarokko ja muut lastentaudit olivat helppo nakki.Kuten moni ikäiseni muistaa. Turhaa paniikin lietsontaa. Ollaan me kovia mimmejä, toisin kuin nykyiset .

Vierailija
80/1052 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, erikoisemmat piilotettiin metsälaitoksiin, ni ei tarvittu tietää adhdstä tai autismista, ja kuolleet haudattiin hiljaisuudessa köyhäin kesken. Ja tuskin tämä kotihygienia näitä tauteja kokonaan tappaa.

empatiakin taitaa syntyä joillekin vasta sitten kun omalle kohdalle kolahtaa, siihen asti varmaan vammaisillakaan ei ole syytä elää tai pitkäaikaissairaita turhaan hoidetaan?

Ketju on lukittu.