Mieheni ei pidä meikatuista naisista
Oma mieheni ei edes haluaisi, että meikkaan. Olen kuulemma luonnonkaunis.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:52"]Oma mieheni ei edes haluaisi, että meikkaan. Olen kuulemma luonnonkaunis.
[/quote]Mitä sitten? Evvk siitä mistä miehesi pitää ja mistä ei. Hei nyt naiset, meikit pois!!! Koska aloittajan mies ei pidä meikatuista, tiedä vaikka kävelis vastaan!
[/quote]
Näinpä. Luulisi että ap on onnellinen kun on vähemmän kilpailua (jos sitä ukkoa ei muka oikeasti kiinnosta)...
En oo mitenkään hirveen yllättynyt, että tälläisten harvoin meikkaavien naisten miehet pitivät heistä enemmän ilman meikkiä. Jos pari kertaa vuodessa meikkaa, niin uskon ettei meikkaustaidot ole kovin hyvässä iskussa. Lisäksi tällöin nämä henkilöt eivät tiedä hyvistä tuotteista, vaan ostavat jotain omalle iholle sopimatonta paksua pakkelia ja säilyttävät samaa purkkia kaapissa vuodesta toiseen. Ei ihme jos meikatessa naama haisee, on luonnottoman näköinen jne.
Tottakai se ukko sitten tykkää sinusta ilman meikkiä kun meikkaustaitosi ja -tietosi ovat niin ruosteessa.
[/quote]
No itse kyllä meikkasin monta vuotta ennenkuin lopetin sen. Ja meikkasin vielä kun tapasin mieheni. Ja tykkäsi minusta alusta alkaen enemmän ilman meikkiä. Vaikka monien muiden mielestä olenkin paremman näköinen meikattuna.
Ei millään pahalla, mutta on todella paljon miehiä, jotka eivät osaa sanoa, onko meikkiä vai ei, jos on meikannut hillitysti. Munkin mies luulee mua luonnonkauniimmaksi kuin olen. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:51"]
Laittakaa vaikka Instagramiin hashtag-hakuun #nomakeup niin löytyy läjäpäin kauniita tavallisia naisia ilman meikkiä --> http://searchinstagram.com/nomakeup
[/quote]
Haha, täähän on just vitsailun aiheena, tämä instagramin #nomakeup hashtag. Koska muijat peittävät kevyesti silmänalusensa ja muut virheensä ennen kuvan ottamista. Eli n. 90% tapauksista ei todellakaan olla ilman meikkiä.
Usein löytyy myös ripsipidennykset sun muut naamasta ;) "ei se oo meikkiä"
Meikkaaminen on joku ihme pyhä lehmä, jota ei saa arvostella. En toisaalta ihmettele, koska rumalle naiselle se on oikeasti ainut tapa kokea olevansa kaunis. Mut sitä mä ihmettelen, että miksi ihan normaalit naiset pitävät sitä niin must juttuna. Miksi tarpeettomasti nostaa rimaa? Totuus on, että omalla naamallaskin sä kelpaat kapitalistien orjaksi ihan yhtä hyvin. Miksi ei riitä, että on ihan nätti, miksi pitää olla kaunis? Onko teillä oikeesti seksiseura haussa koko ajan työpaikallakin? Ehkä ne miehet ei pelkääkään sitä, että muut miehet kiinnostuu, vaan sitä että akka ylipäätään yrittää miellyttää muita miehiä. Jos omalle miehelle kelpaat vikoineen kaikkineen, niin miksi pitää hakea ihailua muualta? Varsinkin kun se ihailu ei edes kohdistu sun geneettisiin piirteisiin, vaan Lumenen tuotteiden kemialliseen koostumukseen. Mie en pidä minnään tollasia kohteliaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:43"]
Se on kyllä totta että useimmat miehet ei erota nude-meikattua meikkaamattomasta.
Olen absoluuttisen varma, ettei sellaista nudemeikkiä ole, jota en erottaisi vaimon naamalta silmät kiinni - hajusta. Voisin lyödä vetoa siitäkin, että erottaisin muiltakin naisilta, joiden omaa tuoksua en tunne. On turha väittää, että meikit eivät haise. Niissä on kymmeniä kemikaaleja ja hajusteita päälle.
Mua kiinnostaa myös että jos luonnonkauneus on ihanne niin saako naisella rehottaa kaikki karvatkin naturellina, näillä tummakarvaisillakin sääret, joillain napaan tai reisille ulottuva pöheikkö alapäässä, tummat ylähuulikarvat? Missä raja luonnolliselle ja luonnottomalle?
En pidä järkevänä jaotella tätä asiaa luonnolliseen ja luonnottomaan. Minua henkilökohtaisesti haittaa hillityssä meikissä eniten se haju. Karvat voi poistaa ilman, että jättää iholle vierasta hajua. Pidän ajelluista häpykarvoista, mutta ei se ole välttämätöntä ja muu vartalon karvoitus on yhdentekevä, jos se ei ole mitään latinoviiksivallutasoa. Suomalainen normaalikarvaisuus on OK.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:58"]
Ei millään pahalla, mutta on todella paljon miehiä, jotka eivät osaa sanoa, onko meikkiä vai ei, jos on meikannut hillitysti. Munkin mies luulee mua luonnonkauniimmaksi kuin olen. ;)
[/quote]
Eikö teidän aistiheikot miehet suutele teitä, haistele ihoanne, hypistele naamaa ja niin edelleen? Vai lemuatteko joltain henkeäsalpaavan kammottavalta hajuvedeltä niin, ettei lähellä uskalla tulitikkua raapaista aerosoliräjähdyksen pelossa?
Siis käsi ylös ne, jotka ovat oikeasti joutuneet kärsimään kanssaihmisten lemuavista meikkinaamoista?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:11"]
Siis käsi ylös ne, jotka ovat oikeasti joutuneet kärsimään kanssaihmisten lemuavista meikkinaamoista?
[/quote]
:D
Itsekin lähden tästä kohta ulos ilman meikkiä luonnollisen näköisenä,luonnollisissa auringon raidoittamissa hiuksissa. ;) Hah, ja sit totuus..Kunhan ensin vaikuttaa tää hopeahoitoaine (vetyperoksidiraidoitettuihin)hiuksiin ja kulmien kestovärin pesen pois. :D
Mun poikaystävä sanoo aina, että luonnollinen on parempi kuin meikattu jne. Mut todellisuudessa tääkin on sitä, ettei se edes tajua, että onko meikkiä vai ei ;) Sille siis meikkaaminen = sotamaalaus, näin kärjistetysti sanottuna. Meikkaan itse hillitysti ja poikaystävä huomaa tästä ehkä ripsivärin, jos alan kyselemään, et onko mulla tänään meikkiä :D
Sit tosta "haisevasta meikistä". Sanoisin, et useimmat meikkivoiteet tuoksuu (eiku haisee!!) jollekin, ainakin kevyesti. Mineraalimeikit (esim. BareMinerals) ei taas mun havaintojen mukaan tuoksu millekään, mut onhan niissä toki myös paljon vähemmän (ja paljon luonnollisempia) ainesosia kuin esim. suurimmassa osassa meikkivoiteita.
[/quote]
Kärsisin, jos ottaisin naisen, joka meikkaa usein. Muuten kuin parisuhteessa meikkaaminen on yhdentekevää, koska haju ei haittaa muuten kuin lähikontaktissa.
[/quote]
Mä oon kärsinyt. Nuoruudenaikainen ystäväni lemusi meikiltä, jos tarpeeksi lähelle menin. Ihmettelin aina, miten poikaystävänsä pystyy suutelemaan sitä naamaa. Siis ylipäätään rasvaisten huulten suuteleminen on kuvottavaa, oli se sit huulipunaa tai huulirasvaa. Mut sit vielä se haju siihen päälle. Yök! Onneks nykyään suurin osa naispuolisista ystävistäni ei meikkaa oikeastaan koskaan, tai eivät ainakaan minua varten. :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:04"]
Mun mies on samaa mieltä: en kuulemma tarvitsisi meikkiä ollenkaan. Toisaalta hän ei erota yhtään, onko minulla meikkiä vai ei. Hän siis vain LUULEE minun olevan luonnonkaunis. Meikkaan päivittäin.
[/quote]
Munkaan mies ei heti huomaa, onko mulla meikkiä vai ei. Mut mä en meikkaa juuri koskaan, joten ilmeisesti mä sit oikeasti olen luonnonkaunis. :)
Mä muuten meikkaan tasan niin paljon kuin tykkään. Mä pukeudun myös minihameisiin ja saapikkaisiin jos haluan. Miehen mielipide - niin, mikä mielipide?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:23"]
No niin, laittakaapas sitten kuvia kauniista meikkaamattomista naisista, te meikkikammoiset!
[/quote]
Tää sun kommentti tuntuu musta jotenkin ihan kauhealta. Siis ensinnäkin ajatus, että nainen ei voi olla kaunis ilman meikkiä... Ja toisekseen että sun mielestä naisen ilmeisesti PITÄÄ olla kaunis! Tämä se on suurinta naisten alistamista mun mielestä. Miehen ulkonäöllä ei ole väliä, meillä on hallituksessakin ties minkä näköistä pottunokkaa. Mutta naisen pitää olla kaunis, jotta voi työskennellä pankin tai kaupan tiskillä tai juristin sihteerinä...
Naisten olisi jo korkea aika alkaa OIKEASTI arvostamaan itseään. Sanoa, että minä olen tarpeeksi hyvä, vaikka reisissä on selluliittia ja silmien alla tummat renkaat. Minä olen tarpeeksi hyvä, koska olen pätevä ja älykäs ja ahkera. Avulias ja oikeudentuntoinen. Minun arvoni ei tule siitä, että ihossani ei ole läiskiä ja ripseni ovat tummat.
No tässä on muutama kaunis, ihan tavallinen meikitön nainen, kun niitä tuossa joku kuulutti:
https://www.dropbox.com/sh/3s28vtzakxwjf8e/rpTZUfQT2E
Varmaan kuule ihan jokaisen teidän kaveripiiristä löytyy noita meikittä kauniita naisia, ilman että tarvitsee internetistä kaivaa jotain esimerkkikuvia.
Ja numero 97 osui asian ytimeen.
En oo mitenkään hirveen yllättynyt, että tälläisten harvoin meikkaavien naisten miehet pitivät heistä enemmän ilman meikkiä. Jos pari kertaa vuodessa meikkaa, niin uskon ettei meikkaustaidot ole kovin hyvässä iskussa. Lisäksi tällöin nämä henkilöt eivät tiedä hyvistä tuotteista, vaan ostavat jotain omalle iholle sopimatonta paksua pakkelia ja säilyttävät samaa purkkia kaapissa vuodesta toiseen. Ei ihme jos meikatessa naama haisee, on luonnottoman näköinen jne.
Tottakai se ukko sitten tykkää sinusta ilman meikkiä kun meikkaustaitosi ja -tietosi ovat niin ruosteessa.
[/quote]
Toi on muuten totta!