Mieheni ei pidä meikatuista naisista
Oma mieheni ei edes haluaisi, että meikkaan. Olen kuulemma luonnonkaunis.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:35"]
Meikki tuntuu ällöttävältä, haisee pahalle, rajoittaa erityisesti silmien koskettelua,
[/quote]
Mitä ihmeen vuosikausia vanhentuneita tahmameikkejä sä käytät, jos ne tuntuu ja haisee pahalle?! Ja rajoittaa silmien koskettelua! Luojan kiitos rajoittaa, en todellakaan halua kenenkään tökkivän mun silmiä, oli niissä meikkiä tai ei.
[/quote]
Ehkä olet niin tottunut kemikaaleihisi, ettet haista sitä, mut kyllä ne tosiaankin haisee! Ja ihan turha tulla väittämään, että on olemassa tahmaton huulipuna. Ja lähinnä ajattelin, et saattaisit itse haluta koskea silmääsi, jos sinne menee esim roska, saat allergisen reaktion tai ihan vaan tunnet väsymystä. Musta olis kamalaa, jos en vois koskea naamaani aina kun huvittaa, kun pitäis pelätä et ripsarit murustuu ja huulipuna leviää. Ja ylipäätään, että häpeisin omaa ulkonäköäni niin paljon, että sitä pitäisi "korostaa" tai "häivyttää". Mut tosiaan, mähän en olekaan ruma.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:57"]
Tuollaisista miehistä tulee aina mieleen joku dominoiva naistenvihaaja.
[/quote]
Mä tiedän ainakin yhden yltiömustasukkaisen ja dominoivuuteen taipuvaisen tyypin, joka yritti saada tyttöystäväänsä olemaan meikkaamatta. "Sä oot paljon nätimpi ilman meikkiä." Todellisuudessa sellaiset ihmiset, joita kevyt ehostus ei kaunistaisi, ovat todella harvinaisia.
Mä käytän vain bb-voidetta ja aika pitkään mua miehet usein katselee. Tosin nyt tuli mieleen, että katseleeko ne sittenkin siihen tyyliin, että hirvee ämmä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:56"]
Todellisuudessa sellaiset ihmiset, joita kevyt ehostus ei kaunistaisi, ovat todella harvinaisia.
[/quote]Kauneus on katsojan silmässä?
Todellisuudessa sellaiset ihmiset, joita kevyt ehostus ei kaunistaisi, ovat todella harvinaisia.
[/quote]Kauneus on katsojan silmässä?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:45"]
Jumala ei rakasta meikkipellejä eikä heitä kunnioita yksikään mies. Meikkaaminen on merkki huonosta itsetunnosta, alhaisesta seksuaalimoraalista ja huomiontavoittelusta. Vain wt-lumput sortuvat moiseen. Meidän ylempien ei tarvitse.
[/quote]
:D
Hei, olisko nyt päivälääkkeen vuoro?
[/quote]Olipa ilmeinen vastaus yhtä ilmeisen sosiaaliluokan edustajalta.
[/quote]
Niin se koira älähtää kun kalikka kalahtaa...
Mun mies on samaa mieltä: en kuulemma tarvitsisi meikkiä ollenkaan. Toisaalta hän ei erota yhtään, onko minulla meikkiä vai ei. Hän siis vain LUULEE minun olevan luonnonkaunis. Meikkaan päivittäin.
Mun mies on samaa mieltä, luonnolliset ovat kauniimpia :) Mä käytän tosi, tosi, tosi harvoin meikkiä ja tosi vähän. Jos käyn kavereiden kanssa baarissa, kavereilla on meikit naamassa, mulla ei ja se olen silti minä, joka joutuu hätyyttelemään niitä miehiä pois.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:04"]
Mun mies on samaa mieltä, luonnolliset ovat kauniimpia :) Mä käytän tosi, tosi, tosi harvoin meikkiä ja tosi vähän. Jos käyn kavereiden kanssa baarissa, kavereilla on meikit naamassa, mulla ei ja se olen silti minä, joka joutuu hätyyttelemään niitä miehiä pois.
[/quote]Miksi käyt baareissa humputtelemassa meikattujen lumppujen kanssa etkä ole kunnon naisen tavoin kotona miehesi ja perheesi luona? Halveksuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:04"]
[/quote]
No tuollakin tuo mies nro 31 kertoi ettei resupekkana kelpaisi meikatulle naiselle eli toki sinusta luullaan ulkonäkösi perusteella että sulle kelpaa vaatimattomampikin mies.
[/quote]
Mä tiedän ainakin yhden yltiömustasukkaisen ja dominoivuuteen taipuvaisen tyypin, joka yritti saada tyttöystäväänsä olemaan meikkaamatta. "Sä oot paljon nätimpi ilman meikkiä." Todellisuudessa sellaiset ihmiset, joita kevyt ehostus ei kaunistaisi, ovat todella harvinaisia.
[/quote]
Mäkin tunnen yhden nudesti meikkaavan naisen, joka työskenteli prsotituoituna. ELi tästä voimme päätellä, että... No, emme oikeastaan mitään. Niinkuin ei siitäkään, et sä tunsit joskus jonkun psykopaatin, jolla oli mielipide meikkaamisesta.
Joo, varmaan kaikkia ihmisiä voitais meikeillä kaunistaa. Ja plastiikkakirurgialla. Ja korkeakoulusivistyksellä. Ja paljolla liikunnan harrastamisella. Täydellisiä ihmisiä kun ei oo olemassakaan. Jokainen sitten päättää kohdallaan, että koska on tarpeeksi hyvä. Minä olen päättänyt olevani tarpeeksi kaunis työpaikalle ilman meikkiäkin, useimmat naiset ilmeisesti eivät ole.
Aito kauneus tulee sitäpaitsi sisältä, sitä ei meikillä muuteta. Itsevarmuus on kaunista, se, että pitää itseään kauniina on kaunista.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:34"]Mulle sanoo aina naiset , että oon kauniimpi ilman meikkiä :D meikkaan siis joka ikinen päivä tosi huolellisesti ja pitkän kaavan kautta (tarkka pohjustus, varjostukset, korostukset, nätti silmämeikki rajauksineen jne), kumma kyllä kun miehiltä saan aina palautetta ulkonäöstäni ehostettuna ;)
[/quote]
Mä olen parille tytölle/naiselle sanonut noin ja myös tarkoittanut sitä. Koko ulkonäkö on peitetty sinne sentin meikkivoiteen alle, liian paksun ripsivärin ja huulipunan alle.
Tuossa kohtaa en mäkään ole tarkoittanut, että ei kannattaisi käyttää mitään meikkiä vaan juurikin vähän luonnollisempaa lookia.
Nämä samaiset ovat myös saaneet huomiota miehiltä... Huomioita, jollaista en ainakaan mä haluaisi saada vaikka kehuista ja flirtistä pidänkin.
Kannattaa joskus katsoa sitä ohjelmaa, missä "luonnollistetaan" niitä brittinaisia, ei heitäkään siinä meikittömiksi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:29"]
Entäs toisinpäin? Suostutteko naiset siihen että mieskin saa laittaa aamulla ripsaria, kajalia ja maapuuteria?
[/quote]
Enemmänkin voisi verrata että kontrolloisitko miehesi parran tai viiksien ajoa?
[/quote]
Meillä muuten mies kertoo mulle millaisesta meikistä mulla tykkää ja mä kerron millaisesta parrasta mä tykkään.
Molemmat kyllä tekee naamalleen mitä haluaa, mutta usein sitä myös yrittää vähän miellyttää sitä toistakin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
Mäkin tunnen yhden nudesti meikkaavan naisen, joka työskenteli prsotituoituna. ELi tästä voimme päätellä, että... No, emme oikeastaan mitään. Niinkuin ei siitäkään, et sä tunsit joskus jonkun psykopaatin, jolla oli mielipide meikkaamisesta.
Joo, varmaan kaikkia ihmisiä voitais meikeillä kaunistaa. Ja plastiikkakirurgialla. Ja korkeakoulusivistyksellä. Ja paljolla liikunnan harrastamisella. Täydellisiä ihmisiä kun ei oo olemassakaan. Jokainen sitten päättää kohdallaan, että koska on tarpeeksi hyvä. Minä olen päättänyt olevani tarpeeksi kaunis työpaikalle ilman meikkiäkin, useimmat naiset ilmeisesti eivät ole.
[/quote]
Missä työssä voi olla ilman meikkiä? Ei meidän toimistossa kyllä ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:09"]
Aito kauneus tulee sitäpaitsi sisältä, sitä ei meikillä muuteta. Itsevarmuus on kaunista, se, että pitää itseään kauniina on kaunista.
[/quote]
Itsevarma voi olla kauniisti ehostettunakin. Sisäinen kauneus ei katoa mihinkään vaikka hieman laittautuukin :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanoiko mä jossakin, että tuosta minun kokemuksestani voisi vetää jonkin absoluuttisen totuuden? Vai onko sulla nyt vaan tarve kuvitella olevasi muita fiksumpi? Mähän ihan vaan heitin oman kommenttini tuohon aiheeseen josta taas minun lainaamani kirjoittaja puhui. Hänkin sanoi "tulee mieleen", ei että "nämä miehet ovat tällaisia". Tarkkuutta vähän nyt siellä.
Heh... Tuli mieleen yks työkaveri, joka todella isoon ääneen arvostelee meikkaavia naisia ja kehuskelee, kun itsensä ei tarvi aamuisin käyttää lainkaan aikaa meikkaamiseen ja että miten ihanan vapaa on, kun ei enää meikkaa ja säälii meitä, joilla ei ole itsetuntoa liikkua ilman meikkiä.
Hänellä on nypityt ja kestovärjätyt kulmakarvat. Yläluomelle pigmentoituna rajaus. Ripset oli ennen kestovärjätyt, nyt niissä on pidennykset.
Ja koska mä laitan ripsaria aamulla, mä olen säälittävän ulkonäkökeskeinen.
no nää on näitä makuasioita mun nainenkaan ei tykkää meikkaavista miehistä
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:45"]
Jumala ei rakasta meikkipellejä eikä heitä kunnioita yksikään mies. Meikkaaminen on merkki huonosta itsetunnosta, alhaisesta seksuaalimoraalista ja huomiontavoittelusta. Vain wt-lumput sortuvat moiseen. Meidän ylempien ei tarvitse.
[/quote]
:D
Hei, olisko nyt päivälääkkeen vuoro?
[/quote]Olipa ilmeinen vastaus yhtä ilmeisen sosiaaliluokan edustajalta.