Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei pidä meikatuista naisista

Vierailija
24.01.2014 |

Oma mieheni ei edes haluaisi, että meikkaan. Olen kuulemma luonnonkaunis.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, laittakaapas sitten kuvia kauniista meikkaamattomista naisista, te meikkikammoiset!

Vierailija
62/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/05/04/article-1271848-026D22F9000004B0-376_233x376.jpg

Tällaista kaunista, aitoa naista mies kunnioittaa. Toisin kuin kaikenmaailman kevytkenkäisiä meikki-heitukoita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:13"]

Missä työssä voi olla ilman meikkiä? Ei meidän toimistossa kyllä ainakaan.

[/quote]

Suurimmassa osassa työpaikoista. Ehkä meikkiä vaaditaan johonkin mainos- tai harvoihin asiakaspalvelutehtäviin, mutta tuskinpa saisit potkuja toimistotyöstäsi meikittömyyden takia.

Vierailija
64/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:23"]

No niin, laittakaapas sitten kuvia kauniista meikkaamattomista naisista, te meikkikammoiset!

[/quote]

Minä pidän tavallisia suomalaisnaisia kauniina. Pitää olla joku erityinen ulkonäköhaitta, jotta lisääntymisikäinen nainen ei olisi kaunis.

Vierailija
65/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa kiva tietää. Niin me ihmiset ollaan erilaisia ja pidetään eri asioista. Minä pidän meikkaamisesta mutta aina sitä en jaksa tehdä. Entisen miehen mielestä olin myös kaunis ilman meikkiä tai meikillä. En antanut sen vaikuttaa meikkaamiseeni eikä hän sitä vaatinutkaan. En myöskään tullut informoimaan tästä av:lle silloin aikoinaan.

Vierailija
66/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa kiva tietää. Niin me ihmiset ollaan erilaisia ja pidetään eri asioista. Minä pidän meikkaamisesta mutta aina sitä en jaksa tehdä. Entisen miehen mielestä olin myös kaunis ilman meikkiä tai meikillä. En antanut sen vaikuttaa meikkaamiseeni eikä hän sitä vaatinutkaan. En myöskään tullut informoimaan tästä av:lle silloin aikoinaan.

Vierailija
67/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten se meikki osallistuu sun työntekoon, ettet voi tehdä töitä ilman sitä?

Saatko potkut jos et meikkaa? Olisko se laillinen irtisanomisperuste?

Siis tiedäthän hyvä ihminen, ettei kukaan muu kuin sä itse saa määrätä sun meikkaamisista.

Ja hassua, miten paljon meikkaamattomia miehiä näen päivittäin työskentelemässä jossain.

Vierailija
68/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:27"]

[/quote]

Suurimmassa osassa työpaikoista. Ehkä meikkiä vaaditaan johonkin mainos- tai harvoihin asiakaspalvelutehtäviin, mutta tuskinpa saisit potkuja toimistotyöstäsi meikittömyyden takia.

[/quote]

Kyllä meidän toimistossa kaikki juristit ovat huoliteltuja. Niin naiset kuin miehetkin. En tiedä yhtään naista joka ei ehostaisi. 

Vierailija
69/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä googlen kuvahaulla nopeasti meikittömiä naamoja. Tuo yksi taitaa olla jopa ihan suomalainen bloggaaja. Jokainen noista on kaunis ilman meikkiä.

http://is12.snstatic.fi/img/658/1288352407708.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-AzCzBrOo_jU/UK42oyvIEaI/AAAAAAAAJQg/A44sUXAWqLs/s640/IMG_6700.JPG

http://1.bp.blogspot.com/_JWLn9qj9_YY/S92sMJvtuAI/AAAAAAAAAx4/1Uqf5ukxoak/s1600/lopez.jpg

Vierailija
70/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no hiukka eri asia pistää Beyoncen ja J-Lon kuvia... Laittakaa omanne niin sitten nähdään totuus :)

Vierailija
71/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten vl-naiset sitten voi töissä olla?

Vierailija
72/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta että useimmat miehet ei erota nude-meikattua meikkaamattomasta. Mutta tämä keskustelu on ihan hölmö. Jos on tummat kulmat, tummat ripset, tasavärinen iho niin ei sitä meikkiä välttämättä tarvitsekaan. Mutta jos on vaaleakulmainen kirjavaihoinen olmi niin ihan toinen juttu. Itse olen jälkimmäistä, iho epätasaisen värinen läiskikäs plus helposti punoittava. Meikattuna olen kaunis ja saan siitä kuullakin, meikkaamattomana kauhea. Miksi en haluaisi mielummin olla kaunis? Onko läiskikkäänä suohirviönä olo joku itseisarvo? Hyvähän sitä on jeesustella meikittömyydellään jos ei meikkiä edes tarvitse. Itselläni aina cc-voide, puuteri, kulmaväri, ripsiväri ja melko nude huulipuna. En näytä meikatulta, vaan yhtä luonnolliselta kuin nämä luonnonkauniit ilman meikkiä. Mua kiinnostaa myös että jos luonnonkauneus on ihanne niin saako naisella rehottaa kaikki karvatkin naturellina, näillä tummakarvaisillakin sääret, joillain napaan tai reisille ulottuva pöheikkö alapäässä, tummat ylähuulikarvat? Missä raja luonnolliselle ja luonnottomalle?

Vierailija
73/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:41"]

Joo, no hiukka eri asia pistää Beyoncen ja J-Lon kuvia... Laittakaa omanne niin sitten nähdään totuus :)

[/quote]

Pyydettiin kuvia kauniista meikkaamattomista. Olihan tuossa yksi taviskin. Ei kai sillä ole väliä onko se julkkis vai tavis, jos se on meikkaamattomana kaunis.

Vierailija
74/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:57"]

Tuollaisista miehistä tulee aina mieleen joku dominoiva naistenvihaaja. 

[/quote]

Mä tiedän ainakin yhden yltiömustasukkaisen ja dominoivuuteen taipuvaisen tyypin, joka yritti saada tyttöystäväänsä olemaan meikkaamatta. "Sä oot paljon nätimpi ilman meikkiä." Todellisuudessa sellaiset ihmiset, joita kevyt ehostus ei kaunistaisi, ovat todella harvinaisia.

[/quote]

Mäkin tunnen yhden nudesti meikkaavan naisen, joka työskenteli prsotituoituna. ELi tästä voimme päätellä, että... No, emme oikeastaan mitään. Niinkuin ei siitäkään, et sä tunsit joskus jonkun psykopaatin, jolla oli mielipide meikkaamisesta.

Joo, varmaan kaikkia ihmisiä voitais meikeillä kaunistaa. Ja plastiikkakirurgialla. Ja korkeakoulusivistyksellä. Ja paljolla liikunnan harrastamisella. Täydellisiä ihmisiä kun ei oo olemassakaan. Jokainen sitten päättää kohdallaan, että koska on tarpeeksi hyvä. Minä olen päättänyt olevani tarpeeksi kaunis työpaikalle ilman meikkiäkin, useimmat naiset ilmeisesti eivät ole.

[/quote]

[/quote]

Esimerkiksi yliopistossa ja muissa tutkimuslaitoksissa. Meikittömyys on todella tavallista tietyissä piireissä. No, meille palkataankin päteviä ihmisiä tekemään töitä eikä nättejä ihmisiä näyttämään näteiltä.

Vierailija
75/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:38"]

Tässä googlen kuvahaulla nopeasti meikittömiä naamoja. Tuo yksi taitaa olla jopa ihan suomalainen bloggaaja. Jokainen noista on kaunis ilman meikkiä.

http://is12.snstatic.fi/img/658/1288352407708.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-AzCzBrOo_jU/UK42oyvIEaI/AAAAAAAAJQg/A44sUXAWqLs/s640/IMG_6700.JPG

http://1.bp.blogspot.com/_JWLn9qj9_YY/S92sMJvtuAI/AAAAAAAAAx4/1Uqf5ukxoak/s1600/lopez.jpg

[/quote]

No joo. Tuo alimmainen näytti oikeasti meikkaamattomalta.

Kulmat oli kuitenkin muotoiltu niin voimakkaasti, ettei nyt ihan luonnonkauniista menisi ;)

Keskimmäisellä oli selvästi silmämeikkiä ja huulipunaa (+ melko varmasti täytettä huulissa).

Ylimmäinen oli niin epätarkka kuva, ettei sen perusteella voi sanoa yhtään mitään.

Vierailija
76/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mitenkään hirveen yllättynyt, että tälläisten harvoin meikkaavien naisten miehet pitivät heistä enemmän ilman meikkiä. Jos pari kertaa vuodessa meikkaa, niin uskon ettei meikkaustaidot ole kovin hyvässä iskussa. Lisäksi tällöin nämä henkilöt eivät tiedä hyvistä tuotteista, vaan ostavat jotain omalle iholle sopimatonta paksua pakkelia ja säilyttävät samaa purkkia kaapissa vuodesta toiseen. Ei ihme jos meikatessa naama haisee, on luonnottoman näköinen jne.

Tottakai se ukko sitten tykkää sinusta ilman meikkiä kun meikkaustaitosi ja -tietosi ovat niin ruosteessa.

Vierailija
77/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:52"]Oma mieheni ei edes haluaisi, että meikkaan. Olen kuulemma luonnonkaunis.

[/quote]Mitä sitten? Evvk siitä mistä miehesi pitää ja mistä ei. Hei nyt naiset, meikit pois!!! Koska aloittajan mies ei pidä meikatuista, tiedä vaikka kävelis vastaan!

Vierailija
78/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä jankutus ja vastakkainasettelu! Enpä ole koskaan ajatellutkaan että joku meikkaamaton hiiri vetää herneet nenään muiden naisten laittautumisesta. Mä en edes huomaa teitä!

Vierailija
79/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 12:49"]

Voi luoja mikä jankutus ja vastakkainasettelu! Enpä ole koskaan ajatellutkaan että joku meikkaamaton hiiri vetää herneet nenään muiden naisten laittautumisesta. Mä en edes huomaa teitä!

[/quote]

Enemmän musta tuntuu, että meikkaajat vetää herneet meikkaamattomuudesta.

Vierailija
80/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaikka Instagramiin hashtag-hakuun #nomakeup niin löytyy läjäpäin kauniita tavallisia naisia ilman meikkiä --> http://searchinstagram.com/nomakeup