Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei pidä meikatuista naisista

Vierailija
24.01.2014 |

Oma mieheni ei edes haluaisi, että meikkaan. Olen kuulemma luonnonkaunis.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä tykkää musta luonnonkauniina. Eli silloin kun mulla on valokynää, bb-voidetta, puuteria, poskipunaa, kevyet rajaukset ja ripsaria ;) Toisaalta tykkää kyllä mun juhlameikistä, mutta sanoo, että pelottaa koskea muhun (ettei mee pilalle). Miehet on hassuja. Mä meikkaan tosin just oman mieleni mukaan.

Vierailija
22/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin miehen kanssa joka ei pitänyt siitä että meikkasin, "olet paljon parempi ilman, luonnon kaunis blabla.." oikeasti hän ei ollut aivan suoraan sitä mieltä, hän vaan oli niin mustasukkainen jos joku muu mies saattoi huomata minut meikattuna. Lopulta rupesi aina piikittelemään että nooh kelle sitä nyt laittaudutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:29"]Entäs toisinpäin? Suostutteko naiset siihen että mieskin saa laittaa aamulla ripsaria, kajalia ja maapuuteria? 

[/quote]

Mies ei meikkaa. Jos meikkaa, niin voi etsiä itselleen uuden kumppanin.

Vierailija
24/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:19"]Minä voin luonnonkauniita naisia aidosti ihailevana miehenä kertoa, että ei se aina ole mitään mustasukkaisuutta ja kontrollinhalua. Meikattu iho on jotenkin teennäisen muovisen näköinen ja haisee pahalle. Mutta tietysti annan vaimon meikata töihin, juhliin ja omiin menoihinsa sen minkä haluaa, kunhan hän on minun kanssa ollessani ilman eikä vaadi meikkiä kauppareissuille ym. arkitoimiin. Meillä tulisi enemmän ongelmia, jos olisin "normaali" meikkauksesta pitävä mies, koska vaimo ei pidä meikkaamisesta ja tekee sitä lähinnä vain juhliin ja vastaaviin erityisiin menoihin.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Meikitön luomunainen viehättävin.

t. Normaali suomalainen perusäijä

[/quote]

Tuosta meikittömyyden ihannoimisesta on tehty tutkimus.

Siinä selvisi, että nämä meikittömyyttä ihannoivat miehet ymmärsivät meikkaamisen tarkoittavan sotamaalauksen tekemistä.

Tässä tutkimuksessa eivät kuitenkaan kauneimmiksi valinneet täysin meikittömiä naisia, vaan ne naiset joilla oli taidokkaasti tehty nude-meikki. Näitä nude-meikattuja miehet luulivat meikkaamattomiksi.

Hyvä nudemeikki taitaa itse asiassa olla useimpien mielestä se kaunein.

Sotamaalauksista en ole oikeassa elämässä kuullut kenenkään pitävän.

Vierailija
25/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoo aina naiset , että oon kauniimpi ilman meikkiä :D meikkaan siis joka ikinen päivä tosi huolellisesti ja pitkän kaavan kautta (tarkka pohjustus, varjostukset, korostukset, nätti silmämeikki rajauksineen jne), kumma kyllä kun miehiltä saan aina palautetta ulkonäöstäni ehostettuna ;)

Vierailija
26/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:29"]

Entäs toisinpäin? Suostutteko naiset siihen että mieskin saa laittaa aamulla ripsaria, kajalia ja maapuuteria? 

[/quote]

Enemmänkin voisi verrata että kontrolloisitko miehesi parran tai viiksien ajoa?

Vierailija
27/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kalahti kapula monella nilkkaan. :D Ette taida itse kehdata näyttää omaa naamaa ilman meikkiä, rumilukset!

Itse olen ap:n miehen kanssa samaa mieltä. Jos nainen ei ole kaunis luonnostaan, niin ei sen tarvi sitten olla sitä koskaan. Mitä ihmeen kaksinaismoralismia tämä on, että toisen sukupuolen pitää piilottaa kaikki kauneusvirheensä kemikaalikerroksen alle, mutta toiselle sukupuolella riittää kun käy suihkussa ja katkoo karvojaan joskus. Meikki tuntuu ällöttävältä, haisee pahalle, rajoittaa erityisesti silmien koskettelua, maksaa paljon ja vie kallisarvoista aikaa muilta jutuilta. Meikkiteollisuus myös on aiemmin tappanut miljoonittain koe-eläimiä ja tuhlannut korvaamattomia luonnonvaroja. Vain siksi, että rumat ämmät eivät ole sinuja oman rumuutensa kanssa. Ihmiskunta voisi jopa evolutiivisesti kehittyä kauniimpaan suuntaan, jos rumat naiset eivät huijaisi meikkien avulla miehiä lisääntymään kanssaan.

Toisaalta en varmaan olisi itsekään tätä mieltä, jos olisin tyypillinen vaaleakarvainen suominainen, joka joutuu joka aamu piirtämään itselleen kulmakarvat ja ripset näyttääkseen ihmiseltä. Ajattelisin varmaan itsekin silloin, että "meikkaaminen on perushuomaavaisutta muita ihmisiä kohtaan". Jännä että miesten ei kuitenkaan tarvi moista huomaavaisuutta osoittaa.

Vierailija
28/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:29"]

Entäs toisinpäin? Suostutteko naiset siihen että mieskin saa laittaa aamulla ripsaria, kajalia ja maapuuteria? 

[/quote]

Aivan vapaasti saa meikata minun puolestani. Minua ei ikivanhat sukupuoliroolit kiinnosta, rajoja saa rikkoa ihan miten huvittaa.

Vierailija
29/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet muotoilevat viiksiä, partaa jne näyttääkseen siistimmältä.

Minä meikkaan itseni takia. Voin näyttäytyä ilman meikkiä, mutta tykkään meikkaamisesta ja se on minulle harrastuksen kaltainen asia. 

Vierailija
30/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:35"]

Meikki tuntuu ällöttävältä, haisee pahalle, rajoittaa erityisesti silmien koskettelua,

[/quote]

Mitä ihmeen vuosikausia vanhentuneita tahmameikkejä sä käytät, jos ne tuntuu ja haisee pahalle?! Ja rajoittaa silmien koskettelua! Luojan kiitos rajoittaa, en todellakaan halua kenenkään tökkivän mun silmiä, oli niissä meikkiä tai ei.

Vierailija
31/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:23"]

Hei 11

SINÄ annat vaimon meikat töihin ja juhliin kunhan vaimo on ilman meikkiä SINUN kanssasi...huh huh...vaimosi on aikuinen ihminen eikä tarvitse sinun lupaasi!

[/quote]

En minä tietenkään tarkoittanut mitään lupien myöntämisiä. Jos hän haluaisi kulkea aina pakkelit naamalla, niin tietenkin kulkisi, mutta sitten me olisimme todennäköisesti muutenkin epäyhteensopivia. Tuskin koskaan yhteen ajautuneetkaan, koska minä en edes yrittäisi iskeä ulkonäkökeskeiseltä vaikuttavaa naista, enkä resupekkana kelpaisi, vaikka yrittäisinkin.

Vierailija
32/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni pitää enemmän luonnollisuudesta. Ei pidä värjätyistä hiuksista ja meikeistä. Ja sama maku on minullakin, en tykkää meikata koska näytän mielestäni aina ihan luonnottomalta niin.

Silloin kun vielä meikkasin, niin opin kyllä, että muiden mielestä olen silloin kauniimpi ja varsinkin miesten huomiota sai enemmän. Ja ymmärrän sen kyllä, kyllä minä osaan katsoa muiden silmin tätä maailmaa ja näen vallitsevat kauneuskäsitykset ja ihanteet. Ja sen, että meikitön usein erottuu joukosta kalpeana ja värittömänä. Mutta minun omasta mielestäni jokainen on kaunein ilman meikkiä, luonnollisena ja minä haluan ympärilleni ihmisiä, joiden mielestä olen kaunis juuri tällaisena kuin olen. Haluan huomiota niiltä ihmisiltä, joiden mielestä olen kaunis juuri tällaisena.

Tuntuu, että monet meikkaavat siksi, että muiden silmissä olisi sitten kauniimpi vaikka AIVAN SATAVARMASTI jokaiselle naiselle olisi helpompaa, käytännöllisempää ja mukavampaa jättää meikkaamatta. Minulla ei ainakaan ole mitään tarvetta miellyttää ulkonäöllisesti ketään muuta kuin omaa itseäni. Ja jos minun tarvitsee meikata naamani miellyttääkseni itseäni, on ehkä aika korjata jotain asennenappulaa oman pään sisällä.

Vierailija
33/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:19"]Minä voin luonnonkauniita naisia aidosti ihailevana miehenä kertoa, että ei se aina ole mitään mustasukkaisuutta ja kontrollinhalua. Meikattu iho on jotenkin teennäisen muovisen näköinen ja haisee pahalle. Mutta tietysti annan vaimon meikata töihin, juhliin ja omiin menoihinsa sen minkä haluaa, kunhan hän on minun kanssa ollessani ilman eikä vaadi meikkiä kauppareissuille ym. arkitoimiin. Meillä tulisi enemmän ongelmia, jos olisin "normaali" meikkauksesta pitävä mies, koska vaimo ei pidä meikkaamisesta ja tekee sitä lähinnä vain juhliin ja vastaaviin erityisiin menoihin.

[/quote]

Ei todellakaan nykyään Ole mikään muovinen iho, meikit on kehittyneet paljon.

Vierailija
34/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Olen vaaleakarvainen ja erittäin kalpeaihoinen suomalaisnainen, jolla on leveät leukaperät eikä mitenkään siro naama muutenkaan. Ja jonka ripset ja kulmat eivät juurikaan näy luonnollisen värisenä. Kyse ei siis ole siitä että näyttäisin jotenkin meikatulta meikittömänäkin, niinkuin aika monet tummahipiäiset.

t. 32

Vierailija
35/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:19"]Minä voin luonnonkauniita naisia aidosti ihailevana miehenä kertoa, että ei se aina ole mitään mustasukkaisuutta ja kontrollinhalua. Meikattu iho on jotenkin teennäisen muovisen näköinen ja haisee pahalle. Mutta tietysti annan vaimon meikata töihin, juhliin ja omiin menoihinsa sen minkä haluaa, kunhan hän on minun kanssa ollessani ilman eikä vaadi meikkiä kauppareissuille ym. arkitoimiin. Meillä tulisi enemmän ongelmia, jos olisin "normaali" meikkauksesta pitävä mies, koska vaimo ei pidä meikkaamisesta ja tekee sitä lähinnä vain juhliin ja vastaaviin erityisiin menoihin.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Meikitön luomunainen viehättävin.

t. Normaali suomalainen perusäijä

[/quote]

Pitääks myös alapää olla luonnonkauniina reuhkana? Entä kainalo ja lulmakarvat?

Vierailija
36/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei rakasta meikkipellejä eikä heitä kunnioita yksikään mies. Meikkaaminen on merkki huonosta itsetunnosta, alhaisesta seksuaalimoraalista ja huomiontavoittelusta. Vain wt-lumput sortuvat moiseen. Meidän ylempien ei tarvitse.

Vierailija
37/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:33"]

Hyvä nudemeikki taitaa itse asiassa olla useimpien mielestä se kaunein.

Sotamaalauksista en ole oikeassa elämässä kuullut kenenkään pitävän.

[/quote]

Minäkin olen samaa mieltä, jos arvio tehdään kuvasta tai matkan päästä. Mutta parisuhteessa tulee suudeltua ja katsottua läheltä, jolloin huomaa sen miltä meikki haisee ja miten se tuhoaa ihon luonnollisen pintatekstuurin ja saa sen näyttämään keinotekoiselta. Minusta vähän parantunut pitkän matkan ulkonäkö ei kompensoi sitä haittaa.

T: 11

Vierailija
38/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:45"]

Jumala ei rakasta meikkipellejä eikä heitä kunnioita yksikään mies. Meikkaaminen on merkki huonosta itsetunnosta, alhaisesta seksuaalimoraalista ja huomiontavoittelusta. Vain wt-lumput sortuvat moiseen. Meidän ylempien ei tarvitse.

[/quote]

:D

Hei, olisko nyt päivälääkkeen vuoro?

Vierailija
39/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sanoi minulle samaa, ei tarvitse meikata. Silti samaan aikaan jahtasi baareissa sotamaalattuja blondeja :D

Vierailija
40/98 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:26"]

Mies ei halua että sinä meikkaat, sillä pelkää että joku toinen mies saattaisi kiinnostua sinusta.

Milla muilla tavoilla miehesi sinua kontrolloi?

[/quote]

Onko sulla oikeesti niin huono itsetunto, että kuvittelet miesten kiinnostuvan sinusta vain meikattuna? Sitten kuvittelet vielä, että se pätee muihinkin naisiin.

En ole ap, mutta kyllä mun miehen pitää ainakin olla "huolissaan" muiden miesten kiinnostumisesta myös silloin, kun mulla ei ole meikkiä. (Eli oikeastaan joka päivä.)

Ja sille, joka sanoi, että miehet katselee muita meikattuja naisia ihaillen, mutta oma muija ei sais näyttää miltään... Missä aineissa olet? Kai miehet nyt ennenkaikkea toivoo, et se oma muija olis pantavan näköinen, kun sitä nyt tulee kaikkein useimmin ainakin painettua. Voisko olla, et jotkut miehet ihan oikeesti tykkää enemmän meikkaamattomasta naisesta, eikä tämän mielipiteen ilmaiseminen ole mikään patriarkaalinen yritys alistaa naista?

Meikitöntä naamaa voi olla miehen mielestä kivempi pusutella ja kosketella. Näykkäistä vähän leuasta, silitellä poskea, maistella huulia... Mut ei, varmaan on paljon kivempi kun läsnä on koko ajan Maybellinen tunkkainen tuoksu, ja vaatteet täynnä meikkitahroja. Eivät useimmiten lähde pesussa.