Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te tulkitsette Chisun biisin TIE?

Vierailija
23.01.2014 |

Moi!

Chisun biisissä "Tie" lauletaan jotenkin niin, että

"Oon tukkani kihartanut

silkki mun lanteita peittää

Enkä takaovee lukinnut

jos sitä mieluummin haluat käyttää"

Siis sori nyt vaan, mutta voiko tuota tulkita muuten kuin viittauksena anaaliseksiin?! :D Olenko aivan pimeä, kun ensimmänen mielikuva mikä mulle tuosta tulee, on jotain tuommoista?! Ja siis itse en sen puolen hommista välitä, joten aihe ei ole lähellä sydäntä tms... :)

Miten te muut sen tulkitsette?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
2/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee minullekin mieleen. Mieheni kysyi myös kuullessaan biisin ekaa kertaa, että eikö tuo viittaakin siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no kai se sitten viittaa siihen jos se kaikille tulee mieleen :) Se biisi hämmentää mua monella tapaa, eikä tämä mielikuva vähennä hämmennystä yhtään :)

- ap

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:46"]

Se tulee minullekin mieleen. Mieheni kysyi myös kuullessaan biisin ekaa kertaa, että eikö tuo viittaakin siihen.

[/quote]

Vierailija
4/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Chisu sen tulkitsee riittävän hyvin, joten ei minun tarvitse.

Vierailija
5/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käsittänyt, että biisi kertoo siitä, kuinka hän on se ns. toinen nainen. Joten itse olen ajatellut tuon liittyvän juuri siihen salailuun. Mutta jokainen toki tulkitsee kuinka tahtoo, itselle ei kyllä tuollainen vaihtoehto tullut pieneen mieleenkään :D

Vierailija
6/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:19"]

Minä olen käsittänyt, että biisi kertoo siitä, kuinka hän on se ns. toinen nainen. Joten itse olen ajatellut tuon liittyvän juuri siihen salailuun. Mutta jokainen toki tulkitsee kuinka tahtoo, itselle ei kyllä tuollainen vaihtoehto tullut pieneen mieleenkään :D

[/quote]

Minä taas niin että miehellä on liikkkuva työ, ja kun tulee kotiin, ei vaimo halua tietää jos mies on pettänyt.

Vierailija
7/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viilettää teillä tietämättömillä ja pettää. Nainen odottaa kotona ja antaa anteeksi yhä uudelleen. Ei halua tietää mitä siellä tiellä tapahtuu, vaikka aavistus on.

Vierailija
8/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denialistinen pettäjän nainen. Eikä tuo takaovi taida seksiin viitata.

Vierailija
10/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina ajatellut, että mies on jotenkin niin "häpeissään" poissaolosta ja pettämisestään, että haluaisi luikkia "takaovesta". En osaa selittää kunnolla!

Mutta juu, ei mullekaan tuo anaali tullut mieleen, mutta hyvä vaihtoehto sekin :DD

Vierailija
11/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt tota ja päätynyt vaan siihen että sanoitus on hemmetin etevä, koska sen voi tulkita mielensä mukaan. Ihan saletisti Chisu on ymmärtänyt biisin tehdessään että anaalitulkinta on mahdollinen kuulijoiden päässä.

Vierailija
12/13 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:24"]

Mies viilettää teillä tietämättömillä ja pettää. Nainen odottaa kotona ja antaa anteeksi yhä uudelleen. Ei halua tietää mitä siellä tiellä tapahtuu, vaikka aavistus on.

[/quote]

Jep, epätoivoinen nainen joka tekee mitä vain, ettei mies vaan jättäisi.

Vierailija
13/13 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tulee heti mieleen Chisu peppuseksistä nauttimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän