Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta! Sain kaikki ulosottovelkani maksettua :)

Vierailija
22.01.2014 |

Ollessani nuori sen aikainen poikakaverini pilasi luottotietoni. Maksettavaa tuli lähestulkoon 10 000€ joka oli paljon 18-vuotiaalle tytölle. No, ennen kuin menivät ulosottoon hölmöilin itsekin tuohon vielä 1000€ mutta siinä vaiheessa ei millään ollut minulle väliä. No, sen hinnan maksoin elämän oppitunnista ja hyväksikäytöstä. Vähän katkera olen vieläkin, mutta hieman helpotti kun tänään ulosottovirastoon soittaessani virkailija kertoi että kaikki on maksettu! Viimeisestä veronpalautuksesta meni loput.

Olen niin onnellinen :-) ja vasta 22-vuotias!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
2/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, what a glorious day! Onnea! Tää on sulle juhlapäivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Onnittelut!

Vierailija
4/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani nuori 18-v... ...ja vasta 22. No joo.

Mutta onneksi olkoon. 10000 jaettuna neljällä on siis about 2500 e vuodessa. Jaettuna kuukaudelle parisataa. No, jos oot töissä ja elät itsekses, ei mitenkään mahdotonta. Jos oot opiskelija niin "töitä" tehden voi toki maksaa juu.

Vierailija
5/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia! Niin tosiaan on juhlapäivä ja palkitsen itseni katsomalla Gossip Girliä pikkuisen shamppanjapullon kanssa :-) luulin tänään ulosottovirastoon soittaessani että velkaa on vielä ainakin 1000€, mutta yllätys oli suuri kun velka olikin jo maksettu. Nyt enää 2100€ opintolainaa taakkana.

Vierailija
6/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:32"]Ollessani nuori 18-v... ...ja vasta 22. No joo.

Mutta onneksi olkoon. 10000 jaettuna neljällä on siis about 2500 e vuodessa. Jaettuna kuukaudelle parisataa. No, jos oot töissä ja elät itsekses, ei mitenkään mahdotonta. Jos oot opiskelija niin "töitä" tehden voi toki maksaa juu.

[/quote]

Kyllä, olen opiskelija :) olen ollut kesätöissä, ja 1,5v ehdin olla töissäkin ennen kuin pääsin haluamasni opiskelupaikkaan. Silloin meni 2/3 palkasta suoraan ulosottoon. Tiukkaa on ollut mutta onneksi se on nyt ohi. Ja toki siis olen edelleenkin nuori mutten läheskään yhtä naiivi kuin 18-vuotiaana.

Vierailija
7/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku toinen voi pilata sinun luottotietosi? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Etkö kuitenkin ole itse ollut sinisilmäinen?

Ainoa syy voi olla se, että olet mennyt takaamaan lainan tyhmyyttäsi.

Vierailija
8/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2018 saat luottotiedot takaisin ja olet silloin vasta 26. Hyvä ikä hakea asuntolainaa :)

Vierailija
9/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:39"]Miten joku toinen voi pilata sinun luottotietosi? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Etkö kuitenkin ole itse ollut sinisilmäinen?

[/quote]

No johan totesin että olen ollut naiivi. Oma vika siis. Kyllä, takasin 5000€ lainan ja sen lisäksi tämä hurmuri otti nimissäni pikavippejä. Fiksuna tyttönä pidin pankkitunnukset teipattuna avainlukulistaan.. :) läksy opittu.

Ja tosiaan tämän hetkinen koulu loppuu kun olen 25, joten luottotiedot puhdistuvat toivonmukaan samoihin aikoihin kun saan vakkarityön.

Vierailija
10/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:41"]

Eli 2018 saat luottotiedot takaisin ja olet silloin vasta 26. Hyvä ikä hakea asuntolainaa :)

[/quote]

Tai jopa jo aiemmin, niissähän on jotain porrastusta. Ollut ainakin ennen. Mun luottotiedot meinaan palautuivat kahdessa vuodessa, mutta ulosotossa ei käynytkään kuin muutaman satasen lasku, meni vaan suoraan luottotiedot eikä auttanut vaikka maksoin heti.

Vierailija
11/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kundi ei joutunut vastuuseen!

Hyvä Suomi! Ja et tietenkään saa edes julkaista äijän nimeä ilman rangaistusta .

Vierailija
12/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Kiva kuulla noita selviytymistarinoita

Vierailija
13/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Hieno suoritus!! Tsemppiä tulevaisuuteen :)

Vierailija
14/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Itselläni tuo savotta oli ohi viime heinäkuussa. Helppoahan se oli työssäkäyvän maksaa, ei tehnyt isoa lovea rahallisesti, mutta se hillitön vitutus ja itsensä henkinen ruoskinta joka ikinen tilipäivä. Ja minulla myös syynä oma naivius, oman elämän hallitsemattomuus.

Vierailija
15/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori jos tyhmä kysymys mutta miten ei voi tietää paljonko on ulosotossa velkaa?Kun luulit että vielä 1000€, mikä on tosi paljon. en tiedä miten toi ulosotto toimii niin olin kuvitellut että siinä on kokoajan ihan tilanteen tasalla .

kiva että sait maksetuksi vaikka vihaksi pistää jos se exäsi ei joudu vastuuseen.

Vierailija
16/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Jee!

Kun tilaat maksullisen (n. 7€) otteen luottotiedoistasi, näet tarkat päivämäärät milloin nimesi puhdistuu. Eri tyyppisissä veloissa kestää eri aikoja.

Vierailija
17/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:32"]

Ollessani nuori 18-v... ...ja vasta 22. No joo.

[/quote]

Sehän riittää kun tekee kerran kuussa "töitä".

Vierailija
18/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:32"]

Niin tosiaan on juhlapäivä ja palkitsen itseni katsomalla Gossip Girliä pikkuisen shamppanjapullon kanssa

[/quote]

Kossikööli kuten mainoksen nainen sanoo!

Vierailija
19/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, mahtavaa!

Niin kiva lukea tälläistä että nuori aikuinen voi olla fiksukin eikä pistää koko elämäänsä lekkeriksi. Mulle 10 000 euroa on tosi iso summa ja suht lyhyessä ajassa sait asiasi kuntoon, onnea! :) Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuudessa! :)

Vierailija
20/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:39"]Miten joku toinen voi pilata sinun luottotietosi? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Etkö kuitenkin ole itse ollut sinisilmäinen?

[/quote]

No johan totesin että olen ollut naiivi. Oma vika siis. Kyllä, takasin 5000€ lainan ja sen lisäksi tämä hurmuri otti nimissäni pikavippejä. Fiksuna tyttönä pidin pankkitunnukset teipattuna avainlukulistaan.. :) läksy opittu.

Ja tosiaan tämän hetkinen koulu loppuu kun olen 25, joten luottotiedot puhdistuvat toivonmukaan samoihin aikoihin kun saan vakkarityön.

[/quote]

Jolloin teit varmasti rikosilmoituksen niin että tämä hurmuri maksoi itse velkansa pois? Katsos kun kukaan ei ole velvollinen maksamaan velkaa mitä ei ole ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi