Ei voi olla totta! Sain kaikki ulosottovelkani maksettua :)
Ollessani nuori sen aikainen poikakaverini pilasi luottotietoni. Maksettavaa tuli lähestulkoon 10 000€ joka oli paljon 18-vuotiaalle tytölle. No, ennen kuin menivät ulosottoon hölmöilin itsekin tuohon vielä 1000€ mutta siinä vaiheessa ei millään ollut minulle väliä. No, sen hinnan maksoin elämän oppitunnista ja hyväksikäytöstä. Vähän katkera olen vieläkin, mutta hieman helpotti kun tänään ulosottovirastoon soittaessani virkailija kertoi että kaikki on maksettu! Viimeisestä veronpalautuksesta meni loput.
Olen niin onnellinen :-) ja vasta 22-vuotias!
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:48"]
Edelliselle vastaajalle kysymys:
Missä omat vanhempasi tai sisaruksesi olivat kun olisit heitä tarvinnut?
[/quote]
Muutaman sadan kilometrin päässä tietämättömänä kaikesta. Toki sitten loppuvaiheessa suhdetta kerroin heille ja sain sitä kautta apua. Mutta niin kauan kun elin siinä uskossa, että olen itse mielisairas ja huono ihminen, en uskaltanut kertoa kenellekään.
Mulla on ihan samanlainen tarina. Mies oli huikean komea ja karismaattinen, kaikenkaikkiaan hyvin vakuuttava. Teimme lapsiakin. Alkoi samanlainen meno, minut pakotettiin suostumaan kaikenlaisiin velkoihin ja pahoinpitely tuli myös mukaan kuvioihin. Nyt makselen vielä monen monta vuotta :(
Onneksi olkoon ap!