Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi maksatte huimia summia vauvojenne vaatteista?

Vierailija
22.01.2014 |

Eli kysymys on tuossa otsikossa jo, mutta lisätään vielä että, mikä niissä esim, MeandI vaatteissa maksaa, muuta kuin se merkki? Onko ne jotenkin laadukkaampia parempia ja hienompia kuin esim vastaavat lindexin tai muiden ketjuliikkeiden myymät? Lapsi ja vauvahan kuitenkin kasvaa nopeasti ulos niistä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten Småfolk ajattelee puuvillaisen ruokalapun puhdistuvan 30 asteessa, kuten pesuohjeessa lukee? Vai onko se vain koriste-esine? Kuumemmassa pesen, koska se on vain ruokalappu. Mutta ihmetyttää.

Vierailija
2/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me and i vaatteet ovat ihanan värikkäitä, siksi ostan niitä JOS saan alennuksella. puoleen hintaan voin ostaa, mieleenkään ei tulisi maksaa bodysta 30 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh meandi ja muut vastaavat törkykalliit merkit (kuten Smålfolk) ei tosiaan ole laadukkaampia kuin esimerkiksi henkkamaukan vaatteet, vaan meillä ne ovat kestäneet kaikkein huonoimmin. Esimerkiksi pilvibodyt ovat menneet niin nopeasti niin huonoon kuntoon ettei niitä ole kehdannut laittaa lapsen päälle kuin ihan kotioloissa. 

Mutta pieni lapsi on kiva pukea kivasti, varsinkin pojille on kiva ostaa jotain joka on värikästä ja hauskaa, eikä näytä siltä kuin se olisi ostettu Suomen Depressioliiton Keskusvarastosta, miltä osa poikien vaatteista näytti vielä muutamia vuosia sitten (nythän ihan marketeissakin on värikästä vaatetta, pojillekin). Tämä oli se suurin syy, miksi ostin pienille pojilleni meandia ja muita samantyyppisiä vaatteita.

Jos joku haluaa ostaa kalliita vaatteita, niin eihän se muilta ole pois. Elämän pieniä hupeja. :)

Vierailija
4/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan alesta ja kirppiksiltä. Hämmästyin ihan kun vähän varakkaampi pariskunta toi vauvalle bodyn ja housut yht n. 30e. Jokunen päivä yhdestä kuukaudesta mahtui ja vauva kasvoi. Kun eihän niitä joka päivä pidetä samoja. Kerran viikossa pesen lasten pyykit. Vauva täytti 1v ja kävin tänään ostamassa ekat omat bodyt alesta. Muuten mennyt kierrätetyillä vaatteilla isoveljeltä ja serkuilta.

Vierailija
5/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne Me&I  vaatteet sitten maksavat normaalisti? Kummilapsen äidille olen niitä kirpputoreilta katsellut ja tuntuu melko kohtuuttomalta maksaa esim 12 e kuluneesta, nukkaantuneesta t-paidasta!

Vierailija
6/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vauva on mulle ennen kaikkea asuste ja imagon kohottaja. Siks mä puen sen mini rodiniin ja metsolaan yms.

Vierailija
7/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pak´ko sanoa, että kyllä ne meandit kestää enemmän kuin esim. henkkamaukat. Monen lapsen kokemus on meandin niistä veloushousuista ja todella kestävät! Samoin ne paksummat paidat (pitkähiha tai t-paita) kestävät täysin kuosissaan monta kertaa pitempään kuin halvat ohuet paidat. Halpoja kun kerran pesee, niin saumat kiertää niin vinoon, ettei mitään jakoa. Samoin kuin henkan leggareilla lapsi leikkii ja on kontillaan lattialla parinä päivänä, niin reikä on jo polvessa. Kalliimmilla ei ole tätä ongelmaa. Niin se vain on. 

Vierailija
8/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin moni tunnustaa olleensa kutsuilla ja "pakko-ostaneensa" kunnei kehtaa olla tilaamatta mitään ja kaikki mamma-kaverit tilaa muksuilleen niin ei uskalleta olla erilaisia?

Vierailija
9/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi Småfolk. Pesuohje 30 astetta. Väriä päästävä, pesuvesi vihreää vaikka siinä lämpötilassa. Naurettavaa. Halvemmista ei lähde värit ja saa pestä kuumassa puhtaaksi. Vai enkö ymmärrä jotakin?

Vierailija
10/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lapselleni ihan mitä itse haluan. En osta vaatteita hinnan tai merkin perusteella, vaan sen miltä ne näyttää. Haluan pukea lapseni oman makuni mukaan kauniisti. Kun kasvaa isoksi, ei varmasti enää suostu pitämään niitä äidin mielestä kivoja vaatteita, joten nautin "vallastani" nyt :D

Vierailija
11/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 19:35"]

Ostan lapselleni ihan mitä itse haluan. En osta vaatteita hinnan tai merkin perusteella, vaan sen miltä ne näyttää. Haluan pukea lapseni oman makuni mukaan kauniisti. Kun kasvaa isoksi, ei varmasti enää suostu pitämään niitä äidin mielestä kivoja vaatteita, joten nautin "vallastani" nyt :D

[/quote]

Niin minäkin, mutta löydän kivoja vaatteita kirpparilta.

Vierailija
12/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&I oli kova sana joskus 3 vuotta sitten...

Småfolkia en nyt menis kokonaista yhden paidan käyttökokemuksella arvostelemaan edes. Meillä on ollut suoraan sanottuna kymmeniä Småfolkin vaatteita ja ikinä yksikään niistä ei ole värjännyt mitään.

Meillä on ollut myös kymmeniä Henkkamaukan vaatteita, eikä niissäkään ole ollut mitään huomautettavaa.

Vierailija
13/15 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokonainen yksi paita kyllä minulle kertoo tarpeeksi. Enhän missään nimessä mene toista ostamaan, kyllä tämä kokeilu riittää. Minulla ei mikään vaate ole aiemmin päästänyt väriä, joten se on silloin kyllä huonon laadun merkki. Jaa, päästihän ne p.o.p:n äitiysfarkut väriä, joten en osta sieltäkään enää mitään. Ihmetytti kun pitäisi raskaana ollessa välttää myrkkyjä entistä enemmän, niin ekana törmää väriä päästäviin äitiyshousuihin.

Vierailija
14/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta meandin laatu on hyvä. Monen vuoden kokemus niistä. Mutta ostan vain niiden nettikaupasta silloin, kun on esim. 50 % alet meneillään. Käyn niillä kutsuillakin, kun ystävät pyytää, mutta tuskin koskaan ostan sieltä mitään. Menen vain, jos ystävä tarvii lisävieraita, jotta saa itse paremman emännänpalkkion :)