Kertokaa viikonlopustanne!
Mitä olette tänä viikonloppuna tehneet? Onko ollut mukavaa? Mitä olisitte halunneet tehdä? Mikä oli parasta? Mikä harmitti?
Perjantai: Lähdin töistä jo klo 14, oIin kotona klo 15. Nukuin päiväunet 16-17.30, kunnes mies tuli kiskomaan mut ylös. Olin väsynyt ja kiukkunen. Koko viikon herännyt 4.50. Kiukuttelun, itkun ja miehen suostuttelun jälkeen lähdettiin kaupungille syömään. Aloin piristyä kun sain hyvää ruokaa ja oluen. Törmättiin lisäksi kavereihin kaupungilla ja käytiin heidän kanssaan drinkeillä. Oli tosi kiva ilta loppujen lopuksi!
Lauantai: Mies lähti poikienreissulle himokselle heti aamusta. Mä nukuin pitkään. Höntsäilin kotona. Paistelin lettuja ja siivosin.Odottelin viestiä yheltä tutulta, jonka kanssa piti lähteä illalla ulos. Tapasin toisen tutun kaupungilla klo 15. Käytiin syömässä ja kaupoilla. Mukaan tarttui ripsiväri ja meikkivoide. Toiselta tutulta tuli viesti, ettei lähdekään ulos illalla. Tulin kotiin takaisin klo 19 kolmen juustohampparin ja karkkipussin kanssa. Illan selasin av:tä ja katoin gossipgirliä. Itkin kun vitutti yksinäisyys, mulla ei ole yhtään ystävää, pelkkiä tuttavia, joiden kanssa on ok viettää aikaa, mutta mitään ystävyyttä en välillämme koe. Ahmin karkit ja hampurilaiset ja oksensin.
Sunnuntai: Söin aamupalaa ja mietin mihin vittuun kuluttais tämänkin päivän.
Kommentit (9)
Oksennustaudissa, vuoroin kaikki oksentaneet, nyt on ollut minun vuoro.
Koko viikko ja viikonloppu mennyt sairastellessa, nyt oli lämpö ensimmäistä kertaa alle 37. Olisi jo ikävä ulkoilemaan ja ihan siivoamaankin, selkäkin kipeänä kun olen viikon maannut sängyssä. Tänään olisi tarkoitus lähteä kodin ulkopuolelle, ah autuutta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:05"]
Oksennustaudissa, vuoroin kaikki oksentaneet, nyt on ollut minun vuoro.
[/quote]
En kadehdi ja otan osaa! Oksennustauti on kamala.
2
Lähdin töistä klo 14, koukkasin koulun kautta ja hain sairaalle lapselleni koulukirjat, jotta voi tehdä tehtäviä viikonloppuna ajan tasalle. Mies teki etäpäivää ja oli kiukkuinen ja sulkeutui loppuillaksi työhuoneeseen, kun oli kuulemma kiire.
Me lasten kanssa söimme, lapset pelasivat ja minä yritin tsempata itseni tekemään rästitöitä mutta en jaksanut. Tylsä ilta.
Lauantaina mies lähti viemään esikoista harrastukseen, minä jäin kuopuksen kanssa ja imuroin ja tein ruokaa pitkän kaavan mukaan. Kuopus ja minä söimme, kun muita ei kuulunut, olivatkin käyneet ostamassa pizzat. Mies oli ostanut minulle pekoni-kananmuna-valkosipulipizzan, harmitti, kun en pidä noista yhdestäkään, mutta söin iltapalaksi ja maistui ihan ok ja sanoin niin miehellekin (en kyllä tahdo toiste syödä). Kävin vanhemmillani hakemassa tavaroita kirpparipöytää varten esikoisen kanssa, kuopus oli nyt vuorostaan kipeänä ja jäi miehen kanssa kotiin. Illalla mies lähti töihin ja taas vietin lasten kanssa iltaa.
Tänään on syöty aamupala ja mies lähtee viemään esikoista harrastukseen jälleen. Teen kohta töitä, iltapäivästä en vielä tiedä. Ruokakaupassa ainakin pitää käydä. Tämän piti olla kova työviikonloppu ja toistaiseksi en ole vielä töitä tehnyt eli tänään pitää olla ahkera. Kiva olisi ulkoillakin, kun on kiva sää.
Perjantai: lapset kotiutuneet kouluistaan klo 15 mennessä. Kuljetus harrastukseen klo 17.30. Harrastus loppuu klo 20. Katsotaan VOF: ia ja syödään iltapalaa.
Lauantai: lapset harrastukseen klo 11.30, päättyy n klo 13.30. Lounas. Kotihommia. Esikoisella treenit 16-17.30. Saunan lämmitystä, päivällisen kokkausta. Saunassa klo 21:een, Netflixin katsomista, nukkumaan klo 23.
Sunnuntai: miehen treenit klo 12.30 -> Minä aion tehdä töitä koneella. Esikoisella matikan kokeet ja kuopuksella bilsan, niiden kuulustelemista. Esikoinen menee laskettelemaan kavereiden kanssa. Minä menen treenaamaan illemmalla. Kuopus voi nyppiä koiran ja käydä luistelemassa.
Pe ja la vapaa.. tänään töihin..
Pe kävin lapseni kanssa ravintolassa ja shoppailemassa kahdestaan, oli mukavaa,... Illalla menin saunaan ja harrastin seksiä mieheni kanssa.
Lauantaina mies töissä ja olin lapsen kanssa kahdestaan kotona, tein ruuaksi lihakeittoa ja kävimme kirjastossa. Siivosin ja menimme yhdessä saunaan.
Katsoimme putouksen ja sitten lapsi nukkumaan.
Mies tuli kotiin niin katsoin hänen kanssaan elokuvan. Sitten nukkumaan noin 01.30,,,,
Nukuttiin aamulla pitkään...mies lähti töihin ..minä lähden iltavuoroon..lapsi tässä sylissä ja kohta syödään aamupalaa lisää....lapsi söi jo leivän ja maitoa piirrettyjä katsoessaan... ihanan rentoa
Ihan itseäni olen viihdyttänyt ja nauttinut hiljaisuudesta. Kohta siivous ja kenties kävely kauppaan. Ma lapseni saapuu koulusta koska nyt isällään, iso poika jo.
Perjantaina kävin mammakerhossa lapsen kanssa. Illalla lähdin katsomaan ratsastusvalmennusta. (Normaalisti käyn pe-iltaisin jumpassa, mutta nyt raskaana en pysty.)
Lauantaina mentiin aamupäivällä koko perheen voimin kävelylle, lapsi istui pulkassa. Sitten lähdin naapuriin kyläilemään. Tulin kotiin, isäni oli tullut meille remonttiavuksi. Panin lapsen nukkumaan ja laitoin ruokaa. Illalla olin tosin nuutunut ja pahalla mielellä. Mentiin saunaan, syötiin lapsen kanssa iltapalaa (mies jatkoi saunomista) ja sitten nukutin lapsen. Sen jälkeen katsottiin miehen kanssa Housea DVD:ltä.
Sunnuntaiaamun kunniaksi lapsi jäi nukkumaan, kun mä hiippailin alakertaan (yleensä herää siihen, kun mä herään ja siksi yksinäisyydessä juotu aamutee on mulle tosi harvinaista!). Tein tulet hellaan, tyhjäsin ja täytin tiskikoneen, sitten laitoin itselleni teetä ja viimeisen runebergintortun! Latasin kahvinkeittimen valmiiksi miestä varten. Kun lapsi heräsi, tein aamupalaa, mies hoiti lapsen aamutoimet. Ja nyt oon tässä!