Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton mies avautuu asiasta omilla kasvoillaan

Vierailija
20.10.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50211576?autoplay=true
Aika hyvin pukee sanoiksi asialliseen sävyyn asian, jota varmasti tuhannet muutkin miehet tälläkin palstalla miettivät. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (554)

Vierailija
341/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on joku kummallinen käsitys että se, jos saan 100 mieheltä viestin palvelussa, tarkoittaa että minulla on 100 potentiaalista mies ehdokasta. Ei. 20 näistä kirjoitti ”hyvät tissit, höhöö anna pimppaa.” 20 kirjoitti kieltä mitä en osaa, 20 ei osunut millään tavalla kriteereihin (tyyliin 30v liian vanhoja) 20 lähetti kuvan alakerrastaan. 19 ei muuten vaan kiinnostanut yhtään viestien tai ulkonäön perusteella. Niin.

Ja olet silti paremmassa jamassa kuin miehet joilla on 1 mätsi puolessa vuodessa. Huomio josta osa on epätoivottua on silti aina parempi kuin ei lainkaan huomiota.

Eli jos haluaisin tehdä päivän hyvän työn, voisin ilahduttaa palstan naisettomia miehiä laittamalla pyyhkäisemällä heidät Tinderissä oikealle ja laittamalla viestin kaikille, joiden kanssa tulee match? Ihan mielenkiintoinen ajatus, jonka saattaisin toteuttaakin, jos olet tosissasi.

N57 (BMI 34), parisuhteessa

Vierailija
342/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies sanoi dokumentissa, että naisilla on helppoa, kun voi valita sadoista tarjokkaista ja siitä muka voi ottaa parhaan päältä. Ongelma on juuri tuo sadat tarjokkaat. Osa on todella inhottavia, sitten on ne yli-ikäiset miehet, jotka täyttävät postilaatikon. Olisi paljon parempi, jos mies oikeasti lukisi profiilin ja esim. ikätoiveet, niin ei tarvitsisi lukea niin paljon turhia posteja. Oikeasti ei jaksaisi jonkun 70-vuotiaan nuorekkaan Kaken viestiä. Kaiken törkyn seasta on vaikea löytää sitä itselle sopivaa. 

Niin, tässähän se on, että naisilla on yleensä Harry Potter-kirjasarjan verran toiveita (lue: vaatimuksia) ja kun ne täyttää tällä maapallolla ehkä 3 miestä niin ainakin pariutumisikäisistä naisista tulee katkeria kun "joutuvat" sitten pariutumaan sen B-vaihdoehdon kanssa ja kaikki ne täyttämättömät vaatimukset ovat punainen vaate.

Ehkä yleistän vähän, mutta pariutumisiässä oleville miehille riittää usein, että nainen ei ole mikään täysi skitso narkkari/sekopää vaan pystyy elämään normaalia elämää. Ulkonäkö toki vaikuttaa, mutta siinäkin kriteerit ovat paljon häilyvämmät kuin näillä supernaisilla, joille miehen täytyy olla 180 cm+, ei saa olla velkaa, lapsia ennestään, täytyy olla oma auto ja varallisuutta, täytyy osata rakentaa linna omin käsin jne. Yhdestäkään kriteeristä ei voi poiketa vaan koko homma kaatuu samantien siihen, jos sulla on kyllä oma auto, mutta olet vain 177 cm pitkä.

Eli olen ymmärtänyt väärin, kun olen olettanut, että miehille on turnoff

- tatuoinnit

- yksinhuoltajuus

- ylipaino

- matkailuharrastus

- jooga ja viini -harrastus

- värikäs seksuaalihistoria

- lyhyet hiukset/kouvolatukka

- feminismi

ja muutama muu asia? Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä nöösöjä.

Vierailija
344/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelen sitä, ettei Ilkka päässyt treffeille. Minusta hän on kivannäköinen ja fiksun oloinen, ja ainakin itse olisin lähtenyt. Toinen juttu on sitten olisiko se johtanut mihinkään. Osalla miehistä tuntuu olevan kapea ja pinnallinen käsitys parisuhteesta pelkkänä seksin toteuttamisen välineenä. Seksi on minullekin tärkeää, mutta kyllä sen parisuhteen pitää olla muutakin. Positiivista oli, että Ilkka löysi kumppanin, kunhan alkoi puhumaan tunteistaan ja olemaan avoimempi - hyvä vinkki muillekin.

Kannattaa tehdä tinderiin profiili tuon näköisen miehen kuvilla niin voi totuus paljastua sinullekin. En usko, että tykkäyksiä pahemmin satelee.

Vierailija
345/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lopussahan oli löytänyt naisen. Ja myönsi itsekin että oli pitänyt oppia puhumaan tunteistaan ja ajutuksistaan ennen kuin suhde oli mahdollinen. Eli ihan positiivinen kasvutarina tuo oli.

Samassa tilanteessa olevien kannattaisi katsoa myös loppuun tämä ja ottaa opiksi.

Ei tuossa kylläkään ollut mitään opiksiotettavaa. Ilman naisen kiinnostusta se mies olisi edelleen yksin.

Tietysti jos ei halua mitään oppia niin ei väkisin. Mutta oikeastihan tuo mies oli vuosia torpannut mahdollisuutensa synkistelyllä ja negatiivisuudella ja se oli vähällä kaataa alussa jopa tämän nykyisen suhteen kun ei aktiivisesti viestitellyt. 

Jos on koko ajan sitä mieltä että ei kelpaa kenellekään niin ei näe edes niitä mahdollisuuksia jotka tulevat nenän eteen.

Pitkäaikainen yksinäisyys tekee juuri tuota, että katsontakanta kapenee ja asiat näyttäytyvät siltä, että kaikki on negatiivista ja ikävää. Toivottavasti et tarkoittanut tuota viestiäsi niin, että tuokaan mies ei vain viitsinyt tehdä näin ja näin. Masennuskin on todella yleistä maassamme, jolloin ei vain osaa/pysty toimimaan normaalisti. Ja osa, kuten minä, en ole koskaan saanut tuota oppia, että esim. pitäisi viestitellä aktiivisesti naisen kanssa. Enhän ollut ennen 30 ikävuotta tajunnut edes, miltä näyttää minusta kiinnostunut nainen.

Todella monet syntyvät paskoihin olosuhteisiin sosiaalisia taitoja ajatellen. Silloin voi kestää ihan tajuttoman kauan, että oppii edes aikuisiällä kaikki heteronormatiiviset toimintamallit, mitkä teille normaaleille on ollut selvää jo lapsuudesta lähtien.

Siitä ei pidä kuitenkaan syyttää vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
346/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun pllun saannista tulee pakkomielle. Onko se nyt niin vaikea ymmärtää kun ei itselle läskit tavis yht kelpaa niin sillä vastapuolellakin on kriteerit? Ei se deittiappi ole Elloksen kuvasto, josta saa tilata mitä haluaa ja posti sen kotiin tuo. Minkäänlaista seurustelu tai kaveruussuhdetta ei pysty pakottamaan. Molempien osapuolien pitää sitä haluta juuri sen toisen kanssa. Mitä omituisempi olet sen vähemmän löytyy ihmisiä, jotka ovat kaltaisestasi kiinnostuneita. Kannattaa myös nettideittejä käyttäessään muistaa , että siellä on miehiä monin verran enemmän kuin naisia ja osa profiilista ei niin vakavasti edes etsi suhdetta vaan käyttäjä käyttää sitä ajanvietteenä tai egobuustina.

Asiaa! On hulvatonta miksi miehet ruikuttavat naisten "kovista kriteereistä", kun samaan hengen vetoon ilmoittavat, etteivät ikinä ottaisi esim. läskiä näista. Monet naiset ovat kuitenkin ottaneet läskin miehen.

Minä olen arvoni tunteva mies ja haluan kiihottua naisestani. Läski nainen ei tätä tee kovin helpolla, toki mahdollista se on. 

Ja näin tekee todella moni mies. Hoikka nainen on biologisesti ajateltuna todennäköisesti terveempi yksilö huolehtimaan lapsestani, jota minua ei kuitenkaan kiinnosta kasvattaa, koska haluan vain rakastella upeaa vaimoani.

Kelpaa tämä sitten teille tai ei.

Ja tuo on täysin ok. Ihan kuten minä naisena tiedän itse, minkä näköisestä kiehestä kiihotun. Eli annetaan molemmille sukupuolille vapaus etsiä sellaista kumppania, jota haluaa ja joka on seksuaalisesti kiihottava. Eikä valiteta kriteereistä.

Vierailija
347/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun pllun saannista tulee pakkomielle. Onko se nyt niin vaikea ymmärtää kun ei itselle läskit tavis yht kelpaa niin sillä vastapuolellakin on kriteerit? Ei se deittiappi ole Elloksen kuvasto, josta saa tilata mitä haluaa ja posti sen kotiin tuo. Minkäänlaista seurustelu tai kaveruussuhdetta ei pysty pakottamaan. Molempien osapuolien pitää sitä haluta juuri sen toisen kanssa. Mitä omituisempi olet sen vähemmän löytyy ihmisiä, jotka ovat kaltaisestasi kiinnostuneita. Kannattaa myös nettideittejä käyttäessään muistaa , että siellä on miehiä monin verran enemmän kuin naisia ja osa profiilista ei niin vakavasti edes etsi suhdetta vaan käyttäjä käyttää sitä ajanvietteenä tai egobuustina.

Asiaa! On hulvatonta miksi miehet ruikuttavat naisten "kovista kriteereistä", kun samaan hengen vetoon ilmoittavat, etteivät ikinä ottaisi esim. läskiä näista. Monet naiset ovat kuitenkin ottaneet läskin miehen.

Minä olen arvoni tunteva mies ja haluan kiihottua naisestani. Läski nainen ei tätä tee kovin helpolla, toki mahdollista se on. 

Ja näin tekee todella moni mies. Hoikka nainen on biologisesti ajateltuna todennäköisesti terveempi yksilö huolehtimaan lapsestani, jota minua ei kuitenkaan kiinnosta kasvattaa, koska haluan vain rakastella upeaa vaimoani.

Ja tuo on täysin ok. Ihan kuten minä naisena tiedän itse, minkä näköisestä kiehestä kiihotun. Eli annetaan molemmille sukupuolille vapaus etsiä sellaista kumppania, jota haluaa ja joka on seksuaalisesti kiihottava. Eikä valiteta kriteereistä.

Ei kannata tapailla kuin sellaisia tyyppejä, joiden kanssa haluaa harrastaa seksiä, ja jotka haluavat harrastaa seksiä sinun kanssasi.

Vierailija
348/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies sanoi dokumentissa, että naisilla on helppoa, kun voi valita sadoista tarjokkaista ja siitä muka voi ottaa parhaan päältä. Ongelma on juuri tuo sadat tarjokkaat. Osa on todella inhottavia, sitten on ne yli-ikäiset miehet, jotka täyttävät postilaatikon. Olisi paljon parempi, jos mies oikeasti lukisi profiilin ja esim. ikätoiveet, niin ei tarvitsisi lukea niin paljon turhia posteja. Oikeasti ei jaksaisi jonkun 70-vuotiaan nuorekkaan Kaken viestiä. Kaiken törkyn seasta on vaikea löytää sitä itselle sopivaa. 

juuri niin. Olin deittisivustolla kuvien kanssa. Laitoin ilmoitukseen että en vastaa kuvattomille, enkä täysin tyhjille profiileille (missä eivät kerro itsestään yhtään mitään). No mitä sain vastauksena? Flirttejä vain ja ainoostaan kymmeniltä kuvattomilta täysin tyhjiltä profiileilta. Kiva kun niistä ei voi seuloa tai vertailla tai valita ollenkaan että kuka niistä voisi olla se kiinnostava. Menettivät senkin mahdollisuuden että se yksi kiinnostava oisi löytynyt. Eihän ne kuvattomat tosissaan olekaan, ja tyhjät profiilit on usein pettämässä puolisoitaan. Sitten vielä dominatrit, ja salaseuranhakijat, sugar daddyksi haluavat, kymmenet teinipojat, vanhat papat, jne. Vaikka oon tehny tasan selväksi mitä haen ja mitä en.

Itse kävin Tinderissä oudoilla kuvilla ja vain puolikkaalla kasvokuvalla, ilman profiilikuvausta pari viikkoa/ sata tykkäystä, joitakin keskusteluntynkiä. Profiiliin koulutustason lisäys ja todella vähän kuvausta itsestä, vain kerrottuna mitä haen/ satakunta tykkäystä lisää viikottain. Goldin ottamalla parissa kuukaudessa oli 1500 tykkäystä, lukuisia matseja. Itse tykkäilin alkuun kuvattomia nimenomaan, koska en halunnut ulkonäökökeskeistä valintaa. Löysin Lopulta joukosta omani, helmen. Ulkonäkö lienee se eka mihin kiinnittää huomiota, mutta persoona, sielu ja sisin on kuitenkin se kaikista tärkein. Se mistä kiinnostutaan, mihin ihastutaan ja mitä aletaan rakastaa. Siinä ei ulkonäöllä ole enää mitään tekemistä.

Vierailija
349/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naiseton mies. Se on mies. Vai onko sekin jo uusi sukupuoli?  Minä en ainakaan ole miehetön nainen vaan nainen.  Parisuhdestatukseni ei määritä minua mitenkään.

Miehillä tuntuu määrittävän. Jos ei pllua irtoo niin koko elämä on pilalla ja voi rauhassa syrjäytyä. Ainakin tämän palstan ulisijoiden mukaan.

45 tykkäystä viestiin joka halveksuu kokonaista sukupuolta.

V**tu naiset on kyllä tunteettomia l****a.

Eikun halveksunta on vaan valittajille ja omista asioistaan avautuville. Opetus on, että pidä ajatukset itselläsi, ketään ei kiinnosta. Miehistä valitaan maaliviivan ylittäneet voittajat, ei valittajia tai edes niitä voittoa kohti kulkevia.

Vierailija
350/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tottkai tää mies myös pääosin puhuu seksistä... Niin. Miksiköhän ei löydä naista. 

Täh? Säännöllinen, hyvä ja turvallinen seksi ja fyysinen läheisyys on suurimmalle osalle miehistä se pääasiallinen syy tavoitella parisuhteita. Jos tuota asiaa ei kaipaa, ja on muuten elämäänsä täysin tyytyväinen, minkä ihmeen vuoksi kukaan haluaisi parisuhdetta? Lapsenkin voi nykyisin hankkia vaikka vanhemmuuskumppanin kanssa.

Ei ihme että ”naisettomia miehiä” löytyy. Kukapa haluaisi olla jonkun kassientyhejnnysalusta.

Seksi on keskeinen voima kaikessa inhimillisessä toiminnassa ja aivan erityisesti parinmuodostuksessa. Jos tämä ihmetyttää ja kummastuttaa, en tiedä, mitä sanoa. Luuletko, että monikin mies tai nainen suostuisi parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä?

Pitäisi ensin kiinnostua siitä ihmisestä, että on jokin motivaatio harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö? Aika harvalle naiselle riittää se, että kyseessä on vaan joku mies.

Totta kai. Mutta seksin ja fyysisen läheisyyden tarve on olemassa riippumatta siitä, onko sinulla kumppania vai ei. Ja jos ei ole, tämä saa sinut etsimään kumppania. Tästä asiasta tuo mies videollakin puhui.

Joo, tästä en ole kanssasi eri mieltä. Joskin eri ihmisillä voi olla vähän eri syitäkin - joku voi kaivata ensisijassa ihmistä arkeen, että voisi tehdä yhdessä asioita. Mutta kyllä se motivaattori suhteen etsimiseen minullakin on seksi.

Tästä olisi sitten hyvä informoida sitä kumppania. Että ensisijaisesti etsit laskualustaa. Hyi helvetti.

Seksikielteiset naiset on aika helppo tunnistaa ja torjua deittaillessa. Ainoastaan nainen, joka rakastaa seksiä ja pitää sitä tärkeänä asiana, on parisuhdeainesta.

Ja kuitenkin parisuhde voi olla oikein hyvä vaikkei siihen kuuluisi pätkääkään seksiä. Ihmeellinen pakkomielle miehillä on seksistä.

Niin no, ei se tietysti sellaiselle ole hyvä, jolle seksi on tärkeä ja olennainen osa suhdetta.

Kannattaisi yrittää sieltä elukan tasolta hieman ylemmäs yrittää kehittyä tuossa suhteessa. Säälittävää, mikäli pelkkä seksi on olennainen osa suhdetta.

Seksi on ainakin minulle ihan yhtä olennainen osa suhdetta kuin samanlainen arvomaailma ja se, että huumorintaju, elämäntyylit ja ajattelutapa osuvat yksiin. Ja olen nainen, jos nyt mieheksi epäilit sen vuoksi, että olin samaa mieltä tuon yhden miesoletetun kanssa. Kyllä minulle on tosi tärkeää se, että myös seksin saralla osuu kemiat yksiin, että suhtaudutaan seksiin samalla lailla ja tykätään samantyyppisestä seksistä. Minulla ei toimisi seksitön suhde tai sellainen, jossa seksi ei toimi. Poikkeuksena kyllä sellaiset tilanteet, että seksiä ei voisi harrastaa vähään aikaan vaikka toisen sairauden vuoksi, mutta tällöinhän kyseessä onkin valitettava poikkeustilanne, joka varmasti harmittaa molempia. Silloin se olisi vaikeus, josta selvittäisiin yhdessä.

Miksi se on sinusta elukan tasolla olemista, että seksi on tärkeä asia?

Miksiköhän tätäkin on alapeukutettu?

Tällä palstalla on huomattavan äänekäs vähemmistö rikkinäisiä frigidejä naisia, jotka tulevat äimistelemään jokaiseen seksi- ja parisuhdeaiheiseen ketjuun, miten iljettävää koko touhu on, ja miten miehen seksuaalisuutta kauheampaa asiaa ei olekaan.

Kun tajusin tämän eräästä aseksuaalisuutta käsittelevästä gallup-ketjusta, palstaa on paljon helpompi ymmärtää.

Pitää kyllä olla täysin päästään vialla mikäli kuvittelee tavallisten ihmisten koko ajan harrastavan seksiä tai haikailevan pakkomielisesti seksiä. Ihmiset on erilaisia libidonsa suhteen. Jotkut ei halua ikinä, toiset kerran kuussa tai viikossa. Täytyy olla ilmeisen keskenkasvuinen mikäli se seksi pyörii kokoajan mielessä. Se ettei kaikki Tom nya perustu seksin saamiseen ei ole frigideettia vaan täysin normaalia.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, missä menee liiallisen seksin raja? Onko kerran päivässä ok? Entä jos joskus, esim. ovulaation aikaan muutamien päivien ajan, seksi pyörii useaan kertaan mielessä?

Siinä vaiheessa, jos alkaa syyttämään toista sukupuolta siitä, ettei saa seksiä tai se alkaa masentamaan. Kyllä itselläni ovulaation aikana haluttaa myös, mutta sitten joko tyydytän itseni tai jos myös miestä haluttaa niin harrastetaan... Ja tottakai jos ei osaa muuta kuin seksiä aina vaan ajatella ja se on elämisen tarkoitus, niin sitten mennään jo vähän ylitse. 

Minulla on luontaisesti tosi vahva libido. Ovulaation aikaan voin panna monta kertaa päivässä ja vartti orgasmista olen jo hyppimässä seinille, kun panettaa niin perkeleesti. Ja silti, olen ollut yksin 15 vuotta, seksisuhteita en harrasta, en yhdenillanjuttuja enkä deittaile sillä ajatuksella, että nyt melaa tänne, mulla on siihen oikeus.

Lelut riittävät mielikuvituksen ja terveiden käsien kanssa, kunnes joskus - toivottavasti - natsaa jonkun kanssa yhteen. Olen sen verran omalaatuinen oman tien kulkija, etten valitettavasti lämmitä suurinta osaa perusperteistä enkä aina erikoiserkeistäkään.

N37

Vierailija
351/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri niin. Olin deittisivustolla kuvien kanssa. Laitoin ilmoitukseen että en vastaa kuvattomille, enkä täysin tyhjille profiileille (missä eivät kerro itsestään yhtään mitään). No mitä sain vastauksena? Flirttejä vain ja ainoostaan kymmeniltä kuvattomilta täysin tyhjiltä profiileilta. Kiva kun niistä ei voi seuloa tai vertailla tai valita ollenkaan että kuka niistä voisi olla se kiinnostava. Menettivät senkin mahdollisuuden että se yksi kiinnostava oisi löytynyt. Eihän ne kuvattomat tosissaan olekaan, ja tyhjät profiilit on usein pettämässä puolisoitaan. Sitten vielä dominatrit, ja salaseuranhakijat, sugar daddyksi haluavat, kymmenet teinipojat, vanhat papat, jne. Vaikka oon tehny tasan selväksi mitä haen ja mitä en.

Itse kävin Tinderissä oudoilla kuvilla ja vain puolikkaalla kasvokuvalla, ilman profiilikuvausta pari viikkoa/ sata tykkäystä, joitakin keskusteluntynkiä. Profiiliin koulutustason lisäys ja todella vähän kuvausta itsestä, vain kerrottuna mitä haen/ satakunta tykkäystä lisää viikottain. Goldin ottamalla parissa kuukaudessa oli 1500 tykkäystä, lukuisia matseja. Itse tykkäilin alkuun kuvattomia nimenomaan, koska en halunnut ulkonäökökeskeistä valintaa. Löysin Lopulta joukosta omani, helmen. Ulkonäkö lienee se eka mihin kiinnittää huomiota, mutta persoona, sielu ja sisin on kuitenkin se kaikista tärkein. Se mistä kiinnostutaan, mihin ihastutaan ja mitä aletaan rakastaa. Siinä ei ulkonäöllä ole enää mitään tekemistä.

No huhhuh, on tuo täysin erilainen sovellus naisille näköjään. Minulla ei ole sataa tykkäystä ollut koko aikana edes yhteensä 😂

M38

Vierailija
352/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä tinderin naiselta kun pyysi tätä miestä treffeille näytökseen, mutta ei saapunutkaan paikalle ja mies jäi katsomaan yksin näytöstä. Onko näin ikävästi käyttäytyviä Suomessa paljonkin?

Vierailija
353/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tottkai tää mies myös pääosin puhuu seksistä... Niin. Miksiköhän ei löydä naista. 

Täh? Säännöllinen, hyvä ja turvallinen seksi ja fyysinen läheisyys on suurimmalle osalle miehistä se pääasiallinen syy tavoitella parisuhteita. Jos tuota asiaa ei kaipaa, ja on muuten elämäänsä täysin tyytyväinen, minkä ihmeen vuoksi kukaan haluaisi parisuhdetta? Lapsenkin voi nykyisin hankkia vaikka vanhemmuuskumppanin kanssa.

Ei ihme että ”naisettomia miehiä” löytyy. Kukapa haluaisi olla jonkun kassientyhejnnysalusta.

Seksi on keskeinen voima kaikessa inhimillisessä toiminnassa ja aivan erityisesti parinmuodostuksessa. Jos tämä ihmetyttää ja kummastuttaa, en tiedä, mitä sanoa. Luuletko, että monikin mies tai nainen suostuisi parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä?

Pitäisi ensin kiinnostua siitä ihmisestä, että on jokin motivaatio harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö? Aika harvalle naiselle riittää se, että kyseessä on vaan joku mies.

Totta kai. Mutta seksin ja fyysisen läheisyyden tarve on olemassa riippumatta siitä, onko sinulla kumppania vai ei. Ja jos ei ole, tämä saa sinut etsimään kumppania. Tästä asiasta tuo mies videollakin puhui.

Joo, tästä en ole kanssasi eri mieltä. Joskin eri ihmisillä voi olla vähän eri syitäkin - joku voi kaivata ensisijassa ihmistä arkeen, että voisi tehdä yhdessä asioita. Mutta kyllä se motivaattori suhteen etsimiseen minullakin on seksi.

Tästä olisi sitten hyvä informoida sitä kumppania. Että ensisijaisesti etsit laskualustaa. Hyi helvetti.

Seksikielteiset naiset on aika helppo tunnistaa ja torjua deittaillessa. Ainoastaan nainen, joka rakastaa seksiä ja pitää sitä tärkeänä asiana, on parisuhdeainesta.

Ja kuitenkin parisuhde voi olla oikein hyvä vaikkei siihen kuuluisi pätkääkään seksiä. Ihmeellinen pakkomielle miehillä on seksistä.

Niin no, ei se tietysti sellaiselle ole hyvä, jolle seksi on tärkeä ja olennainen osa suhdetta.

Kannattaisi yrittää sieltä elukan tasolta hieman ylemmäs yrittää kehittyä tuossa suhteessa. Säälittävää, mikäli pelkkä seksi on olennainen osa suhdetta.

Seksi on ainakin minulle ihan yhtä olennainen osa suhdetta kuin samanlainen arvomaailma ja se, että huumorintaju, elämäntyylit ja ajattelutapa osuvat yksiin. Ja olen nainen, jos nyt mieheksi epäilit sen vuoksi, että olin samaa mieltä tuon yhden miesoletetun kanssa. Kyllä minulle on tosi tärkeää se, että myös seksin saralla osuu kemiat yksiin, että suhtaudutaan seksiin samalla lailla ja tykätään samantyyppisestä seksistä. Minulla ei toimisi seksitön suhde tai sellainen, jossa seksi ei toimi. Poikkeuksena kyllä sellaiset tilanteet, että seksiä ei voisi harrastaa vähään aikaan vaikka toisen sairauden vuoksi, mutta tällöinhän kyseessä onkin valitettava poikkeustilanne, joka varmasti harmittaa molempia. Silloin se olisi vaikeus, josta selvittäisiin yhdessä.

Miksi se on sinusta elukan tasolla olemista, että seksi on tärkeä asia?

Miksiköhän tätäkin on alapeukutettu?

Tällä palstalla on huomattavan äänekäs vähemmistö rikkinäisiä frigidejä naisia, jotka tulevat äimistelemään jokaiseen seksi- ja parisuhdeaiheiseen ketjuun, miten iljettävää koko touhu on, ja miten miehen seksuaalisuutta kauheampaa asiaa ei olekaan.

Kun tajusin tämän eräästä aseksuaalisuutta käsittelevästä gallup-ketjusta, palstaa on paljon helpompi ymmärtää.

Pitää kyllä olla täysin päästään vialla mikäli kuvittelee tavallisten ihmisten koko ajan harrastavan seksiä tai haikailevan pakkomielisesti seksiä. Ihmiset on erilaisia libidonsa suhteen. Jotkut ei halua ikinä, toiset kerran kuussa tai viikossa. Täytyy olla ilmeisen keskenkasvuinen mikäli se seksi pyörii kokoajan mielessä. Se ettei kaikki Tom nya perustu seksin saamiseen ei ole frigideettia vaan täysin normaalia.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, missä menee liiallisen seksin raja? Onko kerran päivässä ok? Entä jos joskus, esim. ovulaation aikaan muutamien päivien ajan, seksi pyörii useaan kertaan mielessä?

Siinä vaiheessa, jos alkaa syyttämään toista sukupuolta siitä, ettei saa seksiä tai se alkaa masentamaan. Kyllä itselläni ovulaation aikana haluttaa myös, mutta sitten joko tyydytän itseni tai jos myös miestä haluttaa niin harrastetaan... Ja tottakai jos ei osaa muuta kuin seksiä aina vaan ajatella ja se on elämisen tarkoitus, niin sitten mennään jo vähän ylitse. 

Minulla on luontaisesti tosi vahva libido. Ovulaation aikaan voin panna monta kertaa päivässä ja vartti orgasmista olen jo hyppimässä seinille, kun panettaa niin perkeleesti. Ja silti, olen ollut yksin 15 vuotta, seksisuhteita en harrasta, en yhdenillanjuttuja enkä deittaile sillä ajatuksella, että nyt melaa tänne, mulla on siihen oikeus.

Lelut riittävät mielikuvituksen ja terveiden käsien kanssa, kunnes joskus - toivottavasti - natsaa jonkun kanssa yhteen. Olen sen verran omalaatuinen oman tien kulkija, etten valitettavasti lämmitä suurinta osaa perusperteistä enkä aina erikoiserkeistäkään.

N37

Siinä ei ole myöskään mitään pahaa, että deittailee ja tavoittelee parisuhdetta, seksiduhdetta ja yhdenillanjuttua. Jokaisella on oikeus tavoitella seksiä myötäsukaisen kumppanin kanssa.

Vierailija
354/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ajatukset videon katsomisen jälkeen, lukematta keskustelua:

Tuli fiilis että näkee naiset hyödykkeinä. Siis tuon perusteella teininä tai opiskeluaikana ei kiinnostanut tutustua ihmisiin/naisiin, sitten päätti että haluaa naisen ja alkoi hakea parisuhdetta vähän samaan tapaan kuin työpaikkaa, deitti-ilmoitus = CV jne. Naisen saaminen oli näköjään kuin projekti, esim. tuo 15-20 deitti-ilmon samanaikainen pyörittäminen ja hiominen. Halusi naisen kun halusi seksiä ja "kuuluu asiaan", siis tämä fomo-ilmiö. Puhui naisista objekteina/esineinä, ei ihmisinä. Hermostui kun ei saanut naista. Päätellen noista kommenteista että naisilla on koko ajan kymmeniä mistä valita ja pitää olla kova iskemään jne niin joko 1) yritti vain tosihottiksia tai 2) todennäköisimmin haki syitä naisettomuuteensa jostain pelimies- ja red pill - sivustoilta ja luultavasti ei tunne juuri ketään naista tai ei näe lähipiirinsä naisia (äiti, sisko, tädit jne) naisina vaan vaan ainoastaan mieltää nämä tindernaiset ns varsinaisiksi/oikeiksi naisiksi. Pelottavan aggressiivisen oloinen tyyppi, olisin lähtenyt karkuun jos olisin tavannut.

Suurin osa ihmisistä on varmaan lähtökohtaisesti kiinnostuneempia toisista ihmisistä eikä elä jossain umpiossa ja yhtäkkiä päätä joskus 25-vuotiaana että nyt hei tänne kumppani ja sassiin, nyt alan takoa tinderiä 24/7. Ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Ei kumppania saa vaatimalla vaan olemalla positiivinen, sosiaalinen, kiva, miellyttävä, ulospäinsuuntsutunut, hyvännäköinen, jutuissaan nokkela jne. Näin se vaan on. (Todettakoon että itse olen sosiaalisesti rajoittunut vakavailmeinen ja en niin kovin ihmisistä kiinnostunut nainen joka jää ryhmäkeskusteluissa aina syrjään ja jättäytyykin, ei ole ollut miesrintamalla kuhinaa.)

Vierailija
355/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Ei kumppania saa vaatimalla vaan olemalla positiivinen, sosiaalinen, kiva, miellyttävä, ulospäinsuuntsutunut, hyvännäköinen, jutuissaan nokkela jne. Näin se vaan on.

Juu. Pidettävistä ihmisistä pidetään.

Harmittaa niiden puolesta, joiden käyttäytymiseen kasvattaja ei ole lapsuudessa puuttunut. Aika moni pidettävyyteen vaikuttava asia olisi opittavissa lapsuudessa.

Vierailija
356/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tunteet ovat miehen vastuulla, täysin. On miehen vastuulla uskaltaa puhua tunteistaan ja on miehen vastuulla selviytyä erosta, jos ero tulee. Katsos kun sinä et ole hoivattava lapsi, vaan aikuinen ihminen jonka kuuluu selviytyä normielämän kriiseistä.

Siinä ei motkotus auta. Mitä luulet mitä tapahtuu jos mies antaa tunteidensa ja turhautumisensa hautua sisällään ilman minkäänlaista purkausta tai ymmärrystä kanssaihmisiltä tai omalta tyttöystävältä? Toitotetaan että "puhu tunteistasi!" mutta samalla sanotaan että "muista että jos sanot yhdenkin sanan vähänkään väärin niin eroan.". Miehet ovat jo luonnollisesti huonompia käsittelemään tunteitaan ja puhumaan niistä kuin naiset ja sitten heti tuohon päälle tulee tuollainen vaatimus.

Sitten ihmetellään miksi miehet ovat tuppisuita. Ei kukaan halua heitä oikeasti kuunnella, paitsi tietyissä tilanteissa muut miehet. Naisiin ei ole asiassa luottamista. Jos synkkiä ajatuksia ei ole lupa purkaa, ne jäävät hautumaan. Ja kun ne hautuu tarpeeksi kauan, tapahtuu kauheita. Ja on aina tapahtunut kauheita kautta historian.

Yhteiskunnalle vaarallisin henkilö on syrjäytynyt ja turhautunut nuori mies, niistä ne entisajan kapinallisarmeijat, kiihkoilijat, terroristit ja ryöväriporukatkin rekrytoi. Jos yhteiskunnalla ei ole minkäänlaista kiinnostusta auttaa syrjäytynyttä takaisin jaloilleen, niin silloin yhteiskunta ansaitsee tulla tuhotuksi. Ei siinä "sinun pitää vaan aikuistua"- motkotus auta jos ihminen elää tarpeeksi pahassa umpikujassa josta ei ole poispääsyä teki kuinka paljon töitä tai yritti hakea niitä hyvänsä.

Jos on niin ettei oman naisensa kanssa voi jutella tunteistaan, silloin olet väärän naisen kanssa! Ei kaikki naisetkaan voi vaan vapaasti hölöttää kenen tahansa miehen kanssa omista tunteistaan. Ei se ole naisellekaan kivaa jos mies vaan sanoo joka asiaan joojoo, ei kuuntele edes ja pyörittelee silmiään ja huokailee. Kyllä siinä kohtaa itsekin sitten sulkeutuu mieluummin.

Ja sitten mies ihmettelee "miksi oot tollanen, mikset puhu mitään, miks oot haluton" jne.

Vierailija
357/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tapailla kuin sellaisia tyyppejä, joiden kanssa haluaa harrastaa seksiä, ja jotka haluavat harrastaa seksiä sinun kanssasi.

Yllätävän monet eivät tätä sääntöä noudata. Sitten ihmetellään, missä vika.

Vierailija
358/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät naisettomuudesta  (typerä termi IMO) itselleen liian ison ongelman. Tuo päähänpinttymä, että mies on sitten vasta jotain kun saa naisen lienee peräisin tarinoista ja elokuvista. Miehet sitten pitävät tätä uskomusta yllä surkuttelemalla kohtaloaan tai väheksyen toisia. Tyytyväisyys omaan elämään pitää löytää sisältään, mahdollinen parisuhde on sitten plussaa.

Enkä nyt tarkoita, että jokaisen yksinäisen tulisi vaan tyytyä nykyiseen tilaansa ja passivoitua odotellen sen oikean ilmestyvän kotiovelle. Jokainen voi parantaa pariutumismahdollisuuksiaan ja pienen pohdiskelun jälkeen varmasti osaavat sanoa, että missä sitä parannettavaa on. Muutoksen motivaattorina pitää olla jokin muukin kuin naisen saaminen, pidemmän päälle se kun ei toimi.

-M29, ikisinkku

Vierailija
359/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, on tuo täysin erilainen sovellus naisille näköjään. Minulla ei ole sataa tykkäystä ollut koko aikana edes yhteensä 😂

M38

Niin, se johtuu siitä että naiset antavat tykkäyksen potentiaalisille, miehet ihan kaikille. Eli molemmilla on ihan yhtä paljon niitä potentiaalisia matcheja, vaikka yhteensä naisella olisi 100 ja miehellä 3.

Vierailija
360/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässähän se on, että naisilla on yleensä Harry Potter-kirjasarjan verran toiveita (lue: vaatimuksia) ja kun ne täyttää tällä maapallolla ehkä 3 miestä niin ainakin pariutumisikäisistä naisista tulee katkeria kun "joutuvat" sitten pariutumaan sen B-vaihdoehdon kanssa ja kaikki ne täyttämättömät vaatimukset ovat punainen vaate.

Ehkä yleistän vähän, mutta pariutumisiässä oleville miehille riittää usein, että nainen ei ole mikään täysi skitso narkkari/sekopää vaan pystyy elämään normaalia elämää. Ulkonäkö toki vaikuttaa, mutta siinäkin kriteerit ovat paljon häilyvämmät kuin näillä supernaisilla, joille miehen täytyy olla 180 cm+, ei saa olla velkaa, lapsia ennestään, täytyy olla oma auto ja varallisuutta, täytyy osata rakentaa linna omin käsin jne. Yhdestäkään kriteeristä ei voi poiketa vaan koko homma kaatuu samantien siihen, jos sulla on kyllä oma auto, mutta olet vain 177 cm pitkä.

Eli olen ymmärtänyt väärin, kun olen olettanut, että miehille on turnoff

- tatuoinnit

- yksinhuoltajuus

- ylipaino

- matkailuharrastus

- jooga ja viini -harrastus

- värikäs seksuaalihistoria

- lyhyet hiukset/kouvolatukka

- feminismi

ja muutama muu asia? Hienoa!

Tuohan on just parasta... Ei saa olla värikästä seksuaalihistoriaa, mutta kuitenkin pitäisi antaa viimeistään kolmansilla treffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi