Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton mies avautuu asiasta omilla kasvoillaan

Vierailija
20.10.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50211576?autoplay=true
Aika hyvin pukee sanoiksi asialliseen sävyyn asian, jota varmasti tuhannet muutkin miehet tälläkin palstalla miettivät. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (554)

Vierailija
1/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmä tiedä onko nössöyteen terapiaa.

Vierailija
2/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pimppibootcamp US marineissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on aina sama kaava.

20 naista hakevat sitä Alfa-urosta, joita on markkinoilla ehkä 2. 

Jäljelle jää lopulta 18 naista, jotka joutuisivat sitten tyytymään johonkin muuhun, mutta joko eivät tyydy tai menevät jonkun betauroksen kanssa yhteen ja kiukuttelevat, koska tämä ei olekaan se unelmien mies, jota oli jahtaamassa.

Kaikki deittisivustot saisi lopettaa.

Vierailija
4/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys. miehen olisi pitänyt nettideittisovelluksen kautta päästä panemaan, ja kun se ei onnistunut niin tuli turhautumista? Käsittääkseni sellaista sääntöä ei ole, eikä lakia, että on olemassa joukko ihmisiä jotka palvelisivat sinun turhaumiasi, ja joita voisit käyttää omaan tyydytykseesi. Olen vanhempi, 38v nainen, enkä ole ikinä ollut nettideittijutuissa mukana. En halua sellaista huomiota jonka ohjelman mies kokee positiiviseksi ongelmaksi. En ole koskaan ollut tilanteessa jossa kymmenistä ja sadoista valitsisin parhaat päältä, niin kuin tämä mies kertoo naisten nettideittailun olevan. 

Ihmettelen miksi nykyään pidetään niin arvossa nettideittejä, kun iso osa edelleen löytää sen kumppaninsa jostain ihan muualta. Itse löysin omani 33-vuotiaana kaverini synttäreiltä. 

Hyväksytyksi tulemisen tunnetta ei kannata hakea nettideiteistä. Se ei ole tervettä. 

Tämän miehen ulkonäössä ei ainakaan ole mitään vikaa. Se tuntuu löytyvän luonteesta.

Vierailija
5/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on aina sama kaava.

20 naista hakevat sitä Alfa-urosta, joita on markkinoilla ehkä 2. 

Jäljelle jää lopulta 18 naista, jotka joutuisivat sitten tyytymään johonkin muuhun, mutta joko eivät tyydy tai menevät jonkun betauroksen kanssa yhteen ja kiukuttelevat, koska tämä ei olekaan se unelmien mies, jota oli jahtaamassa.

Kaikki deittisivustot saisi lopettaa.

Suurin osa löytää edelleen seuraa deittisovellusten ulkopuoleltakin, siksi sieltä deittisovelluksestakaan ei huolita mukaan sitä tyyppiä jota kohtaan ei herää mitään tunteita.

Vierailija
6/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopussahan oli löytänyt naisen. Ja myönsi itsekin että oli pitänyt oppia puhumaan tunteistaan ja ajutuksistaan ennen kuin suhde oli mahdollinen. Eli ihan positiivinen kasvutarina tuo oli.

Vierailija
7/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen appi on perseestä. Ei pääse kirjautumaan sisään eikä pääse katsomaan tuotakaan. Sivu sanoo että voi katsoa EU:n alueella, mutta oikeasti ei ole koskaan toiminut Suomen ulkopuolella. Mitään linkkiä palautteen antamiseen ei tietenkään myöskään ole.

Vierailija
8/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naiseton mies. Se on mies. Vai onko sekin jo uusi sukupuoli?  Minä en ainakaan ole miehetön nainen vaan nainen.  Parisuhdestatukseni ei määritä minua mitenkään.

Vierailija
9/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopussahan oli löytänyt naisen. Ja myönsi itsekin että oli pitänyt oppia puhumaan tunteistaan ja ajutuksistaan ennen kuin suhde oli mahdollinen. Eli ihan positiivinen kasvutarina tuo oli.

Samassa tilanteessa olevien kannattaisi katsoa myös loppuun tämä ja ottaa opiksi.

Vierailija
10/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan tälläkin oli vuorovaikutustaidoissa. Heti Rupes natsaamaan kun oppi puhumaan kuin normaali ihminen.

Vierailija
11/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naiseton mies. Se on mies. Vai onko sekin jo uusi sukupuoli?  Minä en ainakaan ole miehetön nainen vaan nainen.  Parisuhdestatukseni ei määritä minua mitenkään.

Sinä oletkin voimaantunut vanhapiika. Naiseton mies on täydellinen luuseri kuulemma.

Vierailija
12/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että kyseinen mies ei mitenkään herätä kiinnostusta ulkoisesti. Tämä on minkäänlaisen suhteen alkamiselle hyvin ratkaiseva tekijä.

Vierailija
13/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Eihän se naisella määritäkään, koska oletetaan, että nainen on vapaaehtoisesti sinkku. Tälläkin palstalla naisettomuutta käytetään miesoletettujen kirjoittajien halventamiseen ja vähättelyyn.

Vierailija
14/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa jo ihan pakko-oireilulta. Kyllä tuo epätoivoinen ja pakonomainen tarve kumppanin etsimiseen on ihan omiaan karkoittamaan kenet tahansa tuoreen tuttavuuden. Harmi, koska erittäin symppiksen oloinen, siisti ja fiksu mies.

Vierailija
15/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Eihän se naisella määritäkään, koska oletetaan, että nainen on vapaaehtoisesti sinkku. Tälläkin palstalla naisettomuutta käytetään miesoletettujen kirjoittajien halventamiseen ja vähättelyyn.

Koska nämä miesoletetut käyttäytyy törkeästi tällä palstalla. Ei tarvi syyttää peiliä jos naama on vino.

Vierailija
16/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävä juttu kun naisettomat miehet kääntävät syyt naisten niskoille, vaikka suurimmalla osalla on paljon parannettavaa kommunikaatiotaidoissa ja ylipäänsä siinä miten naista kohdellaan. Kannattaa siis vaan kaivaa se peili käteen ja etsiä syyllistä sieltä ennenkuin syyttää muita.

Vierailija
17/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinusta voi sanoa koditon nainen, jos sulla ei ole kotia? Tai autoton nainen, jos sulla ei ole autoa ja asuisit jossain hevonkuusessa? Miten sulla voi olla noin rajoittunut ajatusmaailma, että jos itsellesi kumppani ei ole tärkeä, pitää arvostella, jos toiselle ihmiselle on?

Vierailija
18/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa olevien kannattaisi katsoa myös loppuun tämä ja ottaa opiksi.

Ei tuossa kylläkään ollut mitään opiksiotettavaa. Ilman naisen kiinnostusta se mies olisi edelleen yksin.

Vierailija
19/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tuntuu määrittävän. Jos ei pllua irtoo niin koko elämä on pilalla ja voi rauhassa syrjäytyä. Ainakin tämän palstan ulisijoiden mukaan.

Kun poikamiehenä sai useammin kuin aviossa (klassikko: kun lapset+OK saatu, loppui seksi), niin voin kertoa että se syrjäytyminen ei nyt ihan niin pahalta kuulosta. Ainakin silloin voisi tehdä kaiken oman tahdon mukaan.

Vierailija
20/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä miesoletetut käyttäytyy törkeästi tällä palstalla. Ei tarvi syyttää peiliä jos naama on vino.

Höpö höpö. Ja väistit viestini pointin. Naisettomuutta käytetään halventamiseen, miehettömyyttä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan