jos oon odottanut seksiä avioliittoon
Niin se ei tarkoita ettenkö meikkaisi, käyttäisi muotivaatteita, kävisi baarissa, olisi hyvä seksissä jne.
Ihan vaan tiedoksi niille jotka nyt näin tuntuu luulevan.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:53"]No se, että odotat seksiä avioliittoon, ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. Väittäisin, että melkeimpä huonomman. Ihan vaan sillä, että jos on hyvä sängyssä ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, niin on yleensä parempi ihminen kuin sellainen, joka ei ole. Myös avioliitto onnistuu huomattavasti paremmin, jos seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaavat. Ja sehän ei selviä kuin kokeilemalla.
Värkki ei panemisesta kulu yhtään sen enempää naisilla kuin miehilläkään. 40-vuotiaalla synnyttäneellä yhdenillan juttuja harrastavalla naisella, saattaa olla paljon tiukempi, kuin nuorella neitsyellä. Pimpsan tiukkuuteen kun vaikuttaa rakenteelliset seikat sekä lantionpohjan lihakset, ei se paljonko sitä on käytetty.
[/quote]
No ap harrastaa seksiä päivittäin ja kemiat mieheni kanssa kohtaa. Joten olen siis parempi ihminen. Ja löysyydestä ei tietoakaan
[/quote]
Avauksesta sai käsityksen,että et ole vielä harrastanut seksiä,vaan odotat avioliittoon.Olet siis jo naimisissa,ja tyytyväinen että odotit?Sehän hyvä.
Ap siis ON odottanut avioliittoon. Nyt naimisissa joten ei odota enää seksiä. Ihme hölmöt avmammat. Lisääköhän hölmöt irtosuhteet tyhmyyttä;)
Sitä on hyvä seksissä jos tykkää siitä ja tykkää tuottaa kumppanilleen melihyvää. Sitähän seksi on.
Olen odottanut ja tulen odottamaan ovat eri asia. Ap on odottanut. Mennyt aikamuoto. Ei odota enää.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:25"]
Ap siis ON odottanut avioliittoon. Nyt naimisissa joten ei odota enää seksiä. Ihme hölmöt avmammat. Lisääköhän hölmöt irtosuhteet tyhmyyttä;)
[/quote]
tai sitten toisin päin,tyhmyys lisää irtosuhteita?
Voisitko ap vielä tarkentaa,mikä oli avauksen pointti,sekö että on parempi ihminen kun odottaa avioliittoon,vai että seksin odottaminen avioliittoon ei tee automaattisesti fanaattista hihhulia?(kun kerran voi meikata ja käydä baareissa)
Mä tiedän niin monta surullista tarinaa niistä, jotka on odottaneet avioliittoon asti. Aikuiset miehet on mulle sydäntäsärkevästi itkeneet sitä pettymystä ja kipua, kun se ihana neitseellinen vaimo olikin sängyssä kylmä lahna, jota ei saanut ees koskea. Sama juttu monella naisella. Odotettiin kauheesti jotain ihanaa ja sit se mies olikin joku vässy, ehkä odottikin vaan sen takia, ettei ollut seksuaalisia haluja yleensäkään tai pahimmassa tapauksessa ei ees seiso, saatiin sit neito "huijattua" naimisiin. Hääyönäkin piti vaan grillille mennä ostamaan makkaraperunoita. Terv 2
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]
Olen odottanut ja tulen odottamaan ovat eri asia. Ap on odottanut. Mennyt aikamuoto. Ei odota enää.
[/quote]
Palstan luetunymmärtäminen nyt ei ole muutenkaan huippuluokkaa.
Olisin ap:na kyllä muotoillu että "odotin seksiä avioliittoon ja...".Se olisi selkiyttänyt asiaa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:32"]Mä tiedän niin monta surullista tarinaa niistä, jotka on odottaneet avioliittoon asti. Aikuiset miehet on mulle sydäntäsärkevästi itkeneet sitä pettymystä ja kipua, kun se ihana neitseellinen vaimo olikin sängyssä kylmä lahna, jota ei saanut ees koskea. Sama juttu monella naisella. Odotettiin kauheesti jotain ihanaa ja sit se mies olikin joku vässy, ehkä odottikin vaan sen takia, ettei ollut seksuaalisia haluja yleensäkään tai pahimmassa tapauksessa ei ees seiso, saatiin sit neito "huijattua" naimisiin. Hääyönäkin piti vaan grillille mennä ostamaan makkaraperunoita. Terv 2
[/quote]
No meille ei käynyt noin:) onneksi. Huh huh oikeen makkaraperunat ja kaikki..
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:25"]
[/quote]
tai sitten toisin päin,tyhmyys lisää irtosuhteita?
Voisitko ap vielä tarkentaa,mikä oli avauksen pointti,sekö että on parempi ihminen kun odottaa avioliittoon,vai että seksin odottaminen avioliittoon ei tee automaattisesti fanaattista hihhulia?(kun kerran voi meikata ja käydä baareissa)
[/quote]
Mun pointti oli että tällaiset avioliittoon odottaneet voivat olla kaltaisiani normaaleja ihmisiä. Korkea koulutus, hienot autot, tyylikäs ulkonäkö, laaja kaveripiiri ja hyvä seksielämä. Toisessa ketjussa kun verrattiin itseään säästäviä ihmisiä lahkolaisiin jotka panee peiton alla saamatta nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:53"]No se, että odotat seksiä avioliittoon, ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. Väittäisin, että melkeimpä huonomman. Ihan vaan sillä, että jos on hyvä sängyssä ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, niin on yleensä parempi ihminen kuin sellainen, joka ei ole. Myös avioliitto onnistuu huomattavasti paremmin, jos seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaavat. Ja sehän ei selviä kuin kokeilemalla.
Värkki ei panemisesta kulu yhtään sen enempää naisilla kuin miehilläkään. 40-vuotiaalla synnyttäneellä yhdenillan juttuja harrastavalla naisella, saattaa olla paljon tiukempi, kuin nuorella neitsyellä. Pimpsan tiukkuuteen kun vaikuttaa rakenteelliset seikat sekä lantionpohjan lihakset, ei se paljonko sitä on käytetty.
[/quote]
No ap harrastaa seksiä päivittäin ja kemiat mieheni kanssa kohtaa. Joten olen siis parempi ihminen. Ja löysyydestä ei tietoakaan
[/quote]
Miksi meillä naimisissa olevilla jotka emme ole odottaneet avioliitoon ei kemiat mielestäsi kohtaa ja miksi me olisimme jotenkin "löysiä"? Vaikuttaako vain avioliiton ulkopuolinen seksi sukupuolielinten kimmoisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:21"]
[/quote]
[/quote]
Miksi meillä naimisissa olevilla jotka emme ole odottaneet avioliitoon ei kemiat mielestäsi kohtaa ja miksi me olisimme jotenkin "löysiä"? Vaikuttaako vain avioliiton ulkopuolinen seksi sukupuolielinten kimmoisuuteen?
[/quote]
En ole väittänytkään niin
Ap on sama höyrypää kuin tuossa Rosa ketjussa. Huomaa kirjoituksista. Onneksi itse en odottanut. Tai toisin sanoen mennyt ensimmäisen silloin ihanan poikaystävän kanssa naimisiin. Vähän vanhempana ja viisampana valitsin hyvin ja ollaan oltu yli 20v yhdessä. Samaa mieltä on myös mieheni.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:49"]Ap on sama höyrypää kuin tuossa Rosa ketjussa. Huomaa kirjoituksista. Onneksi itse en odottanut. Tai toisin sanoen mennyt ensimmäisen silloin ihanan poikaystävän kanssa naimisiin. Vähän vanhempana ja viisampana valitsin hyvin ja ollaan oltu yli 20v yhdessä. Samaa mieltä on myös mieheni.
[/quote]
Ja väität että ap ei valinnut heti hyvää mistä? Koska sinäkin löysit sen vasta myöhemmin : D
Höyrypää
Ainakin mun kaverit puhuvat minulle pahaa heidän miestensä entisistä kumppaneista joten kyllä ne exät siellä vaan tuntuu risoavan..
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:32"]
Mä tiedän niin monta surullista tarinaa niistä, jotka on odottaneet avioliittoon asti. Aikuiset miehet on mulle sydäntäsärkevästi itkeneet sitä pettymystä ja kipua, kun se ihana neitseellinen vaimo olikin sängyssä kylmä lahna, jota ei saanut ees koskea. Sama juttu monella naisella. Odotettiin kauheesti jotain ihanaa ja sit se mies olikin joku vässy, ehkä odottikin vaan sen takia, ettei ollut seksuaalisia haluja yleensäkään tai pahimmassa tapauksessa ei ees seiso, saatiin sit neito "huijattua" naimisiin. Hääyönäkin piti vaan grillille mennä ostamaan makkaraperunoita. Terv 2
[/quote]
Missä viiteryhmässä olet elänyt??
Oletteko muut koskaan miettineet sitä, miten väärään ihmiseen sitä saattaakaan liimaantua pidemmäksi aikaa ihan vaan hyvän seksin vuoksi. Arki sitten ei saatakaan toimia ollenkaan.
Jo "olisi hyvä _seksissä_"- lausahdus kertoo siitä, että ap on jonkin sortin vajakki. Ei tuollaista kieltä käytä kukaan, kuulostaa niin oudolta ja lapsenomaiselta.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]
[/quote]
Palstan luetunymmärtäminen nyt ei ole muutenkaan huippuluokkaa.
Olisin ap:na kyllä muotoillu että "odotin seksiä avioliittoon ja...".Se olisi selkiyttänyt asiaa.
[/quote]
Ei näitä hölmöjä aloituksia tule aina niin tarkkaan syynättyä mutta jos nyt aloituksen vaivautuu väsäämään niin voisi hieman paremmin kirjoittaa (jos osaa)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:49"]Ap on sama höyrypää kuin tuossa Rosa ketjussa. Huomaa kirjoituksista. Onneksi itse en odottanut. Tai toisin sanoen mennyt ensimmäisen silloin ihanan poikaystävän kanssa naimisiin. Vähän vanhempana ja viisampana valitsin hyvin ja ollaan oltu yli 20v yhdessä. Samaa mieltä on myös mieheni.
[/quote]
Ja väität että ap ei valinnut heti hyvää mistä? Koska sinäkin löysit sen vasta myöhemmin : D
Höyrypää
[/quote]
Vaikea sanoa kun ei tiedä kauanko ap ollut naimisissa. Lapsia tuskin vielä on kun päivittäin ehditään harrastaa täydellistä seksiä. Mun poikaystävät oli kaikki täydellisiä ja hyviä aluksi. Enhän olisi niiden kanssa seurustellutkaan. Mutta onneksi naimisiin "sai" mennä vasta koeajon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:02"]Ääliö! Seksi opetellaan, kukaan ei osaa nussia syntyessään! Eli ei, et ole hyvä seksissä, jos et ole sitä harrastanut. Jotkut ovat vapautuneempia ja oppivat nopeammin, mitta kukaan ei ole seppä syntyessään!
[/quote]
Ääliö! Olen harrastanut seksiä! Varmasti enemmän kuin sinä! Joten osaan. Katos pääsin naimisiin ihanan miehen kanssa ja harrastan päivittäin ihanaa seksiä