Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestän sen, että ihoni rypistyy??

Vierailija
07.01.2014 |

MITEN?! Kaikelle muulle voi edes jotain, mutta ihon rypistymiselle ei. Olen 40v ja en kestä ajatella millainen hirviö olen 10v päästä!

Miten te kestätte?

(Paitsi joo, av:n äidit eivät rypisty... Olen varmastikin erittäin poikkeuksellinen 40v kun miulla ON ryppyjä silmien alla.)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo lisää uskottavuutta. Minä ainakin tahdon näyttää ikäiseltäni ryppyineni.

Vierailija
2/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sisäiseen, yhtä lailla säteilet vanhanakin, jos olet säteillyt nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit niin pitkälle eteenpäin? Et voi tietää, oletko viisikymppisenä "hirviö". Tuskin sitä paitsi olet! Ei 5-kymppinen ole sen kummempi kuin nelikymppinenkään. Ja todellakin ON mullakin niitä silmä- ym. ryppyjä.

Vierailija
4/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään. Aion pistää ihan helvetisti rahaa sen estämiseen. Ja miinuspeukkua sataa, mutta omapa on asiani ja rahani.

Vierailija
5/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiedä, millä kestän tulevat ja syvenevät ryppyni. En haluaisi vanheta ja vanheta. Kolmikymppiseksi asti oli ihan kiva täyttää vuosia, mutta ei oo kivaa se fakta, että keskimäärin tässä nelikymppisenä ollaan puolimatkassa tätä elämää. Ei ap:kään tietenkään ole pelkät omat kuorensa. Ap vain ei sulje silmiään tosiasioilta. Kun rakastaa elämää, haluaisi ehkä elää aina.

Vierailija
6/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ratkaisee, mulla (52v) tai minun isoäidillä (R.I.P) tai mun äidillä (80v) ei tosiaan ole ryppyjä.

Vierailija
7/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^No just joo..tulkaa esitteleen toi luonnonoikku 80 tai 52v vaikka Tiede-lehteen niin tienaatte isot rahat..

Vierailija
8/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut olemaan se suosittu ja kaunein. Kova paikka on nyt nuo rypyt ja mahamakkarat. No, olen yhäkin ihan ok:n näköinen ja monesti kehuttu, mutta ehkä se juuri tekee sen että pohtii: "Entä kun ne kehut loppuvat"... Olen myös ihan pidetty ihmisenä ja mielestäni oikein hyvä tyyppi, ihminen, äiti ja ystävä.

Mutta nuo rypyt... Ne ovat ilmestyneet vuodessa. Mitä se onkaan sitten muutaman vuoden päästä...

Kiitos ihanista vastauksistanne:)

ap

Vierailija
9/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto itse asiassa antaa ryppyjen osalta vähän tasoitusta. Havaintojeni mukaan nuorena kuulas ja ohut iho rypistuu huomattavasti aikaisemmin kuin paksumpi, karheampi ihotyyppi. Ja niille nuorena hehkeille henkilöille se rypistyminen on usein kovempi paikka, kun on tottunut olemaan kaunis.

Vierailija
10/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi olla ikuisesti nuori, kropan muutokset alkavat jo 25v.jälkeen, halusimme sitä tai emme.  

Eikä pelkästään rypyt, vaan eletty elämä näkyy vielä selvemmin silmissä ja käsissä. Rypyt voi silotella botoxilla, mutta silmissä ja käsissä tapahtuviin muutoksiin ei vielä ole keksitty mitään keinoa.

Ja miksi ikä ei saisi näkyä ulkonaisessa olemuksessa? Meidän kulttuurissa nuoruutta ihanoidaan äärirajoille, kun monessa muussa kulttuurissa on se juuri päinvastoin.

Vaativissa tehtävissä eletty elämä ja kokemukset koetaan kyllä usein plussaksi. 

Vierailija
11/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun elämä ole muitten antaman palautteen varassa. Olen 47v ja oikea mummo. Iho muuttuu, vartalo muuttuu, ajatukset muuttuu. Parempi hyväksyä todellisuus ja etsiä muuta sisältöä elämään kuin rapistuva ulkonäkö.

Vierailija
12/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla on niinpaljon muuta tekemistä ja ajateltavaa, ettei tuollaiselle suo kummoista arvoa. Toki puhdistan ja rasvaan joa päivä ja ajoittain käyn kosmerologilla, mutta muista että huolista tulee ryppyjä.

Vierailija
13/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rypyt vielä mitään..odotapas, kunhan ylähuuleen ja poskiin alkaa pukkaamaan untuvakarvaa ja yksittäisiä jouhia...Jos vahaat, käytät Veetiä tai nypit, niin ei kun vain villiintyvät entisestään.

Vierailija
14/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:48"]

^No just joo..tulkaa esitteleen toi luonnonoikku 80 tai 52v vaikka Tiede-lehteen niin tienaatte isot rahat..

[/quote]

No jos ei kiinnosta uskoa, ihan sama mulle.

Joillakin vaan iho pysyy rypyttömänä. Mulla ei tosiaan ole kuin ehkä nippanappa silmien ulkokulmista lähteviä tosi pieniä ryppyjä ja ne on samanlaisia kuin mun 12v lapsella. Olen siis tuo 52v ja en ole lihava, jos istä seuraavaksi koetat laittaa selitykseksi.

En ota koskaan aurinkoa ja suojaan ihoni silti vahvoilla aurinkosuojilla, aina aurinkolasit päässä ulkona.

Vierailija
15/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään luonnonoikku, geenien lisäksi,  onnelliset ja itseensä tyytyväisen kasvoilta harvoin näkee ryppyjä, kun kasvolihakset ovat rennot, niillä oikein kasvot sädehtii,  toisin kuin tiukkapipoisten ja murheen murtamat kasvolihakset ovat tiukasti jännittyneet ja siksi rypyt tulevat paremmin esille.  Parasta ryppyvoidetta kasvoille on elämän ilo ja hymy, jota muut ei voi olla huomaamatta.

"No just joo..tulkaa esitteleen toi luonnonoikku 80 tai 52v vaikka Tiede-lehteen niin tienaatte isot rahat.."

Vierailija
16/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kans, nykyisin jo nelikymppisillä ryppyjä naamassa. Kiitos rasvaton ruoka.

Sit ne akat ostaa kalliita ryppyvoiteita.

Vierailija
17/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä tarkentaa, että TIETOISESTI en ihannoi nuoruutta enkä pelkää kuokemaa tms. Minulla on aina ollut aavistus etten elä kovin vanhaksi ja se ei haittaa minua. En edes jaksaisi täällä taapertaa enää kovin monia vuosikymmeniä.

Joten en tiedä miksi tämä on mulle niin kova paikka.

Kiitos taas  vastauksistanne:)

Kurttu-ap (ja ikä ei ole IHAN 40v, mutta melkein)

Vierailija
18/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa vaikka hiv, niin et kerkiä murehtia ryppyjäs

Vierailija
19/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v, vähän on ryppyä silmien alla. Enpä paljon ajattele ryppyjäni, mutta kyllähän ne muistuttaa siitä etten ole enää mikään parikymppinen. Tämä ikä on parasta aikaa tähän mennessä, enkä kaipaa epävakaata nuoruuttani! ollaan oltu 7v. naimisissa ja on kaksi lasta, joten ei harmita että ikää ja elämän merkkejäkin on jo. Olen kiitollinen siitä että olen terve ja hoikka, rypyt on pientä ja ne kuuluu elämään!

Jotain pientä teen kasvoryppyjen ehkäisemiseksi, eli käytän rasvaista yövoidett, puhdistan kasvot mahdollisimman helläveroen ja välillä käytän 100% silkki-satiinityynyliinaa. Silkki on ihanan tuntuinen, tuntuu ettei tyynyliinaa olisi ollenkaan. Harmi kun on niin kallista ettei raaski koko lakanasettiä ostaa....ehkä joskus!

Vierailija
20/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan, jossa voit opetella olevasi jotain muuta kuin kuoresi? Jos et itse osaa henkisesti kasvaa siihen, kuten suurin osa meistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme