Missä päin Helsinkiä asuisit, jos olisi rahaa tarpeeksi?
Kommentit (198)
Munkkiniemi,meilahti vuosaari. Ei missään nimessä keskustassa.
Jos olisi varaa asua muualla kuin Helsingissä töiden takia, niin muuttaisin Turkuun, enkä edes pierisi tähän persläpeen päin.
Vähän nousukasmaista, mutta jos rahat riittäisivät, ostaisin Eiranrannasta ylimmästä kerroksesta merta lähimmästä olevista taloista kämpän. Ihan näkymän ja sijainnin takia.
Asuisin aika kaukana Helsingistä johonkin pohjoisen suuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Asuisin aika kaukana Helsingistä johonkin pohjoisen suuntaan!
No miksi et muuta? Kaukana Helsingistä on halpaa.
Kulosaari. ne vanhat villat siinä matkalla Mustikkamaalle tai siinä Itäväylän pohjoispuolella. On lapsia.
Rahaa olisi tarpeeksi asua missäpäin Helsinkiä vaan, mutta miksi ihmeessä haluaisin siellä asua?
No en todellakaan asuisi jossaan hel.. lävessä jos mulla olis rahaa.
Asuisin täällä Marjaniemessä edelleen.
Etu-Töölössä. Lähellä keskustaa ja rantaa, mutta sen verran kaukana jo kuitenkin ihan ytimestä, että on jo aika hiljaista ja rauhallista.
Paljon kivoja alueita, jos olisi rahaa olisin silti talvet (8kk) ulkomailla.
Asun Punavuoressa .
Tykkään. Mies ja 2 lasta
Ihan nykyisillä rahoilla ei tarvitse Helsingissä joka vuosi käydäkkään. Jos jonkun verran enempi niin voisi käynnitkin unohtaa.
Munkkiniemessä, näkymä lahdelle.
EN MISSÄÄN NIMESSÄ : Helsingissä jos ukko löytyisi Sieltä päin, saisi muuttaa kanssani Monacoon tai Pariisiin! jos olisi paljon rahaa ei oo mukuloita.
Länsi-Herttoniemessä tai jossain Kruununhaassa tai Katajanokalla. Oon kyllä jo ihastunut Länsi-Herttoniemen luonnonläheisyyteen ja siihen, että Herttoniemen palvelut on vain metropysäkin matkan verran kauempana mun kämpästä.
T: Länsi-Herttoniemessä Hoasin talossa asuva yliopisto-opiskelija