Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin Helsinkiä asuisit, jos olisi rahaa tarpeeksi?

Vierailija
22.01.2014 |

Onko teillä lapsia?

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, piti etsiä oma vanha vastaukseni vuodelta 2014. Mielipide ei ole muuttunut, Taka-Töölö rocks. Aina olisi kiva saada lisää neliöitä, parempi näköala, takka, parveke jne., mutta sijainti ja vanhan asunnon charmi silti tärkeintä. 

Vierailija
182/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rahaa ei löytyisi että Helsinkiin muuttaisin tai Suomeen ylipäätään!

Ei kiitos.

Nimen omaan sen takia aikanaan Suomesta lähdin että halusin parempaa ja sen sain.

Helsingissä olen käynyt sen verran että lentokentälle laskeutunut ja joskus sieltä lähtenytkin Suomessa käydessäni. Harvoja nekin kerrat.

Terv. 26.5.2022 kaksikymmentä kuusi vuotta ulkomailla asunut eikä vaihda!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

500-700 kilsaa pohjoiseen.

Vierailija
184/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä rahaa ei löytyisi että Helsinkiin muuttaisin tai Suomeen ylipäätään!

Ei kiitos.

Nimen omaan sen takia aikanaan Suomesta lähdin että halusin parempaa ja sen sain.

Helsingissä olen käynyt sen verran että lentokentälle laskeutunut ja joskus sieltä lähtenytkin Suomessa käydessäni. Harvoja nekin kerrat.

Terv. 26.5.2022 kaksikymmentä kuusi vuotta ulkomailla asunut eikä vaihda!

Olet käynyt siis Vantaalla, et Helsingissä.

Vierailija
185/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Itä-Helsingissä meren rannalla. 

Vierailija
186/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ihan pakko asua Helsingissä niin ehkä Haltiala olisi mieluisin paikka.

Vierailija
187/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasatama...joku niissä tornitaloissa vaan vetää puoleensa. Ja ihana mustikkamaa vieressä.

Vierailija
188/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talinrannassa.

Vierailija
189/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Kulosaaressa. Mitään muuta aluetta en edes harkitsisi, tosin Helsingissä en noin muuten viihdytään. Olen siis ihan paljasjalkainen stadilainen, mutta muuttanut pois jo vuosia sitten. Keskustaan minut saisi ainoastaan ruumiina. En ymmärrä miksi h e l v e t i s s ä kukaan haluaa asua keskustassa?! Hirveä meteli 24/7, hirveä määrä ihmisiä, likaista ja epäsiistiä. Hyh!

Muistan ikuisesti, kun kävimme isäni tädin (¿¿) keskusta-asunnolla hänen kuoltuaan. Asuimme itse omakotitalossa Helsingissä, rauhallinen ja hiljainen alue. Avasin ikkunan siellä asunnolla ja järkytyin siitä metelin määrästä.

Vierailija
190/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdykään*

Hi to n auto correct!!

Vierailija
191/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talinrannassa.

Talinranta on kuin piilopaikka kavalasta maailmasta. Ei ole helppo huomata, mistä pitää kääntyä uneliaaseen kylään Munkkiniemen kyljessä. Talin Kartano on hämmästyttävän upea maisemineen.

Vierailija
192/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivusaaressa olisi varmaan hiljaisia naapureita

Vierailija
193/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuoressa Punavuoren- tai Merimiehenkadulla sekä Ullanlinnassa sen eteläosassa, Designmuseon kulmat jo liian kaukana. Ei kuitenkaan Tehtaankatu/Freda/Albertinkatu/Pursa/Isoroba, ne on liian vilkkaita.

Olen asunut sinkkuna noilla alueilla ja tykkäsin paljon. Mutta iso merkitys on oikealla kadulla. Vilkasliikenteisillä kaduilla on tosi ikävä asua.

Etu-Töölön hiljaiset kadut voisivat olla kans kivat. Olen asunut Meklulla. Ei koskaan enää sinne, hirveä liikenteen melu vaikka asunto oli pihan puolella.

Vierailija
194/198 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavuoressa Punavuoren- tai Merimiehenkadulla sekä Ullanlinnassa sen eteläosassa, Designmuseon kulmat jo liian kaukana. Ei kuitenkaan Tehtaankatu/Freda/Albertinkatu/Pursa/Isoroba, ne on liian vilkkaita.

Olen asunut sinkkuna noilla alueilla ja tykkäsin paljon. Mutta iso merkitys on oikealla kadulla. Vilkasliikenteisillä kaduilla on tosi ikävä asua.

Etu-Töölön hiljaiset kadut voisivat olla kans kivat. Olen asunut Meklulla. Ei koskaan enää sinne, hirveä liikenteen melu vaikka asunto oli pihan puolella.

Näinhän se menee kantakaupungissa, ei toivekaupunginosa kerro vielä, mitä todella hakee. Näkyy myös hinnassa, Stadissa on hauska bongailla taloyhtiöitä, joissa voi vain arvailla, että asunnon hinta nousee huikeasti, kun siirrytään rauhallisemmalle puolelle. 

Vierailija
195/198 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lofooteilla.

Vierailija
196/198 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asuisin siellä liikenteen ja kaiken paremmin tietävän vihervasemmiston keskellä, kun voin jo nytkin asua ihanassa vanhassa talossa, idyllisen ison puutarhan ympäröimänä lähellä merenrantaa?

Vierailija
197/198 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulevardilla läpi talon huoneistossa tai kattohuoneistossa. Joo en haaveile omakotiasumisesta :) 

Vierailija
198/198 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin sellaisessa talossa, jonka oleskeluhuoneista olisi näkymät Ruttopuistoon. Vähintään 3. kerroksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä