Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi ettet treenaa vartaloasi huippukuntoon?

Vierailija
19.10.2020 |

“No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable.”

"It is a disgrace to grow old through sheer carelessness before seeing what manner of man you may become by developing your bodily strength and beauty to their highest limit. But you cannot see that, if you are careless; for it will not come of its own accord."

- Sokrates

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut fitness- naiset tekevät mielettömän paljon työtä vartalonsa eteen. Vaatii salilla käyntiä. Ei tule kotijumpalla.

Kyllä muuten tulee. Salia ei todellakaan tarvita.

T. koronan vuoksi 8kk ilman salia trenannut ja parhaassa tikissä ikinä.

Onko sulla joku kotisali vai oletko saanut tuloksia ihan jollain nettijumpalla?

Vierailija
42/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää et juoksen 10 kilometriä ja lankutan 10 kilon paino selän päällä ja mahdun kokoon XS/S, menkatkin on säännölliset eikä tästä hirveästi voi lisätä rehkimistä ilman et tulee vahinkoa.

Mikä on syysi postailla tämmöstä mukafilosofista skeidaa?

-länsimaisen historian suurimpien ajattelijoiden ja filosofien joukkoon kuuluvan ihmisen lainauksia

-"mukafilosofista skeidaa"

No juu, kyllä Sokrateen tarkoitushakuinen lainaaminen idioottimaisen avauksesi perusteluksi on aikamoista skeidaa. Eri 

Minkäköhänlaisessa kunnossa Sokrates oli nuoruudessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja suonikas kulli korvaa puuttuvan vartalon huippukunnon.

Vierailija
44/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa ja syöminen mukavampaa. Ei ole mitään sosiaalisia kontakteja joten miksi välittäisin mitä muut ajattelee? Olen kyllä joskus treenannut itseni hyvään kuntoon mutta ei se yksinään mitään sosiaalisia kontakteja tuo.

Vierailija
45/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on huippukunto kenellekin? Tarkoitatko huippukunnolla kehonrakentajaa, pikajuoksijaa vai voimistelijaa?

Ihmisyyden jättäminen taakse

https://fitnessvolt.com/wp-content/uploads/2019/08/rich-piana-750x422.j…

Rich Pianallahan ei ollut kovin terveelliset elämäntavat ja hän kuoli epämääräisissä olosuhteissa melko nuorena. Nuo lihakset on rakennettu steroideilla, joista Sokrates ei ollut kuullutkaan. Lisäksi uskallan sanoa, että Rich Piana ei ollut nopea tai erityisen notkea. Jos ei pysty seisomaan käsillään, juoksemaan hyvää aikaa Cooperissa tai tekemään spagaatia, niin onko oikeasti hyvässä kunnossa.

Spagaatit ja vastaavat taivutukset ovat ajanhukkaa jos ei luuston rakenne ym.geenijutut ole kunnossa. Normaali liikkuvuus on hyvä pitää yllä, mutta kaikki eivät voi olla 'notkeita'.

Nopeus on myös geenijuttu, jolla ei ole tekemistä terveyden ja kunnon kanssa paljoakaan. Jokaisen nopeus laskee nopeasti jo nuorena. 

Kestävyyskuntoa ja voimaa sekä kehonkoostumusta voi mielekkäästi kehittää vanhemmallakin iällä. 

Vierailija
46/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin, elämäni on merkityksellistä ja elinvoimaista. Ei ole mitään tarvetta treenata tai tavoitella mitään huippukuntoa. Mun elämä o. Ihanaa just näin. Olen myös mieluummin tekemisissä muiden kanssa sen sijaan ettäbtrimmaisin omaa napaa

Vierailija
47/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on huippukunto kenellekin? Tarkoitatko huippukunnolla kehonrakentajaa, pikajuoksijaa vai voimistelijaa?

Rich Pianallahan ei ollut kovin terveelliset elämäntavat ja hän kuoli epämääräisissä olosuhteissa melko nuorena. Nuo lihakset on rakennettu steroideilla, joista Sokrates ei ollut kuullutkaan. Lisäksi uskallan sanoa, että Rich Piana ei ollut nopea tai erityisen notkea. Jos ei pysty seisomaan käsillään, juoksemaan hyvää aikaa Cooperissa tai tekemään spagaatia, niin onko oikeasti hyvässä kunnossa.

Spagaatit ja vastaavat taivutukset ovat ajanhukkaa jos ei luuston rakenne ym.geenijutut ole kunnossa. Normaali liikkuvuus on hyvä pitää yllä, mutta kaikki eivät voi olla 'notkeita'.

Nopeus on myös geenijuttu, jolla ei ole tekemistä terveyden ja kunnon kanssa paljoakaan. Jokaisen nopeus laskee nopeasti jo nuorena. 

Kestävyyskuntoa ja voimaa sekä kehonkoostumusta voi mielekkäästi kehittää vanhemmallakin iällä. 

No yhtälailla kehonrakennus on geeneistä kiinni. Kaikki naiset eivät näytä fitnessmisuilta tai miehet kehonrakentajilta vaikka kuinka treenaisivat ja lihakset kasvaisivat.

Vierailija
48/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on luonnostaan jo mitat 91-62-91, D-kuppi ja bmi 19, niin ei vaan tarvitse. Kuntoilen kyllä, omaksi iloksi ja etten olisi ihan rapakunnossa. Ja olen 38v. Kroppaani olen tyytyväinen ja ei ole muutkaan valittanut.

Vierailija
49/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on se huippukunto? Minä pystyn juoksemaan maratonin mutta olen vartalomallia hylje.

Täällä toinen maratoonari, joka muistuttaa omenaa, jolla on hammastikut jalkoina :D. Ei vaan kiinnosta se kitudueetti, joka tarvittaisiin hoikkaan vartaloon.

Vierailija
50/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan 4x viikossa.

En tunnu pääsevän sillä ihan huippukuntoon. Olen 41-vuotias, enkä jaksa tämän enempää yrittää. Ei tässä iässä enää ihan yhtä helposti timmiydy kuin 15 vuotta sitten.

Vierailija
51/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää et juoksen 10 kilometriä ja lankutan 10 kilon paino selän päällä ja mahdun kokoon XS/S, menkatkin on säännölliset eikä tästä hirveästi voi lisätä rehkimistä ilman et tulee vahinkoa.

Mikä on syysi postailla tämmöstä mukafilosofista skeidaa?

-länsimaisen historian suurimpien ajattelijoiden ja filosofien joukkoon kuuluvan ihmisen lainauksia

-"mukafilosofista skeidaa"

No juu, kyllä Sokrateen tarkoitushakuinen lainaaminen idioottimaisen avauksesi perusteluksi on aikamoista skeidaa. Eri 

Itsekin arvostan kun puhutaan ihan omia ajatuksia ja kokemuksia eikä lampaan lainata maailman kuluneimpia lausuntoja.

Varsinkaan jos mitään muuta asiaa ei ole.

Vierailija
52/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhtälailla kehonrakennus on geeneistä kiinni. Kaikki naiset eivät näytä fitnessmisuilta tai miehet kehonrakentajilta vaikka kuinka treenaisivat ja lihakset kasvaisivat.

Mutta jokainen saa jonkin verran lihaksia ja voimaa; ehkä aika paljonkin. Venyttelyn vaikutus voi kestää kymmenen minuuttia ja sitten saavutetut liikeradat menetetään taas. 

Vierailija
53/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mua ärsyttää, että olen lievästi ylipainoinen laiska pullero. Haluaisin olla hyvässä kunnossa ja normaalipainoinen. Tekosyinä on kaksi lasta, suht iso talo puutarhoineen, paljon työtä tekevä mies, eli teen kotona 90%, oma pieni yritys ja koira, jota on vietävä vähintään 2h päivässä ulos. Haluaisin päästä suht hyvään kuntoon ennen vaihdevuosia, jolloin ehkä myös terveempi vanhuus edessä. Kipinää ja motivaatiota odotellessa löhöilen tässä sohvalla ne vähäiset vapaat minuutit päivässä. Oon siis vaan ihan naatti.

En ymmärrä. Juurihan luettelit montakin tapaa pysyä kunnossa: ison talon siivous, puutarhatyöt, koiran ulkoilutus. Luuletko että jos tämän sijasta alkaisit löydä vaikka kolme kertaa viikossa (maksullisessa) jumpassa, olisit yhtäkkiä timmi?

Painonhallinta on 80% ruokavaliota ja 20% liikuntaa. Laitat syömiset kuntoon, selittelyt sikseen niin siitä se lähtee.

Vierailija
54/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut fitness- naiset tekevät mielettömän paljon työtä vartalonsa eteen. Vaatii salilla käyntiä. Ei tule kotijumpalla.

Kyllä muuten tulee. Salia ei todellakaan tarvita.

T. koronan vuoksi 8kk ilman salia trenannut ja parhaassa tikissä ikinä.

Jaa meille tähän treeniohjelmasi. Mitä liikkeitä teet, kuinka usein ja millä painoilla? Olisi mukava saada joku tehokas kotona tehtävä treeni.

Vierailija
55/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea pskaasi eikä kiinnosta mitä mieltä olet.

Vtuttaa tommoset jeesustelijat jotka pitää kaikkia muita huonompina.

Tunteisiin. Jaksoit kuitenkin vastata. Eikä ap maininnut viestissään itsestään mitään, ties mikä läski siellä postailisi

Jep, 50-kiloinen läski joka lähtee kuudelta tunnin aamulenkille ja töiden jälkeen lihastreenit, myös notkeus pelaa ja ruokavalio optimaalinen tarpeisiin nähden, vatsalihakset näkyy ja voimaa ja nopeuttakin löytyy.

Elän itsekin terveellisesti ja pidän kehoa sieluni kotina ja siksi pidänkin huolta siitä mutta ärsyttää nää oman näkemyksensä julistajat joiden mielestä kaikkien tulee elää kuin he. Antakaa herranjestas ihmisten olla rauhassa ja keskittykää itseenne. En vaan voi sietää tuputtamista.

Sori saatan olla äksy kun täytyi rauhoittaa treenejä kuumeen takia kun alkoi jo sydän oireilemaan.

Vierailija
56/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mua ärsyttää, että olen lievästi ylipainoinen laiska pullero. Haluaisin olla hyvässä kunnossa ja normaalipainoinen. Tekosyinä on kaksi lasta, suht iso talo puutarhoineen, paljon työtä tekevä mies, eli teen kotona 90%, oma pieni yritys ja koira, jota on vietävä vähintään 2h päivässä ulos. Haluaisin päästä suht hyvään kuntoon ennen vaihdevuosia, jolloin ehkä myös terveempi vanhuus edessä. Kipinää ja motivaatiota odotellessa löhöilen tässä sohvalla ne vähäiset vapaat minuutit päivässä. Oon siis vaan ihan naatti.

En ymmärrä. Juurihan luettelit montakin tapaa pysyä kunnossa: ison talon siivous, puutarhatyöt, koiran ulkoilutus. Luuletko että jos tämän sijasta alkaisit löydä vaikka kolme kertaa viikossa (maksullisessa) jumpassa, olisit yhtäkkiä timmi?

Painonhallinta on 80% ruokavaliota ja 20% liikuntaa. Laitat syömiset kuntoon, selittelyt sikseen niin siitä se lähtee.

Timmi ei tarkoita hoikkaa tai laihaa. Timmi tarkoittaa lihaserottuvuutta tai että lihakset tuovat selvästi muotoa ja kiinteyttä vartaloon. Siihen ei pääse hoitamalla puutarhaa tai lenkkeilyttämällä koiraa.

Vierailija
57/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kävin juuri repimässä rautaa tuhannen salaman raivolla. Lähes joka toinen salilla olija tuijotti jossain nurkassa ja seurasi suoritustani.

Vierailija
58/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei vaan kiinnosta minua tarpeeksi vaadittuun vaivannäköön nähden.

Vierailija
59/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukavuudenhaluinen. On se syy, en tarvitse tekosyytä.

Vierailija
60/81 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyytä; en vaan jaksa ja tykkään syödä. Urheilen kyllä, liikun paljon, mutta tykkään syödä ulkona ja tykkään muutenkin hyvästä ruuasta. Minulle hyvä kunto ja jaksaminen on tärkeämpää kuin viimeisen päälle hiottu kroppa. Joutuisin luopumaan monesta kivasta asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi