Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko rintaliivit, alkkarit ja t-paidat sinulla itselläsi on?

Vierailija
21.01.2014 |

Ihmettelen tuota yhtä kirjoitusta, jossa ihmisillä on todella vähän vaatteita. Eräälläkin oli kahdet rintaliivit.

Minulla on rintaliivejä noin 20 ja pikkualkkareita noin 40 ja t-paitoja noin 50. (Käytän t-paitoja myös aluspaitoina suojaamassa muita vaatteita.)  Miten teillä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivejä ja niihin kuuluvia pikkuhousuja suunnilleen 30, näistä 3 on urheiluliivejä. 

Vierailija
22/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita on ehkä 20, joista alle puolet on sellaisia joita säännöllisesti käytän. Alushousuja luulisin olevan jotain 30-40 kpl. T-paitoja on korkeintaan 15, kun en niistä oikein tykkää, mutta toppeja löytyy sitten senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintsikka+pikkuhoususettejä 12kpl ja irtopikkareita ehkä vielä 20 päälle. Tykkään vaihtelusta, samoin mies. Ja kyllä mulla on sellaisia vaatteita, joiden kanssa pitää olla tietyt rintsikat.

T-paitoja en juurikaan käytä, joten niitä ei montaa kaapissa ole. Toppeja eri väreissä on 10kpl.

Urheiluvaatteet erikseen. Rintsikat pesen ehkä neljän käyttöpäivän välein.

Vierailija
24/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritaliivejä 7 kpl, pikkuhousuja 30. Vaihdan pikkarit päivittäin, joskus kahdesti  jos harrastan liikuntaa. Kerään pikkuhousuja paritkymmenet pesuun, ja pesen ne 60 asteessa ilman muuta pyykkiä.

Vierailija
25/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ku AP.lla, ja ihmettelin myös samaa aiemmasta ketjusta, miten ihmisillä on todella vähän vaatteita! Just heitin "ylimääräsenä" pois 38alushousut ja 15rintsikat, vielä jäi toinen mokoma kaappiin. Minusta on outoa jos ihmisellä ei ole kuin 5.t alushousut (yksi näin kirjoitti!), kertoo paljon ihmisestä..

Vierailija
26/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ku AP.lla, ja ihmettelin myös samaa aiemmasta ketjusta, miten ihmisillä on todella vähän vaatteita! Just heitin "ylimääräsenä" pois 38alushousut ja 15rintsikat, vielä jäi toinen mokoma kaappiin. Minusta on outoa jos ihmisellä ei ole kuin 5.t alushousut (yksi näin kirjoitti!), kertoo paljon ihmisestä..

Vierailija
27/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Parikymppisellä opiskelijalla ei ole ehkä varaa laittaa tonnia alusvaatteisiin? Siksi.

Vierailija
28/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 06:46"]

^ Parikymppisellä opiskelijalla ei ole ehkä varaa laittaa tonnia alusvaatteisiin? Siksi.

[/quote]Parikymppisen opiskelijan ei sitten ehkä kannata ostaa niitä 200e settejä vaan tyytyä halvempiin?

Vierailija
29/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 06:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 06:46"]

[/quote]Parikymppisen opiskelijan ei sitten ehkä kannata ostaa niitä 200e settejä vaan tyytyä halvempiin?

[/quote]

Ei kannata ostaa 30 kpl halpoja alkkareita vaan vaikkapa 8 kpl hyviä. Huomautin tuossa sille, joka ei ymmärrä, miten joillakin on vain vähän alusvaatteita.

En osta 200 euron settejä, minulla ei olisi varaa edes yhteen sellaiseen, ei edes 100 euron settiin.

Vierailija
30/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 9 alusvaatesettiä, lisäksi "erillisiä" rintaliivejä noin 10 kpl, urheiluliivejä 5-6, imetysliivejä 4-5. Ettekö pese alusvaatteitanne te joilla on kahdet liivit?? Onko toinen liivi joka toinen päivä pesussa!

Settien ulkopuolisia erillisiä alushousuja ja stringejä laskematon määrä.

Olen 42 v.

Vierailija
31/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:32"]

Miksi rintsikat pitäisi vaihtaa joka pv?

[/quote]

oletko tosissasi! eikö kukaan ole opettanut että päivittäin käydään ainakin kerran suihkussa ja alusvaatteet vaihdetaan päivittäin?!

Vierailija
32/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:17"]

[/quote]

oletko tosissasi! eikö kukaan ole opettanut että päivittäin käydään ainakin kerran suihkussa ja alusvaatteet vaihdetaan päivittäin?!

[/quote]Rintaliivit hieman eri asia kuin alushousut ja sukat, jotka likaantuvat päivässä. Kyllä mä saatan käyttää samaa toppiakin 2-3 päivää, miksei sitten rintsikoita? En tosin pidä samoja vaatteita päälläni koko aikaa vaan vaihdan paidan heti kotiin tultuani, jolloin lähtee pois myös rintsikat.

Vierailija
33/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita ei ole ollenkaan. Alushousuja on ehkä noin 15-20. T-paitoja on alle kymmenen, toppeja samoin. Hyvin pärjään.

Vierailija
34/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:21"]

[/quote]

[/quote]Rintaliivit hieman eri asia kuin alushousut ja sukat, jotka likaantuvat päivässä. Kyllä mä saatan käyttää samaa toppiakin 2-3 päivää, miksei sitten rintsikoita? En tosin pidä samoja vaatteita päälläni koko aikaa vaan vaihdan paidan heti kotiin tultuani, jolloin lähtee pois myös rintsikat.

[/quote]

Et siis hikoile..? Onko sinulla myös samalla logiikalla vain 2 t-paitaa ja vaihtelet niitä?

Yök, yök.

Vierailija
35/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että naisella on vain kahdet liivit. Kyllähän tuo jostain kertoo.

mies 40+

Vierailija
36/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet rintaliivit

0 kpl alkkareita joita käytän, kuudet joita en käytä

t-paitoja varmaan 4 (en käytä)

Vierailija
37/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteidean mallit vaikuttavat liiveihin paljon... Osa mammoista ei ilmeisesti koskaan käy juhlissa tai iltamenoissa. Tai käy niissä t-paidoissa.

Vierailija
38/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:06"]

Ihmettelen tuota yhtä kirjoitusta, jossa ihmisillä on todella vähän vaatteita. Eräälläkin oli kahdet rintaliivit.

Minulla on rintaliivejä noin 20 ja pikkualkkareita noin 40 ja t-paitoja noin 50. (Käytän t-paitoja myös aluspaitoina suojaamassa muita vaatteita.)  Miten teillä?

[/quote]

Rintsikoita on muutamat joita en käytä mutta käytössä 5. Alushousuja taitaa olla joku 10-15 ja sellaisia joita en käytä 5. Toppeja ja t-paitoja yhteensä noin 15.

Vierailija
39/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:21"]

[/quote]

[/quote]

Et siis hikoile..? Onko sinulla myös samalla logiikalla vain 2 t-paitaa ja vaihtelet niitä?

Yök, yök.

[/quote] Ei, onnekseni mulla ei ole samanlaista eriteongelmaa kuin sulla. Oletko koittanut hakea itsellesi apua? Ei nimittäin kuulosta normaalilta. Ellet sitten ole niin lihava ja huonokuntoinen että saat hien pintaan pelkästään jääkaapille lyllertämällä..? Joka tapauksessa, hyi helvetti.

Vierailija
40/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhehe teidän hygieniakeskustelulle :D

Mä tein syksyllä inventaarion omaan alusvaatelaatikkoon..heitin epäsopivia/kulahtaneita pois ja ostin uusia. Nyt on siis;

6kpl rintsikka/stringi settiä

pikkareita/stringejä tämän lisäksi n 15kpl

Rintsikoita 4kpl.

Toppeja ja t-paitoja jotakuinkin 30kpl.

-urheilen paljon ja alusvaatetta kyl kuluu, ei voi olla vaihtamatta alkkareita/paitoja..rintsikat nyt menee sen 3vrk.kun reeneissä kuitenkin oltava urheiluliivit, mut kun liikkuu työmatkatkin pyörällä, niin se 3vrk on kyl aika max.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän