Hirveää paskaa tämä meidän safkaa
Ja tätä on mainostettu telkkarissa ja lehdissä viikko tolkulla.
Kommentit (187)
Joo, hienoinen pettymys on. Harmillista kun kirja on ollut niin kiva. Olisivatpa pysyneet kirjoissa ja stillikuvissa.
Harmi en mäkään nähnyt... Oliko muka oikeasti paskaa?
Mä yllätyin positiivisesti tuosta miehestä, oli tosi sympaattinen eikä yhtään niin kuivakka kuin alkuun ajattelin. Tuo nainen sitten taas oli kuin meidän perheen teiniprinsessa. Ihme kikatusta ja kiherrystä ja huomionhakua koko ajan. Toivottavasti rauhoittuu vähän tulevissa jaksoissa.
Noo, jotenkin epävarmaa ja kummallista hihittämistä, kontakti katsojiin jotenkin tosi teennäinen ja suorastaan outo. Ruoka oli epäilemättä hyvää.
Oman ohjelman saa, kun nimi on Gullikseen, olipahan paskaa kyllikseen.
tärkeilevä mies ja vaivaantunut nainen kokkaavat tv:ssä mumisten itselleen. ei tuosta saanut mitään ideoita ruuanlaittoon niin kuin kokkiohjelmista yleensä saa. ilmeisesti tarkoituskin on vaan kitaran rämpytyksen säestyksellä seurata etelähelsinkiläisen pariskunnan elämäntyylin esittelyä. mieshän oikein ohjelmassa painotti että simpukat on lähiruokaa etelä-helsingissä.
Teennäistä ja outoa kommunikointia. Puoliksi tv sarja ja puoliksi tosi tv:tä. Vaivaannuttava yhdistelmä. Viininjuontia joka välissä.
Mua taas häiritsi ne sen naisen välijuonnot, kun muka kirjoitti koneella Ja ajatteli ääneen. Se nielasi kaikkien sanojen loppuosan ja kuulosti tosi nuivalta.
Hirveän hidastempoinen ohjelma. Sen ois saanut hyvin esitettyä vartissa.
Hirveän hidastempoinen ohjelma. Sen ois saanut hyvin esitettyä vartissa.
Teennäistä ja outoa kommunikointia. Puoliksi tv sarja ja puoliksi tosi tv:tä. Vaivaannuttava yhdistelmä. Viininjuontia joka välissä.
Olen sitten poikkeus, mutta minä tykkäsin. Sinisimpukkaresepti menee heti kokeiluun!
Ruuat vaikutti hyvältä, kovin innostunut en sitten ollut tästä pariskunnasta. Ehkä tv ei ole paras paikka...
Ruuat vaikutti hyvältä, kovin innostunut en sitten ollut tästä pariskunnasta. Ehkä tv ei ole paras paikka...
Söisin kyllä tehtyjä ruokia, varsinkin se mantelipestomömmö kiinnostaa.
Lähes kaikki ruokaohjelmat tuppaa olemaan lifestyletyyppisiä, luodaan kuvaa rennosta, laadukkaasta elämästä nautintopaukkuineen. Ennemmin katon tota Alexanderia ku Sara la Fountainin naurettavaa flirttailua kameralle. En oikein tiedä, mitä mieltä olisin tuosta ohjelman naisesta.
Olen pettynyt ohjelmaan. Ylimainostettua. Katse ei ollu oikeaan kameraan. Puhe epäselvää. Liikaa tienimäistä hihitystä. Ruoka varmaan oli hyvää.
Odotukset olivat korkeammalla. Ohjelma oli pettymys ja se hihittäminen ja ilmeily. Ei ollut aikuisen toimintaa. Hauska voi olla mutta mimmi oli kaukana hauskasta. Muistutti toisiaan jotain 15-vuotiasta pissistä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:42"]
Aivan kamalaa katsottavaa. Muka rentoa meininkiä ja ihan lähiruokaa simpukoista. "Ei ne ole yhtään kalliita". No ei kai, mutta ei niillä vatsaa saa täyteen. Ja se viininjuonti joka välissä..
[/quote]
No jos riittävän pomta syö, niin kyllä vatsa täyttyy. Tuossa ohjelmassa olivat alkupaloina.