Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveää paskaa tämä meidän safkaa

Vierailija
20.01.2014 |

Ja tätä on mainostettu telkkarissa ja lehdissä viikko tolkulla.

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa suhtautumistani kyseiseen ohjelmaan värittää vahvasti se, että tiedän Alexander G:n jättäneen oman ikäisensä vaimon nro 1 löytäessään tämän lähes 20 vuotta nuoremman Hannan. Ei siinä mitään, mutta niin jäi exä ja kaksi aikuisuuden kynnyksellä olevaa lasta ja nyt kaikki on niiiiiiin ihanaa ja auvoisaa. Jepjep. Avocadoa vaan pastaan.

Vierailija
82/187 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:37"]

Omaa suhtautumistani kyseiseen ohjelmaan värittää vahvasti se, että tiedän Alexander G:n jättäneen oman ikäisensä vaimon nro 1 löytäessään tämän lähes 20 vuotta nuoremman Hannan. Ei siinä mitään, mutta niin jäi exä ja kaksi aikuisuuden kynnyksellä olevaa lasta ja nyt kaikki on niiiiiiin ihanaa ja auvoisaa. Jepjep. Avocadoa vaan pastaan.

[/quote]

Siis tiedätkö oikeasti, että jätti lapsensa, mutullako kirjoitat tai miksi levittelet toisten yksityisasioita täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ohjelmasta, mutta eilisessä jaksossa vähän häiritsi Hannan omakehulausahdukset, on se hyvää, kun minä olen sen tehnyt tjsp.

Vierailija
84/187 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas jakso käyty läpi ja hihitys senkun jatkuu. Ja Hanna, tajuttiin jo ensimmäisessä jaksossa, että sä olet tulkki ja korjaat koko ajan miehesi sanoja, hih. Ja viiniä lisää, hih. On se niin hyvää kun itse tekee, hihhiii.

Vierailija
85/187 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksossa kolme rouva ruokabloggaaja ei tunnistanut kirsikkatomaattia ja mies ei tiennyt mikä on suomeksi kalan evä. onneksi oli kuitenkin suomi-ruotsi-tulkki vieressä, hihihii. varmaan uppoaa joihinkin wanna be -etelähelsinkiläisiin tuo loputon ruotsinkielisyyden ihmettely. 

ruokaohjeista ei saa mitään irti, mutta sipulia pilkotaan sitäkin suuremmalla antaumuksella ja lähikuvin. välispiikkien aikana voisi pelata klisee-bingoa. vaikuttaa siltä, että nainen ei osaa tehdä ruokaa, miten on mahdollista, että on ruokatoimittaja, en tajua. 

Vierailija
86/187 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:37"]

[/quote]

Siis tiedätkö oikeasti, että jätti lapsensa, mutullako kirjoitat tai miksi levittelet toisten yksityisasioita täällä.

[/quote]

en ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta tiedän tuon keissin. ei se nyt varsinaisesti lapsiaan jättänyt, vaimon kyllä. hanna oli jotain 24 kun vamppasi cadden.

Vierailija
87/187 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täällä nillitettiin tuosta ohjelman ohjauksesta ym., niin varmaan ihan asiallinen tieto tässä, että se ohjaaja on Alexanderin siskon poika. 

Vierailija
88/187 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan pirun häiritsevää tuo Hannan vilkuilu kameran viereen tai johonkin taustalle. Ihan kuin siellä olisi ihminen, jolta pitäisi saada hyväksyntää esiintymiselleen, mitä jollain lailla häpeää tai ainakin on siitä epävarma. Hanna tuntuu häpeävän miehensä puheita, eikä keskity kuvaukseen. Tuosta jää ainakin minulle vaivaantunut olo.

Vierailija
89/187 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Alexander menisi Hannan isästä!!! 

Vierailija
90/187 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vastenmielinen tuo ohjelma on useallakin tasolla. Kumpikaan päähenkilöistä ei sovi televisioon ja mies on jotenkin todella huonokuntoisen ja -kroppaisen näköinen. Hänen vartalonsa suorastaan huutaisi jotain urheiluharrastusta, jotta hän kiinteytyisi keskivartaloltaan. Mieshahmon iho ja hampaat näyttävät jotenkin suttuisilta, joten kaipaisi kunnon suihkua ja hammashoitajan putsausta ennen tv-kameroiden eteen menemistä. Sitten tulee vaikutelma, että nainen (joka vaikuttaa wannabe-suomenruotsalaiselta) vain mielistelee vanhempaa miestään, joka iällisesti voisi olla hänen isänsä. Miehellä on yllättävän paljon haasteita suomen kielen osaamisen osalta. Miksi eivät puhu mieluummin ruotsia? Voisihan ohjelmassa olla tekstitys.

Ruokiin mätetään valtavasti suolaa ja reseptit ovat hämmästyttävän mielikuvituksettomia. Niitä "nainen läppärin ääressä ja höpisee turhanpäiväisiä" -kohtauksia on aivan liikaa. En tykkää.

Vierailija
91/187 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt sama kuka jättänyt kenenkin, mutta miksi tämä vaimo pitää roikkua ohjelmassa mukana, kun ei kerran osaa laittaa ruokaa. Ja mitä ihmettä se blogia kirjoittaa asiasta, jota ei hallitse. Viinin lipittämisessäkö hyvä malli Nuorille äideille? Ihme juttu, että tämmöistä päästetään edes ohjelmistoihin...

Vierailija
92/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuulosti ihan Krisse Salmiselta. Hihittelyt vielä päälle niin..

Vierailija
93/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nainen jotenkin vaan tosi vaivaantunut, vai miksi sen piti väännellä naamaansa ja v*ttuilla miehensä kielioppivirheille. Ei ollut hauskaa. Teki pahaa katsella, vaikka ruoat näyttivätkin tosi herkullisille.

Vierailija
94/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullikseen? Minkä maalainen se mies on? En kyllä ottas tuon nimistä miestä, vaikka ois miten iso kullikseen.

Vierailija
95/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 00:39"]

Kullikseen? Minkä maalainen se mies on? En kyllä ottas tuon nimistä miestä, vaikka ois miten iso kullikseen.

[/quote]

Ihan suomalainen se mies on.

Hänen äidinkielensä on ruotsi, ne aiemmin mainitut pienet kielioppivirheet johtuvat siitä.

Vierailija
96/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tykkäsin että oli ihan hyvä. Mun mielestä siinä ei yritetty liikaa ja mies oli tosi rento ja sellanen vaatimattoman sympaattinen. Musta oli ok että se nainen naureskeli ettei ollu niin kurttuotsasta. Mä en tajuu miten jonkun mielestä se oli niin paskaa? Olis kiva nähdä ku joku näistä negatiivisista haukkujista tekis oman ruokaohjelman. Vähän kokattaisiin ja siinä välissä riideltäisiin naapureiden kanssa. Sitten annettaisiin lapsille selkää ja vedettäisiin vaimoa turpaan ennen jälkkäriä. Oisko uus formaatti?

Vierailija
97/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 01:32"]

Mä kans tykkäsin että oli ihan hyvä. Mun mielestä siinä ei yritetty liikaa ja mies oli tosi rento ja sellanen vaatimattoman sympaattinen. Musta oli ok että se nainen naureskeli ettei ollu niin kurttuotsasta. Mä en tajuu miten jonkun mielestä se oli niin paskaa? Olis kiva nähdä ku joku näistä negatiivisista haukkujista tekis oman ruokaohjelman. Vähän kokattaisiin ja siinä välissä riideltäisiin naapureiden kanssa. Sitten annettaisiin lapsille selkää ja vedettäisiin vaimoa turpaan ennen jälkkäriä. Oisko uus formaatti?

[/quote]

Joo, tuohan on se ainoa vaihtoehto tälle scheisselle.

Vierailija
98/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi väittää tätä ohjelmaa hyväksi??? Karmea näädännäköinen puhevikainen, ylimielinen ja yli-ikäinen pissis, teennäinen ja täysin sopimaton telkkariin. Kertoo kaiken tästä yhteiskunnasta, että rikkaita tylsiä ihmisiä ihannoidaan ja vielä kehutaan ammattitaidottomuudesta (Hannan ruokatuntemus, esim. "Mä en siis tajunnu tota, et simpukat kypsyy tossa höyryssä!" ym. karseeta paskaa).

Vierailija
99/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Hannan "tietämättömyydellä" halutaan alleviivata sitä, että ruoanlaitto ei ole niin vakava asia. Ei pitäis tän ohjelmankaan olla, mutta kovin moni on todella ottanut herneitä nenäänsä. 

Vierailija
100/187 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä huono ohjelma, naisen käytös ja olemus......

Ketju on lukittu.