Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytät kookosöljyä?

Vierailija
20.01.2014 |

Ostin kampaajan kehoituksesta kylmäpuristettua kookosöljyä (kuiva päänahka). Olen käyttänyt sitä nyt päänahkaan/hiuksiin, iholle, hampaiden purskutteluun ja sekoittanut aamupuuron joukkoon. Mihin muuhun kookosöljyä voisi käyttää? Jaa vinkkisi :)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 16:35"]

Ostin kampaajan kehoituksesta kylmäpuristettua kookosöljyä (kuiva päänahka). Olen käyttänyt sitä nyt päänahkaan/hiuksiin, iholle, hampaiden purskutteluun ja sekoittanut aamupuuron joukkoon. Mihin muuhun kookosöljyä voisi käyttää? Jaa vinkkisi :)

[/quote]

Toimii hyvin myös liukkarina. Jossain hippilehdessä kehuttiin että parasta anaaliseksissä, mutta rasvat ja kumit ei oikeen futaa yhteen?

Vierailija
2/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 16:36"]

[/quote]

Toimii hyvin myös liukkarina. Jossain hippilehdessä kehuttiin että parasta anaaliseksissä, mutta rasvat ja kumit ei oikeen futaa yhteen?

[/quote] Kiitos vinkistä, liukkarina vois tosiaan toimia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina iltateehen lusikallisen. Silmämeikit lähtevät aika tehokkaasti. 

Uuu, täytyy kokeilla liukkarina anaaliseksissä! :)

Vierailija
4/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vinkkejä ei valitettavasti ole, mutta kysyisin, auttoiko öljy kuivaan päähän?

Ja mitä muita vaihtoehtoja on? Sori, kun tungen itteni tähän, mutta ongelma on paha. :(  Kiitos.

Vierailija
5/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus leipomiseen. 

Vierailija
6/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 16:55"]

[/quote]

Ja mitä muita vaihtoehtoja on? Sori, kun tungen itteni tähän, mutta ongelma on paha. :(  Kiitos.

[/quote] Olen käyttänyt vasta kerran, joten on hankala sanoa, mutta päänahka kyllä tuntuu paremmalta, ei kutise niin pahasti kun ennen. Niin ja en tiedä kuvittelenko vain, mutta hiukset näyttää voivan paremmin :) Kampaaja sanoi, että öljyä voi käyttää vaikka päivittäin, mutta vähintään muutaman kerran viikossa, että pääsee pahimman vaiheen yli. Sanoi myös että head & shoulders -shampoota voisi käyttää kahden viikon kuurina pesemällä kaksi kertaa viikossa sillä, "puhdistaa" päänahan. En ole sitä vielä kokeillut, ei ole kovin suuri luotto markettituotteisiin..

Vierailija
7/47 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että tässäkin asiassa KOHTUUDELLA käyttäessä ei huonoja vaikutuksia terveydelle, eri asia tietysti jos yhden purkin viikossa syö.. ;)

Vierailija
8/47 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ehkäisystäkin...

Vierailija
11/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

hampaiden purskutteluun???

Vierailija
12/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi hampaiden purskuttelu kiinnostaisi muakin.

Mä käytän lähinnä ihon öljyämiseen ja joskus ruoanlaittoon. Riippuu niin ruoasta.

Vierailija
13/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi purskuttelija ilmoittautuu. Olen nyt purskutellut noin kuukauden ja minulla on vain positiivisia kokemuksia! Suu ei kuiva ja hengitys on raikkaampi. Hampaiden värikin tuntuu aavistuksen vaaleammalta, mutta minulla oli alunperinkin aika valkoiset hampaat.

Olen käyttänyt kookosöljyä myös deodoranttina ja vähän hikoilevalle se toimii hyvin. Voisin taas nykyisen dödön loputtua siirtyä öljyyn. Kainaloiden iho kuivuu aina välillä talvisin, joten öljy auttaisi siihenkin. 

Vierailija
15/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote] Olen käyttänyt vasta kerran, joten on hankala sanoa, mutta päänahka kyllä tuntuu paremmalta, ei kutise niin pahasti kun ennen. Niin ja en tiedä kuvittelenko vain, mutta hiukset näyttää voivan paremmin :) Kampaaja sanoi, että öljyä voi käyttää vaikka päivittäin, mutta vähintään muutaman kerran viikossa, että pääsee pahimman vaiheen yli. Sanoi myös että head & shoulders -shampoota voisi käyttää kahden viikon kuurina pesemällä kaksi kertaa viikossa sillä, "puhdistaa" päänahan. En ole sitä vielä kokeillut, ei ole kovin suuri luotto markettituotteisiin..

[/quote]

Okei. Täytyy kokeilla minunkin. Eipä tuo varmaan kovin kallista ole?

Olen nyt käyttänyt marketin Biozell-tuotetta, siis tarkoitettu päänahalle varsinaisesti, mutta odotin kyllä enemmän.  Kiva, kun vastasit :)

Vierailija
16/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmämeikin ja muunkin meikin poisto, jopa vedenpitävät lähtee.

Vierailija
17/47 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä?!

Vierailija
18/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, se hippiehkäisijä on nyt kyllä pilannut mun elämän. Oon viettänyt aikaa googlessa pari tuntia etsien, että millä vitun tavalla kukaan voi perustella kookosöljyä ehkäisykeinona. Tulin nyt kertomaan, että johtopäätökseni on, että tämä on syönyt sitä kookosöljyä niin paljon, ettei kukaan enää uskalla kiivetä päälle painamaan. -28

Vierailija
19/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka laitatte kahviin tai teehen: miksi? Ei ole provo, aito kysymys.

Ite käytän vaan ulkoisesti hiuksiin ja iholle.

Vierailija
20/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teelusikallinen suun kautta päivässä riittää. Vaikuttaa myös hiusten ja ihon kuntoon kun vaan päivittäin muistaa nauttia. Älkää nyt oikeasti lutratko sitä öljyä suoraan hiuksiin ja iholle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän