Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielikuvani ihmisestä, joka ei katso Putousta

Vierailija
20.01.2014 |

ja tekee nettipalstoille aloituksia tyyliin "kuka urpo katsoo putousta". Tässä mielikuvani tällaisesta henkilöstä: Paskantärkeä nuiva tosikko ja tärkeilijä, ja hänelle on hirveän tärkeää mitä muut hänestä ajattelevat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä me, jotka ei katsota Putousta, mutta ei tehdä noita aloituksiakaan?

Vierailija
2/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:57"]

[/quote]

Ei teistä puhuttu mitään. Ole katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mietin ihan samaa :) Kaikkia Putous-huumori ei innosta,silti ainakin minulle on herttaisen yhdentekevää mitä muut katsovat tai ovat katsomatta.

Vierailija
4/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

No sinänsä olen samaa mieltä,että mistä tahansa asiasta kun muut tekevät eri tavalla kuin itse tehdään kauhea numero,aika urpolta vaikuttaa.

Itse harrastan ahkerasti lukemista,mutta ei tulisi mieleenkään alkaa tehtailemaan avauksia siitä,kuinka ihmiset jotka eivät lue kirjoja ovat urpoja.

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
5/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tällainen henkilö voisi olla esim. koulukiusattu, joka nyt näpäyttää "valtavirtamassatyypeille" takaisin, että senkin laumasielut lampaat, meette massat mukana, MINÄ olen erilainen.

Vierailija
6/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taisi vetäistä herneen nenään! Ilmeisesti ei tee putouksen katsominen ainakaan aloittajalle letkeää mieltä.

Vierailija
7/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin jopa tehdä moisen avauksen, jos olisin työpaikassa jossa joutuisin kuuntelemaan jotain ohjelmaan liittyviä hokemia päivästä toiseen. Ihan juntti ohjelmahan se on, ei kai sitä kukaan kiistä?

Vierailija
8/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisuutta peliin! Ankeus jalostaa paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
9/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

Ei puhuttukaan, kuten kysymyksestä ("Entä me...") voit päätellä.

Vierailija
10/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:56"]

ja tekee nettipalstoille aloituksia tyyliin "kuka urpo katsoo putousta". Tässä mielikuvani tällaisesta henkilöstä: Paskantärkeä nuiva tosikko ja tärkeilijä, ja hänelle on hirveän tärkeää mitä muut hänestä ajattelevat.

[/quote]

Entä meistä, jotka emme katso putousta ja joille ei ole ikinä tullut mielenkään tehdä mitään "Kuka katsoo Putousta" - aloitusta?

Vierailija
11/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Putous? En katso televisiota ollenkaan koska en omista sellaista.

Vierailija
12/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on käsittämättömän suosittu ja siksi olen yrittänyt katso sitä pariin otteeseen. Mua häiritsee suunnattomasti se, että seksin osuus kaikista vitseistä on niin suuri. Yläasteen pojilta voisi odottaa samanlaista huumoria, mutta eikö oikeasti voisi jo siirtyä eteenpäin ja keksiä VÄHÄN muitakin vitsejä kuin seksiin viittaavia panovitsejä. 

Näiden seksivitsien takia en anna lasteni katsoa Putousta. En oikeasti halua, että 10-vuotiaani puhuu panemisesta joka lauseessa.

Vierailija
13/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:56"]

[/quote]

Entä meistä, jotka emme katso putousta ja joille ei ole ikinä tullut mielenkään tehdä mitään "Kuka katsoo Putousta" - aloitusta?

[/quote]

Ette täytä molempia ehtoa. Mielipiteeni ei koske teitä.

Vierailija
14/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:15"]

Putous on käsittämättömän suosittu ja siksi olen yrittänyt katso sitä pariin otteeseen. Mua häiritsee suunnattomasti se, että seksin osuus kaikista vitseistä on niin suuri. Yläasteen pojilta voisi odottaa samanlaista huumoria, mutta eikö oikeasti voisi jo siirtyä eteenpäin ja keksiä VÄHÄN muitakin vitsejä kuin seksiin viittaavia panovitsejä. 

Näiden seksivitsien takia en anna lasteni katsoa Putousta. En oikeasti halua, että 10-vuotiaani puhuu panemisesta joka lauseessa.

[/quote]

Juuri näin. Meillä 12v, 10v ja 8v sanoo, että kaikki muut luokassa katsovat sarjaa ja me vanhemmat emme anna niiden katsoa. 

No, viime lauantaina annoimme katsoa ja lapsia selvästi kiusaannutti katsoa näitä seksivitsejä. Tissejä, panemista, seksiä, kyllä lapsikin ymmärtää eufemismit. Sanoivat, ettei se niin hauska olekaan kuin ovat luulleet.

Vierailija
15/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo kuva tulee joo, jos tollasesta jaksaa ihan aloituksen verran innostua tai avata Putous-avauksia ja kommentoida etä kuka jaksaa katsoa, meillä ei ole telkkaria mutta en katsois muutenkaan jne.

Huvittavaa.

Vierailija
16/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:05"]

Joku taisi vetäistä herneen nenään! Ilmeisesti ei tee putouksen katsominen ainakaan aloittajalle letkeää mieltä.

[/quote]

Taisi osua palko myös näiden "en katso Putousta" -kommentoijien nenään, mitä tässä nyt tuota alapeukutuksen määrää katsoo :-P.

Vierailija
17/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisparat, ehkä he haluaisivat katsoa, mutta eivät voi koska heidän pitää olla parempaa porukkaa :-D. Missäs sillä sitten tällä ylemmyydellä muualla kehuskelisi kuin täällä...

Vierailija
18/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:15"]

[/quote]

Juuri näin. Meillä 12v, 10v ja 8v sanoo, että kaikki muut luokassa katsovat sarjaa ja me vanhemmat emme anna niiden katsoa. 

No, viime lauantaina annoimme katsoa ja lapsia selvästi kiusaannutti katsoa näitä seksivitsejä. Tissejä, panemista, seksiä, kyllä lapsikin ymmärtää eufemismit. Sanoivat, ettei se niin hauska olekaan kuin ovat luulleet.

[/quote]

Helppo uskoa että lapset eivät tykkää katsoa kun vanhemmat istuvat vieressä kireinä kuin viulunkielet kyttäämässä etteivät lapset vaan tykkää sellaisesta roskasta :-D:-D

Vierailija
19/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämättä tulee mieleen, ettei huumorintaju ole kovin "valtavirtaa", jos putous ei uppoa. Onko tuo nyt sitten hyvä vai huono asia, riippuu seurasta, jossa ko. henkilö viihtyy. Itse en luultavasti viihtyisi putousta haukkuvan "humoristin" seurassa, mutta luultavasti ei hänkään omassani. 

Vierailija
20/21 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote]

Helppo uskoa että lapset eivät tykkää katsoa kun vanhemmat istuvat vieressä kireinä kuin viulunkielet kyttäämässä etteivät lapset vaan tykkää sellaisesta roskasta :-D:-D

[/quote]

Sama tuli mieleen. Vanhemmat (äiti) katsoo ja kommentoi ohjelmaa paheksuvasti. Eihän siinä lapset uskalla sanoa tykkäävänsä ohjelmasta, ja isäkin perhesovun säilyttääkseen nyökkäilee, että kyllä tällainen on lapsille pahasta..:-DD.reps.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän