Oletteko laittaneet Nordealle kasvokuvan ja kuvan passista?
Itse laitoin tänään, mutta saa nähdä, olivatko ok, kun passin kuvasta tuli koko ajan ilmoitus, että ei välttämättä ole riittävän selvä. :(
Ja kasvokuvastakin tuli ruma, mutta sillä ei kai ole merkitystä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
sulla on huijattu nyt joku feikki nordea tekkee feikki passit sun kuvasta
Ei, kun mobiilipankin sivulla on tuosta olkut jo pidempään tieto. Ja nyt piti lähettää.
Ystävä miksi lähetti Nordeaan kuvan passista passport ja kuva portreit kasvot kokonaan. Lähetä kuva uudestaan minulle ystävä sovittu sähköposti ja omat pankkitiedot kiitos ystävä. Minä lähetän rahat sinulle kun olet maksanut lähetyskulut.
Rakas
Jonathan
Olen laittanut ja samalla laitoin pankkikortin numeron, kun se oli Nordealla hukassa. Halusivat varmistaa etttei se vanhene ihan heti.
Mikä tuo juttu on? Ei mulla edes ole passia eikä henkilöllisyystodistusta, en ole koskaan tarvinnut kun en matkustele.
Oli ihan muiden virallisten tiedotteiden mukana. Ja olisi sen henkilötodistuksen voinut käydä näyttämässä konttorissakin.
Ei tarvitse. On pari vuotta sitten tarkistettu sijoitustapaamisen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo juttu on? Ei mulla edes ole passia eikä henkilöllisyystodistusta, en ole koskaan tarvinnut kun en matkustele.
Ei kai siinä sitten muuta kuin et voi käyttää enää mobiilipankkia.
Mulle tuli kans toi pyyntö. Ja kuva pankkikortista myös. Ne todentaa niin että oot oikeasti sinä. Jos ei laita tietyn ajan kuluessa noita kuvia niin verkkopalvelut poistuu käytöstä ja pitää mennä konttoriin asioimaan ja näyttää henkkarit.
Joo sähköpostilla se passikuva, kasvokuva tai video kasvoista, kuva pankkikortista edestä ja takaa.
Toisaalta hyväkin tällainen kana-aivo-provo. Ehkä herättää sinisilmäiset ajattelemaan asioita edes hieman kriittisemmin.
Jos näihin vielä 2020 lankeaa, niin antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kans toi pyyntö. Ja kuva pankkikortista myös. Ne todentaa niin että oot oikeasti sinä. Jos ei laita tietyn ajan kuluessa noita kuvia niin verkkopalvelut poistuu käytöstä ja pitää mennä konttoriin asioimaan ja näyttää henkkarit.
Sen mä voisin tehdä. Käydä konttorissa todentamassa että minä olen minä. En antaisi edes ottaa kopiota passista, niille saa riittää että virkailija todentaa nimelläään varmistaneensa henkilöllisyyteni.
Mikä ongelma siinä sit on jos laittaa? Ei passi oo mitään salaista tietoo kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hyväkin tällainen kana-aivo-provo. Ehkä herättää sinisilmäiset ajattelemaan asioita edes hieman kriittisemmin.
Googlaapa asiaa. Ja tosiaan, tietenkään mitään pankkikortin kuvia ei lähetellä, eikä sähköpostilla. Tämä tehdään ihan Nordean sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sinunkin kananaivon ruveta seuraamaan uutisia.
Mulle tuli tää kysely niin otin yhteyttä Nordeaan. Ei kuulemma ole heidän lähettämä, vaan perushuijaus. Onhan näitä. Joku aina lankeaa.
En ole laittanut vaikka pyyntö on mobiilipankissa ollut jo monta kuukautta. Kävin pankissa muissa asioissa elokuun alussa ja sanoin tuosta pyynnöstä, ottivat passistani kopion mutta pyyntö ei ole poistunut. Jos kieltävät käytän siirrän tulovirtani pois Nordeasta.
Pommittivat tällä samalla verkkopankissa yli kk. Poistui sitten kokonaan kun en tehnyt sitä. Tästä on aikaa jo 10kk.
sulla on huijattu nyt joku feikki nordea tekkee feikki passit sun kuvasta