Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!

Kommentit (586)

Vierailija
21/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko joogaa tai mitään muuta vastaavaa?

Vierailija
22/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut uutta ja vanhaa, nytkin n. Kolme vuotta vanha talo. Kuulinpa nuohoojalta että tähän rakennettu identtinen talo päälle kun perheen kämppä paloi.. Lieneekö pahentaa näitä asioita? En voi kelle tahansa tästä kertoa, toiset pitää pöpinä. Ystäväni kysyi myös olenko joskus hankkinut jtn vanhaa mutta en saa vaan päähäni! Tämä tai nämä seuraavat meitä. Tai minua koska tapahtumat alkoivat hiukan ennen nykyistä miestäni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pelannu joskus spiritismiä tms, nekin saattaa vaikuttaa että "pahat henget" seuraa sua ja pelottelee. ?

Vierailija
24/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pelannut spiritismiä?

Vierailija
25/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain tavallinen perheenäiti, ei harrastuksia. Monesti käytyämme äitini luona, ja lähdettyämme siellä pamahtaa esim mikron ovi täysiä kiinni tai lamppu räksähtää rikki, viimeks heen suuri keittiön koko lamppu systeemi tuli kolinalla lattialle ennen kuin pääsimme kotiin asti. Kuin jokin "suuttuisi" kyläilyistämme. Ei oo kivaa ei.

Saunaan mentyämme hihkasin miehelleni et onko ollu järkee lääppiä saunan ovea ylhäältä. Siihen piirtyi höyrystä kämmenen jälki jossa oli KUUSI sormea ja jälki oli suurempi kuin ihmisen käsi, kun aloimme sitä suut auki vahtaamaan. Järkyttävää. Ap

Vierailija
28/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki liiketunnistimella olevia kameroita ja yritä nauhoittaa niitä ääniä.

Vierailija
29/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veljelläsi eri äiti?

Niin, jos tää olisi totta niin ei ole vaikea laittaa web-kamera kuvaamaan sinne pallopelejä, niin näkee ettei siellä mitään tapahdu.

Kaikki muu on selitettävissä unihalvauksilla, itsellänikin on niitä, sekä elukoilla katolla juoksemassa. Munkin katolla käy reippahasti väliin askeleet.

Vierailija
30/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kumpikaan pelattu! Harvoin tämä jokin koskee meitä. Mitä nyt ukon peittojuttu ja viikko sitten kutitteli mun jalkoja. Ap

Vierailija
31/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:28"]

Olen vain tavallinen perheenäiti, ei harrastuksia. Monesti käytyämme äitini luona, ja lähdettyämme siellä pamahtaa esim mikron ovi täysiä kiinni tai lamppu räksähtää rikki, viimeks heen suuri keittiön koko lamppu systeemi tuli kolinalla lattialle ennen kuin pääsimme kotiin asti. Kuin jokin "suuttuisi" kyläilyistämme. Ei oo kivaa ei.

Saunaan mentyämme hihkasin miehelleni et onko ollu järkee lääppiä saunan ovea ylhäältä. Siihen piirtyi höyrystä kämmenen jälki jossa oli KUUSI sormea ja jälki oli suurempi kuin ihmisen käsi, kun aloimme sitä suut auki vahtaamaan. Järkyttävää. Ap

[/quote]

:)

Vierailija
32/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13/23 me emme olleet siellä! Tv pulut

Vierailija
33/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pelännyt et ne suuttuu ja asiat pahenee, isäntä on ehdotellut kameroita tms. Ap

Vierailija
34/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera ihan perus digikamera tai puhelimen kamera muuten tallentaa hyvin näitä juttuja oikeesti. ja se mitä todennäkösesti näet filmattuna ei välttämättä oo mitään kivaa katottavaa t.6

Vierailija
35/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa asioista tapahtuu päivällä. Ei unihalvausjuttuja. Ap

Vierailija
36/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku näihin asioihin perehtynyt voisi auttaa teitä? Löytyisi ehkä googlaamalla...

Vierailija
37/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:31"]

Kamera ihan perus digikamera tai puhelimen kamera muuten tallentaa hyvin näitä juttuja oikeesti. ja se mitä todennäkösesti näet filmattuna ei välttämättä oo mitään kivaa katottavaa t.6

[/quote]

:)

Vierailija
38/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt haluanko nähdä mitä lastenhuoneessa tapahtuu pienten nukkuessa onnellisina ja tavaroiden lennellessä?! Miltä se tuntuisi.. Järkyttävää. Ap

Vierailija
39/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokin henki on kiinnittyny johonkin esineeseen,kun asunnon vaihto ei asiaan tuo muutosta. Oletko ostanut jonkin vanhan esineen esim kirpparilta tai muistako että olitko juuri hankkinut jotain enne kuin tapahtumat alkoivat."

Minullekin tuli mieleen kaikki nuo sisustustavaroina myytävät epäjumalankuvat, kuten buddhat, shivat patsaina tai tauluina jne. Onko teillä jotakin ei-kristillistä uskonnollista kirjallisuutta hyllyssä? Mormonin kirja, itämaisia opuksia tms? Itse en uskaltaisi pitää niitä kotonani. Tykkäisin egyptiläisestä kissaveistoksesta, mutta se on kissajumala, joten en voi ikinä ostaa sitä.

Vierailija
40/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:39"]

"Jokin henki on kiinnittyny johonkin esineeseen,kun asunnon vaihto ei asiaan tuo muutosta. Oletko ostanut jonkin vanhan esineen esim kirpparilta tai muistako että olitko juuri hankkinut jotain enne kuin tapahtumat alkoivat."

Minullekin tuli mieleen kaikki nuo sisustustavaroina myytävät epäjumalankuvat, kuten buddhat, shivat patsaina tai tauluina jne. Onko teillä jotakin ei-kristillistä uskonnollista kirjallisuutta hyllyssä? Mormonin kirja, itämaisia opuksia tms? Itse en uskaltaisi pitää niitä kotonani. Tykkäisin egyptiläisestä kissaveistoksesta, mutta se on kissajumala, joten en voi ikinä ostaa sitä.

[/quote]

Meinaatko, että kaikilla buddhalaisilla ja hinduilla kummittelee kotona?