Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!

Kommentit (586)

Vierailija
501/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin että sä pelkäät sitä että ne siitä riehaantuu jos pyytää ulkopuolista apua koska mulla sama juttu. silti mä pyydän vaikkei täällä nyt kauheesti oo toimintaa just ollu vähään aikaan terv. se jonka asunnossa kans välillä tapahtuu (6)

Vierailija
502/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin että sä pelkäät sitä että ne siitä riehaantuu jos pyytää ulkopuolista apua koska mulla sama juttu. silti mä pyydän vaikkei täällä nyt kauheesti oo toimintaa just ollu vähään aikaan terv. se jonka asunnossa kans välillä tapahtuu (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:37"]

Ap, en tiedä ongelmaasi tarkkaa ratkaisua, mutta voisiko auttaa jos ottaisit yhteyttä esim Pirkko Jalovaaraan, siihen kristittyyn naiseen? Jos hän vaikka vierailisi kotonasi?

[/quote]

No nythän keinon keksit. Googleta tuosta naisesta tietoa, juuri hyväuskoisten avulla kerännyt miljoona omaisuuden ja poliisi tutkii hänen toimiaan tällä hetkellä.

Vierailija
504/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:50"]

Heh, ei en ole naapurinne :) Nyt jätän asian tähän ja jätän teidät keskustelemaan mielenvikaisuudestani kun niin tuota mieltä olette. Joistakin teistä kyllä paistaa outoja piirteitä. Miksette anna asian olla jos pidätte minua hulluna ? Ap

[/quote]

Hih, menikö pupu pöksyihin pissan lisäksi? Älä ihmeessä enää tule tänne kirjoittamaan ko. asiasta. Keksi joku toinen juttu. Ei mennyt läpi, ei. Ontuili todella pahasti koko tarina. Vastannut et mihinkään, apua et suostunut vastaan ottamaan. Aina vaan jankutit yhtä ja samaa. Hae apua itsellesi pian

[/quote]Vihamielistä porukkaa. Apua vastaan... Kyllä korvan taakse mennyt vastaukset. Mitä tässä pitäisi sanoa? Kirjoittaa julkisesti osoite ja jollain tapaa linkittää yhteydenpidot ulkopuolisiin todisteiksi jne? Ap.

[/quote]

Mene vaikka ulos lasten ja miehesi kanssa, siellä aivan ihana ilma. Kerroit että sinulla suurperhe, miten ennätät täällä notkua? Eikö lapset tarvitse sinuakin, vaikka mies olisikin juuri nyt kotona? Tulin juuri reilun tunnin lenkiltä. Saat muuta mietittävää ja ajatuksesi kirkastuvat!

[/quote]Edelleen, mulla on kännykkä. Ja toiseks, olemme kyläilleet tänäpä ja oltu ulkona. Koska minulla on lapsia, ei ole lupaa ja mahdollisuutta ottaa välillä kahvikupposta kätöseen ja vilkuilla luuria? Kyläillessä isovanhempien luona ei voi istahtaa alas ja kurkkailla tänne? :) Johan nyt. Ap

Vierailija
505/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:30"]Ap käy nyt viimeistä kirjoitusta alapeukuttamassa ihan tappiin asti, kun ei muuta enää voi.

[/quote] En peukuttele yhteenkään tekstiin. En välitä moisista peukutuksista. Miks täytyy ajatella minusta että olen jotenkin pahansuopa tai ylipäänsä muuta typerää, ette tunne minua kuitenkaan. Ei kuitenkaan yksityiselämäni kuulu tähän niin suuresti, tässä oli tarkoitus pohdiskella selittämättömiä asioita. Ja nyt ihmetelläänkin miksi en muka käy ulkona, notkun täällä koko ajan jne muuta ihan tyhmää. Ap

Vierailija
506/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:12"]Tee ap välillä niille lapsille ruokaa, leiki niiden kanssa äläkä täällä notku sepittämässä koko päivää/iltoja jne tätä puppua!

[/quote] Älä käy lukemassa. Ap

Vierailija
507/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap olit mieltä tuolla jonkun aiemmin tarjoamasta Pirkko Jalovaaran jutusta? Mitä olet henk.koht. mieltä ko. ihmisestä?

Vierailija
508/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla avasin ketjun. Aluksi olikin mukava lukea, sitten alkoi ap:n haukkuminen. Harmi. 

Minulla on kaksi lasta. Enkä koe vääryytenä että istun tässä koneella ja nautin samalla kahvia

Vierailija
509/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko jutun läpi ja nyt heräsi kysymyksiä ap:lle. Jos nyt sinun puheille tulisi henkilö, joka sairastaa esim. skitsofreniaa tai on psykoosissa ja kertoisi sinulle tälläisiä havaintoja, kuulisi ääniä ja muuta outoa kertoisi tapahtuvan, mitä sanoisit hänelle?

Vierailija
510/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:25"]Luin koko jutun läpi ja nyt heräsi kysymyksiä ap:lle. Jos nyt sinun puheille tulisi henkilö, joka sairastaa esim. skitsofreniaa tai on psykoosissa ja kertoisi sinulle tälläisiä havaintoja, kuulisi ääniä ja muuta outoa kertoisi tapahtuvan, mitä sanoisit hänelle?

[/quote]En mitään. Miettisin johtuuko hänen näkemänsä, tuntemansa ja kokemansa asiat sairaudesta vai tapahtuuko niitä ihan oikeasti. Ap

Vierailija
511/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Suoraan sanottuna jos sinä haluat päästä kokonaan eroon kummitteluista sinulla on tasan yksi ja ainoa keino. Kirjoita Youtubeen "Maher surat al baqara" ja anna soida loppuun asti, takuu varmasti loppuu joka ikinen kummittelu. Jos et halua kokeilla oma on häviöisi mutta mitä menetettävää sinulla on? Yksikään leipä pappi ei osaa yhtikä mitään tehdä asialla puhun kokemuksesta!!!! kerroppas sitten mitä kävi. ja nuo jotka sinua häiritsevat niitä kutsutaan nimellä "jin" ne voi kiintyä asuntoon/asujiin.

T: Auttaja

Vierailija
512/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi on youtubessa onko se joku biisi tai video ja voiko sen laittaa päälle kun lapset huoneessa? terv. ei ap

Vierailija
513/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:14"]Mitä ap olit mieltä tuolla jonkun aiemmin tarjoamasta Pirkko Jalovaaran jutusta? Mitä olet henk.koht. mieltä ko. ihmisestä?

[/quote]En ole mitään mieltä, rehellisesti sanottuna en ole kuullutkaan koko ihmisestä koskaan aiemmin enkä tiedä muistakaan tällaisiin asioihin perehtyneistä ihmisistä. Ap

Vierailija
514/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:42"]

Mikä toi on youtubessa onko se joku biisi tai video ja voiko sen laittaa päälle kun lapset huoneessa? terv. ei ap

[/quote]

¨Tottakai sillä ei ole minkäänlaista negatiivista vaikutusta teihin, korkeintaan saatte kylmä väreet, silloin tiiät että jotain on kyysessä.

Vierailija
515/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan se soimaan nyt...

Vierailija
516/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:24"]Mielenkiinnolla avasin ketjun. Aluksi olikin mukava lukea, sitten alkoi ap:n haukkuminen. Harmi. 

Minulla on kaksi lasta. Enkä koe vääryytenä että istun tässä koneella ja nautin samalla kahvia

[/quote]Joo harmi, nämä ketjut menee aina aloittajan haukkumiseksi.

Vierailija
517/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:42"]

[/quote]

Kuuntelitko?

Vierailija
518/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:25"]Luin koko jutun läpi ja nyt heräsi kysymyksiä ap:lle. Jos nyt sinun puheille tulisi henkilö, joka sairastaa esim. skitsofreniaa tai on psykoosissa ja kertoisi sinulle tälläisiä havaintoja, kuulisi ääniä ja muuta outoa kertoisi tapahtuvan, mitä sanoisit hänelle?

[/quote]En mitään. Miettisin johtuuko hänen näkemänsä, tuntemansa ja kokemansa asiat sairaudesta vai tapahtuuko niitä ihan oikeasti. Ap

[/quote]

Mutta jos olisit töissä mielenterveystoimistossa tai muussa vastaavassa paikassa? Noihin puheisiin on otettava kantaa!

Vierailija
519/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo AP:n haukkuminen on niin naurettavaa ja tuo mielenterveyden kyseenalaistaminen. Käytännössä nuo hölmöt jotka ei usko "yliluonnollisiin" asioihin ovat kapeamielisiä ei kannata ruveta heidän kanssa väitteleen kunnes osuu heidän kohilleen. T: Auttaja

Vierailija
520/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisko Jalovaara edes tulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi