Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
Minua on viime aikoina alkanut toden teolla kiinnostaa, mistä on kyse näissä tummissa, kasvottomissa ja hupullisissa hahmoissa, jotka toistuvat monissa kertomuksissa ihmisten yliluonnollisista kokemuksista. Tässä ketjussa on lukuisia kirjoituksia, jotka muistuttavat ihan karvat nostattavasti tuota lapsesi kertomusta ikkunan takana tuijottavasta ja sängyn vierelle tulevasta hahmosta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/117668/ketju/onko_teille_koskaan_tapahtunut_mitaan_yliluonnolli
Voisi olla kiinnostavaa luettavaa sinullekin. Jotkut tuolla sanovat nähneensä hahmon kerran elämässään, jotkut taas ovat kertoneet pitemmästä vaiheesta elämässään jossa huppupää on piinannut heitä. Yksi nainen kertoi muistaakseni kolmesta kuukaudesta. Mutta tuo että perhettänne on vainottu jo vuosia on jo aika hurjaa, en ole aiemmin kuullut sellaisesta. Tämä ei vaikuta miltään normaalilta 'kummitukselta', joka on sidottu yhteen paikkaan, vaan näyttää kulkevan piinaamansa ihmisen mukana. Ketjussa oli hieman spekulaatiotakin siitä mikä olento on, joku kutsui sitä jopa suojelusenkeliksi. Tiedä nyt sitten näistä, kiehtova juttu joka tapauksessa...
Miten lapsenne ovat voineet henkisesti kaiken tämän keskellä? Olen aikuinen ja minullakin olisi kakit housuissa ikkunasta kyyläävien hahmojen takia..
Olette jo hulluja ettekä vain tulossa selaisiksi. Teillä EI kummittele, koska kummituksia EI ole olemassa. Kaikille asioille löytyy täysin luonnollinen selitys.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:45"]
Kerroit, että teillä on "kummitellut" kahden vuoden ajan. Ensimmäisestä kokemuksesta kertoessasi kirjoitit, että lapset olivat jo nukkumassa. Myöhemmin kerrot, että lapsenne ovat 2,5v ja 1v. Eli tuo 1v ei ollut vielä kaksi vuotta sitten syntynyt, vaikka kerroit, että ensimmäisellä kerralla (kun luulit miehesi tulleen kotiin) lapset (monikossa) olivat jo nukkumassa. Vaikka siis oli jo 2 vuotta kummitellut. Meniköhän minulta joku ohi...
[/quote]Kaikki tuntemani kummituksin ja muuhun hömppään uskovat ovat myös valehtelijoita ja paskanpuhujia.
Meillä esimerkiksi ilmestyy keittiön pöydälle käytettyjä astioita ja jääkaappiruokia siirtyy keittiön tasolle venymään, eikä kukaan perheenjäsenistä ei ole jättänänyt niitä siihen. Todella pelottavaa....
Te yliluonnollisiin asioihn uskovat olette TYHMIÄ.
Ap ketjun aloittaja. Voit myös rukoilla itsekin, ilman pappia. Pyydä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä paholaista poistumaan lopullisesti kodistanne ja elämästänne!
Siunasin ja rukoilin aikoinaan kodissani, kun minua neuvottiin näin tekemään. Kuljin kaikki huoneet läpi ja tein ristin merkin. Sen jälkeen ei häiriöitä ole ollut.
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.
Onko loppunut ap ikävä toiminta ja tullut rauha kotiinne? Siunasiko pappi talon? Todelakin Jeesukseen pitää turvata, ei meedioihin.
Nämä asiat on omalla tavallaan upeita ja samalla pelottavia. Kannattaa skeptikon pitää mieli avoimena sitä voi yllättyä jonain päivänä kun naaman edessä alkaa tapahtua kummia..
Kannattaa kutsuu meedio karkoittamaan tuo aave älä missään nimessä pelaa spiritismiä
Joo, on niin, että kun me ihmiset kuollaan, niin me vain siirrytään energiana toiseen olomuotoon, värähtelytasoon - jotka me jo nyt olemmekin...Energiaolentoja.
Monesti ei kuollut ihminen ole edes tietoinen siitä, että hän ei ole enää täällä meidän tasollamme elossa, vaan hän voi jatkaa olemista niinkuin ennenkin, ja mehän (paitsi näkijät) ei niitä sitten nähdä.
Ajatelkaapas esim. kun joku kuolee ja ei tajua tilaansa ja sitten hänen asuntonsa myydään ja sinne tulee uudet asukkaat, no, tietystikkin se raukka yrittää häätää näitä uusia "häiritsijöitä" pois asunnostaan..Aukoo ovia - ikkunoita...pitää meteliä yms.
Paras apu mielestäni on, jos joku ryhmä, joka on perillä ja tietoinen näistä asioista tulee ja saavat yhteyden tällaiseen ns. "maassa kiinni olevaan henkeen" ja he pystyvät saattamaan hänet valoon, mihin hän kuuluukin. Henkimaailmasta pyritään kyllä näitä auttamaan, mutta siihen myöskin usein tarvitaan maallistakin apua.
Itsellä todella pysäyttävä kokemus vuosista 2007-2010, tuusulan 1800 luvun rivarista, kaikkea kammottavaa, Yksi, kun ekaluokkalainen juoksi puiston läpi mun bussille vastaan, eteisen peilistä tuli vanha vihainen mummo. Reipas lapsi, ei ikinä pelännyt mitään, oli aivan kauhuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ketjun aloittaja. Voit myös rukoilla itsekin, ilman pappia. Pyydä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä paholaista poistumaan lopullisesti kodistanne ja elämästänne!
Siunasin ja rukoilin aikoinaan kodissani, kun minua neuvottiin näin tekemään. Kuljin kaikki huoneet läpi ja tein ristin merkin. Sen jälkeen ei häiriöitä ole ollut.
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.
Ei tämä toimi muuta kuin uskovan Jeesusta seuraavan kristityn tekemänä. Hänellä on siihen auktoriteetti pahan edessä. Paholainen ei syntisiä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.Ei tämä toimi muuta kuin uskovan Jeesusta seuraavan kristityn tekemänä. Hänellä on siihen auktoriteetti pahan edessä. Paholainen ei syntisiä usko.
Ikivanha ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.Ei tämä toimi muuta kuin uskovan Jeesusta seuraavan kristityn tekemänä. Hänellä on siihen auktoriteetti pahan edessä. Paholainen ei syntisiä usko.
Ikivanha ketju.
Niin, joku oli sen nostanut, niin että taitaa olla ajankohtainen jollekin.
Ota yhteyttä Aavedataan! (En lukenut koko ketjua, ehkä tuota on jo ehdotettu...)
Kummittelulla ei ole muuta valtaa kuin se pelottelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä näin. Jos auktoriteettia ei ole selvästi annettu, käy kuten Skeuaksen seitsemälle pojalle. Joutuvat pötkimään pakoon runneltuina.
Vierailija kirjoitti:
Spiritismi aukasee portit pahuudelle.. itte oon kokeillu joskus mutta ''epäonnistuin'' Tänäkin päivänä koen kaikenlaista ja koitan vakuuttaa itselleni että se on harhaa. mutta TODELLISUUS tuulee aina ilmi jossain vaiheessa. hyvää ei ole ilman pahaa. Mutta varjohavaintoja ja ääninauhat on edelleenkin tallella. Itte uskon Jumalaan mutta en sen enempää (rukouksilla, ennen nukkumaan menoa olen saanut rauhan hengiltä. Isä meidän rukous!) Joskus tuntuu että minussa ITSESSÄNI ON PAHUUS -> ''henki / demoni'' Minulla oli koira joka myös vaistosi ja aina vauhkoontui aivan kuin energian virtausta, joku oliis kutsunut minua tai koiraani. kuulin ääniä, jokin koski minua, + härnäsi koiraani. Tänäkin päivänä näen ja olen nähnyt pienestä pitäen. '' luulen olevani seko?'' Toivon että ketkä kokee samaa he saisivat rauhan tältä piinalta. Se väsyttää henkisesti ja Fyysisesti!!
- K.A.
Ilman spiritismiäkin, on henkiä maapallolla ja ulottuvuuksissa, ainakin niiden mielestä jotka uskovat. Rukous voi olla hyvä. Joillakin on vain henkiset aistit auki hieman, chakrat, aurakenttä ja jokin "taajuus" (vai lääketaajuus). Jotkut henget voivat näkyä varjomaisena tai varjomateriaa. Mutta joskus oma tunnemaailma tai stressi voi lisätä sellaista, kenties joku trauma, väsymys, fyysinen tila. Valolla, ilolla ja pelottomuudella on positiivinen vaikutus ympäristöön. Joskus alkoholi avaa joitakin ihmisiä ala-astraalisesti. Olemme paljon sähkömagneettisten laitteiden, äänen ja valon kanssa tekemisissä - ehkä vähemmän sähköisyyttä. Suihku on hyvä juttu näissä asioissa. Ja uudet vaatteet, puhtaat. Siivous. Mikä kaikki vaikuttaa mieleemme.
Kaikkia hörhöjä sitä täälläkin kuvitelmiaan kertoo. HHAJHAHGAHAHHAH!!! Ja toiset uskoo!