Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:08"]
Oon nähnyt hahmon. Toisena päivänä se olikin mun asunnossa. Käskin sen pois.
En tiedä tuliko se yhdestä tilaisuudesta missä kävin.
[/quote]
Minulla istuu joku hahmo toisella sohvalla, syö hapankorppua ja ihan selvästi katsoo TV:ta. En raaski ajaa pois, otan sen viekkuuni ensi yönä...
Mahtaa olla hyvät telkkariohjelmat ja palstailut menossa kun joka ilta demoni keilailee lasteenhuoneessa samaan kellonaikaan, mutta sinne ei sitten viitsitä mennä odottelemaan etukäteen.
Lähinnä minua helpottaa ajatus että muillakin on ollut outoja juttuja , ja tapahtunut. Kiitokset kertojille. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:14"]Mahtaa olla hyvät telkkariohjelmat ja palstailut menossa kun joka ilta demoni keilailee lasteenhuoneessa samaan kellonaikaan, mutta sinne ei sitten viitsitä mennä odottelemaan etukäteen.
[/quote] Ei joka ilta. Kellonaika huitelee kyllä samaa kun tapahtuu. Ja kyllä, ollaan juteltu kameroista. Ap
Ap, kameroista keskusteleminen on eri asia kuin niiden laittaminen. Huomenna kauppaan, hops!
Joo ei oo ap ainoo kenelle näitä tapahtuu. Mä oon itse asiassa ottanut yhteyttä johonkin paranoormaleja juttuja tutkivaan yhdistykseen (en muista nimeä) mutta niistä ei kuulunutkaan mitään. Meillä on meno nykyään aika rauhallista ja harvoin sattuu mitään radikaalia enää ( tosin kamera edelleen nappaa näitä valo, hahmo ja ääni ilmiöitä) joten en oo viittiny uudelleen ottaa yhteyttä muualle terv. 6 ja useampaan viestiin myös vastannut
Ap, miksi et ole kiinnostunut tuosta poltergeist-vaihtoehdosta josta kerroin?
Vähän provolta kuulostaa, valitettavasti.
Terveisin eräs, joka on joutunut tekemisiin vähän kaikenlaisen kanssa. Mitä ne sitten ovatkin - mieli on avoin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:16"]
Lähinnä minua helpottaa ajatus että muillakin on ollut outoja juttuja , ja tapahtunut. Kiitokset kertojille. Ap
[/quote]
Teen mielenterveystyötä ja siellä näitä juttuja paljonkin tapahtuu, miksihän?
Mustat hahmot: kirjoita Googleen unihalvaus.
Ei tämä nyt valitettavasti ollut provo. Nykyäänhän ei oikeen naurata jos kerron jollekin ystävälleni tästä. Mutta en ole ajatellut asiaa sen pidemmälle, kuin mitä kameroista olemme keskustelleet.
Palailen huomenna asiaan jos joku haluaa tänne vielä kertoilla omista kokemuksistaan tjtn? Itse painan päätä tyynyyn, aikainen herätys luvassa. Kurkkailen ! Ap
Ei vittu, ei jaksa lukea edes koko ketjua. Silti, jos asia todella onkongreettinen, niin ottakaapa yhteyttä paranormaaleja ilmiöitä tutkivaan ryhmään, niin saadaan vihdoin viimein jotain kongreettista tallennettua tutkittavaksi! SInänsä hyvä, vaikka ei mitään tallennettavaa olisi, niin saittepahan ainakin rauhan, sillä niin siinä kuitenkin kävisi, ettei mitään kummittelua olekaan!
Uskomatonta, että näin monet uskoo kaikenmaailman henkiin ja demoneihin. Ei oo todellista...
Ja tosiaan: Tietenkään ap:lle ei Skepsis kelpaa. On selvästi sellaisista piireistä, joissa tämmöisiin asioihin uskotaan. Nämähän menevät perheittäin monesti, sekä hassahtaneisuus että tervejärkisyys. Skepsis voisi pilata hyvät kuvitelmat.
Voi herttileidi, miksi luette jos alkaa ottaa päähän ja uskonasiat on tällaisesta kaukana? Mikseivät he jotka on kiinnostuneita ja uskovat näihin voi kirjoitella omia juttujaan ja tuntemuksiaan ja kysellä? Nyt itse poistun. Voitte jäädä haukkumaan meikäläistä ihan rauhassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:27"]
Voi herttileidi, miksi luette jos alkaa ottaa päähän ja uskonasiat on tällaisesta kaukana? Mikseivät he jotka on kiinnostuneita ja uskovat näihin voi kirjoitella omia juttujaan ja tuntemuksiaan ja kysellä? Nyt itse poistun. Voitte jäädä haukkumaan meikäläistä ihan rauhassa. Ap
[/quote]
Kyllä täytyy ap: olla tyytyväinen kun sai keskustelua aikaiseksi tällä typerällä provolaan.
Mutta jos asia on niin, niin miksi et ota yhteyttä asiaan vihkiytyneisiin ihmisiin, saisit selvyyden, siis sille, että mitää ei ole?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:19"]
Ap, miksi et ole kiinnostunut tuosta poltergeist-vaihtoehdosta josta kerroin?
Vähän provolta kuulostaa, valitettavasti.
[/quote]
Selkeästikään ap:lla ei ole niin paljoa motivaatiota pohtia kuin tarinoida.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:53"]
Uskossa oleva isäni oli sitä mieltä että koska pappani oli jonkinlainen "paha". Ennusti käsistä, uskoi pahaan mutta ei halunnut jumalaa elämäänsä jne, että hän olisi "tartuttanut" jotain äitiinsä josta taas lähti jotain minun kanssani? Voiko tällainen olla mahdollista..? En osaa selittää. Ap
[/quote]
Kristityille nyt kaikki poikkeavat uskomukset ovat "pahaa", eli en ottaisi tuota nyt niin vakavasti.
Voit muuten myös kokeilla puhutella henkiä. Voi olla että ne eivät ole pahantahtoisia, vaan yrittävät saada apua, että pääsisivät jatkamaan matkaansa.
Eräässä sukulaisperheessä on tapahtunut erääseen taloon muuttamisen jälkeen paljon kaikenlaisia ikäviä asioita. Luita on murtunut, lapsia on syntynyt epämuodostuneina yms. Talo oli ollut pitkään tyhjillään ennen heidän siihen muuttoa.
Lisäksi eräs perheen ulkopuolinen sukulainen (nuori tyttö) on nähnyt talossa vieraillessaan pahaenteisen hahmon ikkunan takana, pahantahtoisen. Tälle tytölle oli tullut todella uhkaava ja pelottava olo, kun oli tajunnut ettei kyseessä ollut kukaan vieras joka on kutsuttu käymään tms.
Mistä voisi olla kyse tämän perheen kohdalla? Perhe itse ei usko yliluonnollisiin, mutta ulkopuolisten mielestä heidän vastoinkäymiset ovat olleet todella poikkeuksellisia.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:15"]
Uskomatonta, että näin monet uskoo kaikenmaailman henkiin ja demoneihin. Ei oo todellista...
Ja tosiaan: Tietenkään ap:lle ei Skepsis kelpaa. On selvästi sellaisista piireistä, joissa tämmöisiin asioihin uskotaan. Nämähän menevät perheittäin monesti, sekä hassahtaneisuus että tervejärkisyys. Skepsis voisi pilata hyvät kuvitelmat.
[/quote]
Uskomatonta että erilaisia uskomuksia on vaikeaa hyväksyä.
Onko hyväksyttävämpää uskoa jumalolentoihin kuin "yliluonnolliseen"? Jos on, niin miksi? Miksi on sinulta pois, jos joku uskoo siihen että joidenkin ihmisten energiat voivat jäädä "kummittelemaan"?
Hei,
en ole itse kokenut moisia juttuja, mutta haluaisin yrittää auttaa sinua. Olen uskovainen, sillä erotuksella, että olen muslimi - en kristitty. Jumalamme on kuitenkin sama. Mielestäni on tärkeää, että rukoilet nimenomaan Jumalan apua, älä missään nimessä mitään meedioita ala kutsumaan taloosi. Rukoile Jumalalaa ja mainitse Jumalan nimeä, kun pelottaa. Arabiaksi yksi lause kuuluu "Bismillaah älläthii lää ilaaha ilmahua", mikä suurin piirtein on, että Jumalan nimeen paholaiset jättäisivät sinut rauhaan.
En itse usko, että maanpäälle jäisi vainajien henkiä. Sielut nukkuu ikiunta tuomiopäivään asti. Mutta siellä voi olla paholaisia... Jos olisi enkeleitä, niin ei sua silloin pelottaisi! Parasta on siis turvautua uskoon, vaikka tällä hetkellä et uskoa itsestäsi löydäkään.
Soita tätä youtubevideota talossanne:
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:05"]Psykoosin oireet[muokkaa wikitekstiä] Psykoottisia oireita ovat: Aistiharhat eli hallusinaatiot: Ihmisellä on aistimuksellisia, todeksi tulkittuja, kokemuksia, kuten ääniä tai näkyjä, joita muut eivät kuule tai näe. Aistiharhat ovat luonteeltaan psykoottisia vain, mikäli henkilöllä on vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei. Esimerkiksi stressitilanteessa tai nukahtamisvaiheessa voi ilmetä erilaisia aistikokemusten vääristymiä (illuusioita) tai harha-aistimuksia ilman, että ne ovat luonteeltaan psykoottisia, koska tällöin ihminen ymmärtää aistimuksensa vääristyneen luonteen. Psykoosissa olevalle ihmiselle aistiharhat ja harhaluulot ovat täyttä totta. Psykoottinen ihminen on tämän vuoksi usein sairaudentunnoton eli ei pidä itseään sairaana. Rajankäynti psykoottisina pidettyjen ja normaaleina pidettyjen jäykkien ja perusteettomien uskomusten välillä ei myöskään ole aina helppoa. Harhaluulot eli deluusiot: Ihmisellä on perusteettomia, epärealistisia uskomuksia, jotka saattavat perustua havainnon tai kokemuksen väärään tulkintaan. Harhaluulot voivat olla vainoamisharhoja, suhteuttamisharhoja, suuruusharhaluuloja, mustasukkaisuusharhoja, eroottisia harhaluuloja tai somaattisia harhaluuloja.
[/quote] Niin ap ei nyt ollut ainoa joka näitä kokee.