Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!

Kommentit (586)

Vierailija
441/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:23"]

Ei tämä nyt valitettavasti ollut provo. Nykyäänhän ei oikeen naurata jos kerron jollekin ystävälleni tästä. Mutta en ole ajatellut asiaa sen pidemmälle, kuin mitä kameroista olemme keskustelleet.

Palailen huomenna asiaan jos joku haluaa tänne vielä kertoilla omista kokemuksistaan tjtn? Itse painan päätä tyynyyn, aikainen herätys luvassa. Kurkkailen ! Ap

[/quote]

Ei minuakaan töissä naurata kuunnellessani noita juttuja, ehei.

t. 134

Vierailija
442/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:26"]Hei,

en ole itse kokenut moisia juttuja, mutta haluaisin yrittää auttaa sinua. Olen uskovainen, sillä erotuksella, että olen muslimi - en kristitty. Jumalamme on kuitenkin sama. Mielestäni on tärkeää, että rukoilet nimenomaan Jumalan apua, älä missään nimessä mitään meedioita ala kutsumaan taloosi. Rukoile Jumalalaa ja mainitse Jumalan nimeä, kun pelottaa. Arabiaksi yksi lause kuuluu "Bismillaah älläthii lää ilaaha ilmahua", mikä suurin piirtein on, että Jumalan nimeen paholaiset jättäisivät sinut rauhaan.

En itse usko, että maanpäälle jäisi vainajien henkiä. Sielut nukkuu ikiunta tuomiopäivään asti. Mutta siellä voi olla paholaisia... Jos olisi enkeleitä, niin ei sua silloin pelottaisi! Parasta on siis turvautua uskoon, vaikka tällä hetkellä et uskoa itsestäsi löydäkään.

Soita tätä youtubevideota talossanne:

[/quote]

Lää ilaaha illahua*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:26"]

Hei,

en ole itse kokenut moisia juttuja, mutta haluaisin yrittää auttaa sinua. Olen uskovainen, sillä erotuksella, että olen muslimi - en kristitty. Jumalamme on kuitenkin sama. Mielestäni on tärkeää, että rukoilet nimenomaan Jumalan apua, älä missään nimessä mitään meedioita ala kutsumaan taloosi. Rukoile Jumalalaa ja mainitse Jumalan nimeä, kun pelottaa. Arabiaksi yksi lause kuuluu "Bismillaah älläthii lää ilaaha ilmahua", mikä suurin piirtein on, että Jumalan nimeen paholaiset jättäisivät sinut rauhaan.

En itse usko, että maanpäälle jäisi vainajien henkiä. Sielut nukkuu ikiunta tuomiopäivään asti. Mutta siellä voi olla paholaisia... Jos olisi enkeleitä, niin ei sua silloin pelottaisi! Parasta on siis turvautua uskoon, vaikka tällä hetkellä et uskoa itsestäsi löydäkään.

Soita tätä youtubevideota talossanne:

[/quote]

ei kun paranee

Vierailija
444/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:19"]

Eräässä sukulaisperheessä on tapahtunut erääseen taloon muuttamisen jälkeen paljon kaikenlaisia ikäviä asioita. Luita on murtunut, lapsia on syntynyt epämuodostuneina yms. Talo oli ollut pitkään tyhjillään ennen heidän siihen muuttoa.

Lisäksi eräs perheen ulkopuolinen sukulainen (nuori tyttö) on nähnyt talossa vieraillessaan pahaenteisen hahmon ikkunan takana, pahantahtoisen. Tälle tytölle oli tullut todella uhkaava ja pelottava olo, kun oli tajunnut ettei kyseessä ollut kukaan vieras joka on kutsuttu käymään tms.

Mistä voisi olla kyse tämän perheen kohdalla? Perhe itse ei usko yliluonnollisiin, mutta ulkopuolisten mielestä heidän vastoinkäymiset ovat olleet todella poikkeuksellisia.

[/quote]

Tähän toivoisin kommentteja, kun ei oikeasti ole mikään provo tai keksitty tarina. :( Joskus tosissaan huolestuttaa kyseisen perheen puolesta. Heille on tapahtunut todella ikäviä asioita, sairastumisia yms. :( 

Vierailija
445/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enpä osaa selittää tapahtumia millään luonnollisilla tavallisilla selityksillä. Vaikka kuinka mietin. Ei niihin vaan ole selitystä. Ap

Vierailija
446/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa folie a deux. Siinä selitys kummittelulle.

Vierailija
447/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti yhteyttä pappiin, kyllä ne ymmärtää! Meidän entisessä asunnossa oli sama juttu ja jatkui vuosia. Kutsuttiin pappi siunaamaan ja kaikki loppui. Auttaisko jos itse lukisitte kodissanne vaikka ääneen raamattua?

Vierailija
448/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:19"]

Eräässä sukulaisperheessä on tapahtunut erääseen taloon muuttamisen jälkeen paljon kaikenlaisia ikäviä asioita. Luita on murtunut, lapsia on syntynyt epämuodostuneina yms. Talo oli ollut pitkään tyhjillään ennen heidän siihen muuttoa.

Lisäksi eräs perheen ulkopuolinen sukulainen (nuori tyttö) on nähnyt talossa vieraillessaan pahaenteisen hahmon ikkunan takana, pahantahtoisen. Tälle tytölle oli tullut todella uhkaava ja pelottava olo, kun oli tajunnut ettei kyseessä ollut kukaan vieras joka on kutsuttu käymään tms.

Mistä voisi olla kyse tämän perheen kohdalla? Perhe itse ei usko yliluonnollisiin, mutta ulkopuolisten mielestä heidän vastoinkäymiset ovat olleet todella poikkeuksellisia.

[/quote]

Tähän toivoisin kommentteja, kun ei oikeasti ole mikään provo tai keksitty tarina. :( Joskus tosissaan huolestuttaa kyseisen perheen puolesta. Heille on tapahtunut todella ikäviä asioita, sairastumisia yms. :( 

[/quote]Miksi myös tyttärelleni ilmaantui tuo tumma kasvoton hahmo useana kertana. Miten me hälle se oltais selitetty.. Yritin sanoa että on nähnyt unta mutta laittoi vastaan. Ap

Vierailija
449/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kuulla kokemuksistanne, kuulostaa todellakin pelottavalta. Olen itse uskovainen, ja kertomuksesi perusteella sanoisin että kyseessä on jonkinlainen pahantahtoinen henkiolento, ehkäpä demoni. Itselläni ei ole tällaisesta kokemusta, ja väitän, että ei ole kovin monella muullakaan ihmisellä, niin harvinaisia nuo kuvaamasi tapahtumat varmasti ovat. Mutta valitettavasti välillä tällaista voi käydä, ihan kenelle tahansa, vaikka nykyaikana ihmiset eivät enää haluakaan uskoa henkimaailmaan. Oma suositukseni on se, että otat yhteyttä lähimpään seurakuntaan ja kerrot ongelmistasi. Luterilaisesta seurakunnasta et varmaan apua saa, sillä suurinta osa luterilaisista rivipapeista ei varmaankaan kiinnosta ongelmasi. Suosittelen Helluntaiseurakuntaa (he ovat hyvin perehtyneitä henkimaailman toimintaan) tai Katolista kirkkoa, hehän ovet tunnetuimpia "manaajia". Voimia ja siunausta sinulle, toivottavasti kaikki järjestyy!

Vierailija
450/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:19"]

[/quote]

[/quote]Miksi myös tyttärelleni ilmaantui tuo tumma kasvoton hahmo useana kertana. Miten me hälle se oltais selitetty.. Yritin sanoa että on nähnyt unta mutta laittoi vastaan. Ap

[/quote]

Tuo minkä sukulaistyttöni näki, ei ollut kasvoton, vaan ainakin jossain määrin oikean ihmisen näköinen. Tyttö oli ensin luullut, että siellä on joku vieras, joka on tullut perheen luo käymään, mutta se ei ollut mahdollista, koska vieras oli 2. kerroksen terassilla ikkunan takana.

Vierailija
451/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw. Muistaako muut vielä tämän ketjun?

http://www.vauva.fi/keskustelu/1134920/ketju/kummitteleeko_meilla

Vierailija
452/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:04"]

Mullakin on ollut noita peittojuttuja ja joku on yrittänyt tulla yöllä päälle, sellainen musta olento. Mut kun sanon niille: Lähde pois Jeesuksen nimessä ja veressä! Niin heti ne lähtee. Muutaman tällaisen kokemuksen jälkeen olen alkanut ennen nukkumaanmenoa sängyn vieressä tekemään ristin merkin ja sanomaan: Jeesuksen veren suojaan. Ja ei oo enää ikinä sen jälkeen tullut mitään henkiä tai mustia olentoja.

[/quote]

No minulla myös on noita peittojuttuja harva se ilta ja joku yrittää kömpiä päälle, mustaltahan se näyttää kun ei valoja. Minä en ole ajanut pois sitä, ihan älyttömän hyvää on tehnyt ;) joskus itsekkin kömmin sen hahmon päälle, ei se ole pois lähtenyt ja hyvä niin.

Vierailija
453/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:27"]

Voi herttileidi, miksi luette jos alkaa ottaa päähän ja uskonasiat on tällaisesta kaukana? Mikseivät he jotka on kiinnostuneita ja uskovat näihin voi kirjoitella omia juttujaan ja tuntemuksiaan ja kysellä? Nyt itse poistun. Voitte jäädä haukkumaan meikäläistä ihan rauhassa. Ap

[/quote]

Moni kiinnostunuthan täällä nimenomaan kyseli ja osoitti mielenkiintoa, mutta sinulla ei näkynyt olevan mielenkiintoa tarttua niihin kommentteihin. Provoilijat ovat usein kiinnostuneita vain tietynlaisista viesteistä, ehkä siksi monelle tuli vaikutelma provosta. Provoilijoilta usein puuttuu kiinnostus sellaiseen kunnolliseen asiaan syventymiseen.

Vierailija
454/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että isäsi on uskossa ja on sanonut rukoilevansa puolestanne. Itse naurahdat sille etkä usko sellaisiin juttuihin. Erikoista että olet noin lähietäisyydeltä nähnyt henkimaailman (sen pimeämmän) toimintaa, mutta et silti usko että on olemassa toinen, näkymätön maailma jota hallitsee HYVÄ Jumala. Pyydä Jeesus elämääsi, jos haluat pelastua, ja samalla päästä eroon noista pahan henkimaailman asioista. Nämä on vakavia asioita ja hirveää, jos ei noinkaan selvien "merkkien" jälkeen ole uskoa siihen hyvään henkimaailmaan. On olemassa taivas, on myös olemassa se toinen, kamalampi paikka. Eikä tarvi sanoa että pelottelen, sanon vain toden ja samalla lohdun, että noille asioille on selitys ja niistä voi päästä eroon, jos käännyt oikean Herran puoleen. :)

Vierailija
455/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa henkimaailmojen jutuilta. Jeesuksen nimi auttaa noihin. Etsiydy johonkin seurakuntayhteyteen, sitä kautta saat apua.

Vierailija
456/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pappasi? Miksi ap et tee mitään?

Vierailija
457/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus on totta ja tapahtumia ei voi luonnollisesti selittää, ap tietää itsekin että on tekemisissä jonkun pelottavan ja epämiellyttävän voiman kanssa. Uskoisin silloin vähemmästäkin että on myös vastavoima, Jumala, jonka puoleen pitäisi kääntyä päästäkseen pois pahuuden syövereistä. 

Vierailija
458/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua uskoa mutta toisaalta uskon tälläisiin.jos olisin itse vastaavassa tilanteessa soittaisin myöskin papin siunaamaan kodin ja perheen.muuttaisin myöskin mahollisimman pian uuteen kotiin.suosittelen laittamaan kameran kuvaamaan muutamaan huoneeseen.hengethän voi olla myös harmittomia, mutta jos peittojen alle pyrkii niin itse ainakin säikähtäisin ja pahasti.ja kannattaisi tosiaan miettiä voiko johtua jostain tavarasta/huonekalusta ja alkaa harkitsemaan mistä luopuu.ja onko elämässäsi poismennyt jokin tärkeä henkilö ennen ensimmäisiä tapahtumia? Jos näitä kummitteluja tapahtuu hyvin usein, harkitsisin myös lasten ottamista omaan makuuhuoneeseen joksikin aikaa...

Vierailija
459/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako sua ap että jos pyydät sinne jonkun siunaamaan kotisi että se tai ne henget suuttuu ja rupee enemmän riehumaan siellä?

Vierailija
460/586 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:10"]Pelottaako sua ap että jos pyydät sinne jonkun siunaamaan kotisi että se tai ne henget suuttuu ja rupee enemmän riehumaan siellä?

[/quote]Kyllä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi