Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?
Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!
Kommentit (218)
Jos se oli se oletettu mies,ja oletettiin väärin.
Ja vielä kysyn,että jos meistä naisista on o.k. arvostella ja kohdella miehiä noin sairaalla tavalla,niin miksi sitten itse loukkaannutaan,jos mies sanoo,ettei voi olla pienirintaisen naisen kanssa?
Kumpikin sukupuoli vaan julmaan tutkintaan vastakkaisen taholta,niin kyllä ihmiskunta katoaa omaan hulluuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koko on tärkeä tai sitten ei, jos osaa tyydyttää naisen jollain muulla tavalla.
Juuri näin.
Eikä peniksen tarvitse edes olla paksu.
Riittää että miehen lompakko on.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kysyn,että jos meistä naisista on o.k. arvostella ja kohdella miehiä noin sairaalla tavalla,niin miksi sitten itse loukkaannutaan,jos mies sanoo,ettei voi olla pienirintaisen naisen kanssa?
Kumpikin sukupuoli vaan julmaan tutkintaan vastakkaisen taholta,niin kyllä ihmiskunta katoaa omaan hulluuteensa.
Kyllähän kaikilla saa omat mieltymyksensä olla. Usein noihin mieltymyksiin pystyy aika vähän itse vaikuttamaan, joten ihan turha niistä on kenenkään ottaa itseensä. Naisella saa olla omat mieltymyksensä miehen elimen koon suhteen ihan samalla tavalla kuin miehellä naisen rintojen koon suhteen, tai ihan minkä tahansa asian. Mulle on ainakin pienirintaisena ihan yks hailee jos joku mies ei pienistä rinnoista välitä, sellainen mies osannee kiertää minut kaukaa. Kuitenkin on aina se porukka joka tykkää toisenlaisesta, tai jolle asialla ei ole väliä. Vastaavasti kaikille naisille miehen elimen koolla ei ole niin suuresti väliä eikä haittaa vaikka se ei sieltä isoimmasta päästä olisikaan. Jos joku etsii jotain muuta kuin just sinä satut olemaan, siirtää katseensa muualle.
Katso miehen jalkojen kokoa... siihen oman kokemuksen mukaan ainakin vertautuu aika hyvin sen koko...
Miehen pituudesta ei voi päätellä mitään.
Mulla oli kerran sellainen siropohkeinen mies jonka jalka oli muist. Kokoa 41.. muna oli täysi nysä
Hanki isokrpäinen, ei tuollaiseen kannata tuhlata aikaa.
Mä tapasin opiskeluaikoina miehen, jolla oli tosi pieni ja ohut kynämuna. En koskaan päässyt näkemään sitä, mutta samalla lailla housujen läpi tunsin, että minimaalinenhan se on. Sellainen että varmaan oli joku epämuodostuma tai muu lääketieteellinen juttu. En halunnut sen jälkeen enää tavata. Ehkä olin julma ja kylmä, mutta siis oikeesti! Halusin miehen, jonka muna on normaalin rajoissa, eikä se mun mielestä ole liikaa vaadittu.
Kokeile takataskusta. Josko se lompakko olisi siellä. Sitähän sinä etsit, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikilla saa omat mieltymyksensä olla. Usein noihin mieltymyksiin pystyy aika vähän itse vaikuttamaan, joten ihan turha niistä on kenenkään ottaa itseensä. Naisella saa olla omat mieltymyksensä miehen elimen koon suhteen ihan samalla tavalla kuin miehellä naisen rintojen koon suhteen, tai ihan minkä tahansa asian. Mulle on ainakin pienirintaisena ihan yks hailee jos joku mies ei pienistä rinnoista välitä, sellainen mies osannee kiertää minut kaukaa. Kuitenkin on aina se porukka joka tykkää toisenlaisesta, tai jolle asialla ei ole väliä. Vastaavasti kaikille naisille miehen elimen koolla ei ole niin suuresti väliä eikä haittaa vaikka se ei sieltä isoimmasta päästä olisikaan. Jos joku etsii jotain muuta kuin just sinä satut olemaan, siirtää katseensa muualle.
Silti, täytyy olla rautainen itsetunto, ettei se tunnu missään, kun joku dumppaa välittömästi nähtyään elimesi. Seksi on kuitenkin herkkä asia ja jokainen haluaa tulla hyväksytyksi myös sillä saralla. Jos esim. ensin on ollut kemiaa ja kiihkeätä menoa yhdessä, ja sitten kun vaatteet on riisuttu, ja toinen kylmenee täysin, niin kyllähän se nyt todella pahalta tuntuu, koska et yksinkertaisesti voi itse tälle fyysiselle mitallesi yhtään mitään.
Oltiin Pattayan baarissa niin tyttö kävi kourimaan muniani. Päädyttiin tietysti mun hotellihuoneeseen.
Voi että se tyttö nautti! Tuli oikein hyvä fiilis kun voi antaa tytölle kunnon tyydytyksen.
Vaikka onkin vanha ketju, niin vastaan silti. Itse olen siitä kumma tapaus, että lepotilassa se on aidosti vain muutaman sentin mittainen. Jäykkänä taas hyvää keskitasoa (16 cm) ja paksuuskin lähes viisi senttiä. Olen onneksi nopeasti syttyvää sorttia, joten se ehtii hyvin paisua ennen kuin housut otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samoja kokemuksia ja usealta viimeisimmältä viikolta. Aina kun tapaan miehen tinderdeiteillä johdan tilanteen suutelemiseen. Sen jälkeen kouraisen etumusta tunnustellakseni siittimen kokoa. Jos ei oikein tunnu mitään niin se on ehdoton turn-off paitsi jos hänellä on paksu lompakko. Sitä kokeilen joskus pakaraa hivellen, koska oikeilla rahamiehillä on lompakko takataskussa ja siellä on käteistä. Ainoa tapa varmistaa parittelun onnistuminen jos on vaara liian pienestä siittimestä on pitää mukana sträppäriä. Eli jos tilanne on mikä on, kiinnitän sträppärin miehen vyötäisille ja pyydän häntä panemaan minua sillä. Tyydytys on taattu kun vetelee menemään 60-senttisellä kumisella jättiboalla niin että soi. Ja kakkoseen. Ja ei, en ole mies vaikka kielenkäyttöni onkin hiukan junttia.
Täyttä tuubaa! Ylivitsi sanoisin!
Itse olen kerran törmännyt mikropenikseen. En olisi ikinä ko. miehestä sitä odottanut, hän on 188 cm pitkä ja hyvin karskin miehekkään näköinen, oikein sellainen laatikkoleuka-alfa. Hyvin itsevarmoin elein esiintyi ja vei ihan jalat alta. Seksissä sitten paljastui stondiksessa prinssinnakin paksuinen ehkä 6-7 cm vehje. Se oli niin ohut että sen juuri ja juuri tunsi, että se on sisällä. Tuli hänen kanssa pari vuotta oltua silti, nuoruuden lapsellisuutta kun oli että oli hienoa näyttää kaveripiireissä ihailtua alfamiestä, että katsokaa minkä olen napannut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muuten jokaisella äijällä ala heti seisomaan täysillä, kun ne suutelee? Nyt en puhu parikymppisistä kundeista vaan aikuisista miehistä.
Ei varmaan jokaisella, eikä joillakin ala ollenkaan, mutta kyllä itselleni tämä on seikka jolla on paljonkin merkitystä, sekä parisuhteen aloittamisen että "leikkikaverin" kanssa.
Viimeiset yli kymmenen vuotta olen kuitenkin ollut vain yli 35-vuotiaiden kanssa.
Varmistan vielä että ymmärsin oikein:
Sinulle on siis miehissä deal breaker se jos miehellä ei ala välittömästi seisomaan silloin kun ensimmäistä kertaa suutelette?
Kaikenlaisia kriteereitä olen kuullut, mutta tämä kyllä vie voiton :D
Niin se on paha juttu. Kun muutkin pienen omaavat älyäisi, että meillä se on tarkoitettu vaan kusemiseen ja omaan käyttöön. TV. Pienimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tollasta voi kysyä.... En halua loukata häntä. Mies vaikuttaa kaikin puolin muuten huipulta tyypiltä, mutta tämä oli kyllä pitkä miinus. En odotakkaan mitään megapenistä kunhan olisi edes normaali.
Minun mielestä hän kyllä kiihottui kun suudeltiin ja kävi ihan kuumana mutta ota noista miehistä selvä.
Otin vahingostani vaarin jo 15 vuotta sitten, eikä ole sen jälkeen tarvinnut enää pettyä. Olen luottanut miehen omaan luonnehdintaan koostaan ja kyvystään, eikä kukaan ole valehdellut. Olen kuitenkin aina etsimässä itselleni sopivaa kumppania, oli sitten s-kumppani tai loppuelämän suhde, en antamassa itseäni vähän kaikille, viis siitä saanko itse mitä haluan. Tietysti on tilanteita joissa asia on täysin selvä kysymättäkin. Mm aviomieheni, jolla asia näkyi jo päälepäin niin selvästi ettei tarvinnut kysyä.
Onko sinulla sitten kireä värkki, jotta miehetkin nauttivat? Vai juuri löysänkö takia olet tuollainen?
Hehheh, älä huoli ne on kisakunnossa kaikki samankokoisia.